20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2017  (Lest 199985 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #480 på: 20. Juli 2017, 15:49 »
Du har vel akkurat skrevet boken din?.....

Hvordan kan du sammenligne en 17 år gammel lokal gutt på venstreback, med Hulls venstreving som nærmer seg landslaget? Vi kunne beholdt Gibson, og allikevel hentet kanten du snakker om. Hvem er det forresten?

Hvis du ikke tåler at folk uttaler seg, anbefaler jeg deg å holde deg unna DISKUSJONsforum.
Man må få lov til å uttrykke skuffelse over at et tilsynelatende stort talent forlater klubben, hvertfall når ungdomssatsingen skulle være vår grunnmur under Ashley.
Everton har da brukt mye mer enn £75m de fikk av Man Utd. De har nye eiere, som satser beinhardt!

Prøver du være frekk?

Hvordan jeg kan sammenligne? Den ene er milevis unna førstelaget vårt, mens en andre ville antakelig gått  rett inn og styrket oss...Gjør vi det bedre i år genererer det inntekter,,, noe som er vel så bra for fremtiden som et talent.... Kosta oss nesten en milliard å rykke ned,,,, Fortell meg et talent i Newcastle som er verdt en milliard....Begge spiller på venstresiden, og han er også en god venstreback...Spilleren jeg prater om er selvsagt Sam Clucas...Høres ut som du tror vi har evig penger... Får vi inn pengene til Sam Clucas ved  å selge Gibson har vi enda mer penger til andre forsterkninger....Ja vi kunne beholdt Gibson OG kjøpt Sam Clucas  men da hadde vi hatt mindre penger til en annen spiller...Hva er det du ikke skjønner? Trenger du en teskje?

Jeg tåler at folk uttaler seg, men når folk som ikke vet et dugg om en spiller kommer å kritiserer salget av han syns jeg det blir for dumt....Kansje han ikke er et så stort talent, kanskje han ikke er verdt så mye penger...  Men hele forumet hyler over hvor dumme vi er som selger....Og tenk om vi plutselig bruker de pengene på noe genialt...Noe vi kanskje ikke hadde hatt råd til uten å selge et muligens middelmådig talent...Benitez vet nok godt hvem han er og hva han er god for...Man skulle tro folk mente han var stokk dum slik som de kritiserer...

Hvis jeg ikke tåler??? Ja jeg bynte gråte jeg ble virkelig lei meg.....Dette er det verste som har skjedd meg.... Burde nok holde meg unna diskusjonforumet da....Så får dere followers sitte å holde hverandre i hendene og være enige i alt, og ikke diskutere i et DISKUSJONFORUM.... Eller hva... Du trenger hjelp...

Jasså....Folk må få uttale seg om hvor dumme vi er som selger et """tilsynelatende stort talent""" som de ikke vet en dritt om,,,,  mens jeg kan ikke ha min mening, og si at de burde kanskje ikke gjette i vildens sky og kritisere et salg Benitez av en spiller Benitez antakelig kjenner langt bedre enn Koeman???HAHAHHA,,,,,,

Everton har solgt for 90 millioner og handlet for 83 millioner.... Eller solgt for 100 og handle for 93 millioner om du tar Rooney Lukaku byttehandelen som et salg og et kjøp.... Så 7 millioner i overskudd på kjøp/salg,,,,ja det er kjempehard satsing......LOL......

Daffen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 502
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #481 på: 20. Juli 2017, 16:13 »
Nå kom jeg på hvorfor jeg sluttet å lese og skrive her inne de siste sesongene! Takk for meg!
Joey Barton 7

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #482 på: 20. Juli 2017, 16:57 »
Nå kom jeg på hvorfor jeg sluttet å lese og skrive her inne de siste sesongene! Takk for meg!

Det går an å ignorera visse innlegg  ,,,,,,, ;)

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #483 på: 20. Juli 2017, 17:08 »
Tror nok det er mange som bare scroller over en viss person :)

AHN

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 114
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #484 på: 20. Juli 2017, 17:09 »
Prøver å ikke melde meg inn i dette igjen, men jeg tror det beste for alle er om slike personlige diskusjoner kan skje i form av PM, og ikke i plenum. Ja, det går an å ignorere visse innlegg, men det er slitsomt å måtte ignorere innlegg etter innlegg med det jeg kaller "diskusjon om diskusjon". Det er vel ikke første gang dette problemet oppstår, superswag?

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #485 på: 20. Juli 2017, 17:38 »
Superswagen har vel en historikk ja....drit i han.

Slimani er jeg lite gira på. Virker dyr, 29 år (?) og ingen knallsesong i fjor. For 25-30 mill pund må det være mulig å få fatt på noe annet?

Ser Sky melder at Manquillo er på medical i Dublin. Blir vel han presentert i morgen om alt går vel.
« Siste redigering: 20. Juli 2017, 17:45 av Geordie »
No fate but what you make

nebur

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 402
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #486 på: 20. Juli 2017, 17:44 »
Ifølge transfer whispers så er vi ganske sterkt linket til Clucas, ikke sett noe på sky eller chronicle da.
Noe god?

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #487 på: 20. Juli 2017, 17:59 »
Syns Newcastle får veldig mye pepper av pensjonerte fotballspillere som uttaler seg. Blant annet Paul Merson. Lurer på hvem de trodde vi ville signere? Messi og Ronaldo? Vi har vel gjort 5 kjøp nå. Og flere er ventet inn. Se på Spurs da? Liverpool? Er jo lenge igjen av vinduet, og om vi klarer 2-3 spillere til er det helt greit. Gjerne de som nevn tidligere her. ( delph, gibbs og Iheanacho ) Da ville jeg faktisk være strålende fornøyd.

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #488 på: 20. Juli 2017, 18:06 »
Enig i alt som sies her jeg. Nesten.
Ser chicarito er linka sterkt til west ham. Stoler på Rafa jeg og hvis vi ikke er med i budrunden på 13mill så har han sikkert en annen en i siktet. Rolan drøyer fulham avtalen leser jeg på Twitter.. usikker på han men fortsatt bare 23.. batscjhchjuay er jeg veldig gira på. Trenger spilletid mot neste sommers mesterskap.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #489 på: 20. Juli 2017, 18:15 »
Mark Douglas fra Chronicle melder på Twitter at det kommer til å være hektisk fremover, med mange deals på gang både ut og inn. "I think the biggest deals are yet to come"
No fate but what you make

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #490 på: 20. Juli 2017, 18:29 »
Han veit å kile oss på pungen i spenning han derre douglas'n altså😂

AHN

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 114
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #491 på: 20. Juli 2017, 19:23 »
Helt greit at det ikke blir Chicharito. Hadde egentlig ønska meg en bedre spiss enn det, spesielt når vi først skal åpne lommeboka. Ser Rolan går for omtrent 5mill. Helt bortkasta, vi har gayle og mitro som begge fortsatt har utviklingspotensiale, da trenger vi ikke en til på benken. Skal vi kjøpe spiss, så må det være en som stiller først i køen, kan mestre spissrollen i 4-2-3-1, og koste max 30 mill (hvis vi skal tenke realistisk). Min liste over realistiske targets:
1. Batshuayi
2. Bakambu
3. Gray
4. Iheanacho
78. Rolan

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #492 på: 20. Juli 2017, 20:09 »
Min:
Iheanacho 3. Valgt city
Batshuayi res Chelsea
Sturridge reserve pool
Llorente i nedrykksklubb i Wales
King i liten klubb

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #493 på: 20. Juli 2017, 20:11 »
Bakambu signerte dessverre ny 4års kontrakt i villlllllareal forrige uke

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #494 på: 20. Juli 2017, 20:27 »
Superswagen har vel en historikk ja....drit i han.

Slimani er jeg lite gira på. Virker dyr, 29 år (?) og ingen knallsesong i fjor. For 25-30 mill pund må det være mulig å få fatt på noe annet?

Ser Sky melder at Manquillo er på medical i Dublin. Blir vel han presentert i morgen om alt går vel.

Hehe,, Skal ikke jeg få lov å si min mening, fordi dere andre  har en annen mening....? Du ber folk ignorere meg, men er ikke stort bedre selv når du nevner brukernavnet mitt i innlegget ditt....... Fortell meg noe om denne Gibson som er så stort talent,,,,hva er hans styrker å svakheter? Siden dere tydeligvis har så mye kunnskap om han og har sett han spille en haug ganger...Bare lurer for jeg har ikke sett han....