20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2017  (Lest 199974 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #525 på: 22. Juli 2017, 12:05 »
Hva tror folk om nelson oliveira fra Norwich?  25 år, portugisisk landslagsspiller. Han bøtter inn mål for Norwich.

Tenkte det samme. Scorte vel to i siste treningskamp, så han vet hvor målet står...

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #526 på: 22. Juli 2017, 13:35 »
Ja 2 i forrige kamp og 1 i går. Han vet absolutt hvor målet står. Leste en del på Norwich sider da murphy var på vei. De fleste var livredde for at noen skulle komme å plukke opp Oliveira. Så jeg scoutet han litt i de 2 siste treningskampene. 3 mål og meget delaktig i spillet må jeg jo si er godkjent.

Han er kvikk i vendinger, har et godt skudd med begge bein og har målsnikgenet.Dukker ofte opp på returer. Scorer endel på innlegg fra kant med hode også. En ganske spennende spiller.
« Siste redigering: 22. Juli 2017, 13:45 av TooN »

AHN

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 114
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #527 på: 22. Juli 2017, 15:07 »
Rykter om at Ritchie har nektet å trene for noen dager siden, og at han ønsker seg til Derby. Ikke med i troppen i dag. Wtf?

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #528 på: 22. Juli 2017, 16:25 »
Det høres helt merkelig ut i så fall, og tviler på at det stemmer
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #529 på: 22. Juli 2017, 16:49 »
Synes det er veldig merkelig at han ikke er med i dag, men kan ikke se for meg at han prøver å tvinge gjennom en overgang til Derby..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #530 på: 22. Juli 2017, 17:43 »
Synes det er veldig merkelig at han ikke er med i dag, men kan ikke se for meg at han prøver å tvinge gjennom en overgang til Derby..

Er ikkje han operert og i opptrening att?

Intervju i Chronicle for ikkje lenge sidan.
27 year-old Newcastle winger Matt Ritchie scoring one of his 16 goals last season

Matt has been missing from the preseason games since he has a calf injury at the moment, but he had this to say to the Chronicle this morning:

“You have to be focused.” “Everyone knows the task in hand.” “A little bit of the job was done last season when getting back to the Premier League.”

“By no means do we want to stand still and toy with relegation.” “We need to kick on and keep building as a club and as a team.”

“The lads obviously want to take on the information the gaffer puts across.” “I think we need to realise we haven’t done anything yet just because we got promoted.”

“It’s an important season and we need to get better and keep striving for more.” “The Premier League is ruthless and we need to be at our best to take anything from games.”

“Focus on the training pitch is the start of that.” “It’s been so far, so good.” “Obviously I haven’t be involved through my calf.”

“But the lads are happy, and it’s been a good week so far.” “It’s always good to come away and spend a lot of time together.”

“It makes a big difference leading up to the season with us being a tight group.” “We need to continue to improve and get better.”

“This season is going to be a different challenge.” “Hopefully we can keep building on what we’ve got, there are a couple of new arrivals so it will be good to add to the group to produce more competition.

“It’s exciting.”

Rykter om at Ritchie har nektet å trene for noen dager siden, og at han ønsker seg til Derby. Ikke med i troppen i dag. Wtf?

Kor lese du da?
« Siste redigering: 22. Juli 2017, 17:47 av lgrinde »

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #531 på: 22. Juli 2017, 17:46 »
Det kan sikkert stemme, bare jeg som ikke har fått det med meg :)

Edit: se der ja! Ordner opp du 👍🏼
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

AHN

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 114
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #532 på: 22. Juli 2017, 18:14 »
Las det på NO-forumet, ingen sikre kilder, bare twitterkontoer. Synes bare det var et veldig random rykte, hvem kommer på noe sånt :P Hadde vært krise om vi skulle begynne å miste spillere som Ritchie før denne sesongen, men heldigvis virker det som det ikke er noe hold i ryktene  :D

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #533 på: 22. Juli 2017, 21:03 »
Hadde Ritchie dratt, burde det ha åpnet for Townsend inn (for eksempel). Og vi må gradvis bytte ut spillerne vi har, med bedre spillere. Det har vi jo allerede begynt med.
Men å miste en spiller og type som Ritchie foran denne sesongen tror jeg hadde vært nesten-krise. Synes han har en lidenskap og vilje som ikke mange andre har! Litt sånn Barton/Nolan-type.

Heldigvis tror jeg ikke på de ryktene, føler meg ganske sikker på at han blir :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #534 på: 22. Juli 2017, 21:15 »
Tror jammen jeg ville valgt Ritchie foran Townsend jeg, men ja ser poenget ditt. På sikt må mye om ikke alt forbedres.

nebur

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 402
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #535 på: 22. Juli 2017, 22:05 »
Skulle lagt inn et frekt bud på Lens fra sunderland, har sånn 7 mål på 5 treningskamper.. og ønsket at de rykket ned sånn at de "måtte" selge 😂

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #536 på: 22. Juli 2017, 22:52 »
hehe Lens er ikke noen dårlig spiller det ;) Nå er Krychowiak gjort tilgjengelig for bud av PSG. Det hadde gitt meg piggtråd-ståpels og behov for mannebleie i en måned...
« Siste redigering: 23. Juli 2017, 08:43 av kung_zlatan »

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #537 på: 24. Juli 2017, 23:25 »
Lucas Perez, se DET hadde vært noe. Realistisk?

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #538 på: 24. Juli 2017, 23:40 »
Tviler jeg på, er ikke han på god vei til Deportivo?
Men hadde vært en solid signering!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #539 på: 25. Juli 2017, 09:47 »
Tviler jeg på, er ikke han på god vei til Deportivo?
Men hadde vært en solid signering!

Virker som at Deportivo-linken ikke er i boks. Han er uansett klar på at han vil ha spilletid. Jeg tipper depor ikke har råd og at Arsenal venter på et ok bud. De ga vel ca 17 for han og jeg ville forsøkt med et cheeky 10 mill bud. Her snakker vi om en giftig arbeidsmaur av en spiss som er flink til å lukte bakrom. Håper Raffa jobber i.kulissene ! Hadde vært perfekt for oss!