20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2017  (Lest 199960 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #450 på: 18. Juli 2017, 21:17 »
Ryktes at vi planlegger et bud på danske Riza Durmesi, venstreback for Real-Betis. Er snakk om €10M! (Har dog en klausul på €17,5, noe vi aldri kommer til å betale)

Noen som har sett han?🙄

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #451 på: 18. Juli 2017, 21:23 »
Ikke sett han, og så akkurat linken selv. Er dog Calcio Mercato, så legger ikke så mye i det før Chronicle/Sky Sports sier noe 😉
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #452 på: 18. Juli 2017, 21:44 »
Ikke sett han, og så akkurat linken selv. Er dog Calcio Mercato, så legger ikke så mye i det før Chronicle/Sky Sports sier noe 😉

Oki😉👌


TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #454 på: 18. Juli 2017, 23:33 »
Bør vel ikke være rakettforsker , for å skjønne det ikke vil florere med positiv Feedback på en Newcastlesignering , av sunderland supportere.
« Siste redigering: 19. Juli 2017, 01:13 av TooN »

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #455 på: 19. Juli 2017, 09:36 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/rafa-benitez-new-boy-jacob-13350544

Ser ut som om vi i fremtiden kan gå også for Jacobs tvillingbror Josh Murphy :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #456 på: 19. Juli 2017, 13:22 »
Bør vel ikke være rakettforsker , for å skjønne det ikke vil florere med positiv Feedback på en Newcastlesignering , av sunderland supportere.

En spiller som ikke får spille på laget som rykker ned og kanskje var det dårligste defensivt, trenger ikke vite mer jeg :)

arekv

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 51
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #457 på: 19. Juli 2017, 13:48 »
Bør vel ikke være rakettforsker , for å skjønne det ikke vil florere med positiv Feedback på en Newcastlesignering , av sunderland supportere.

En spiller som ikke får spille på laget som rykker ned og kanskje var det dårligste defensivt, trenger ikke vite mer jeg :)

Det stod vel noe der om at de forpliktet seg til å kjøpe han for €13m dersom han spilte 25(?) kamper eller noe sånt? Da skjønner jeg at de begrenset bruken  :P Men var jo ikke bare negativt de skrev om han heller da, naturlig med litt surmuling når rivaler henter tidligere spillere  ;D

Det skjer jo i hvert fall noe da! Men kjenner jeg er meget lunken til denne Rolan... Håper virkelig at vi kan dra noe mer spennende ut av hatten enn han. Burde absolutt kastet oss inn i kampen om Iheanacho!

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #458 på: 19. Juli 2017, 13:53 »
Folk var vel ganske skeptiske til signeringen av clark i fjor, muligens også Gayle hvis jeg husker korrekt.

Tidlig enda i overgangsvinduet, og vi har styrket troppen. Nå må vi styrke 11'eren :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #459 på: 19. Juli 2017, 14:04 »
Anders, er Calcio Mercato en useriøst kilde? Siden du delvis avfeier Durmisi-ryktene?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #460 på: 19. Juli 2017, 15:10 »
Nja. Uten å ha noen statistikk på det, føler jeg meg ganske sikker på at de har en veldig lav treffprosent på ryktene sine. Føler ofte de slenger ut noe, så hører man aldri om det igjen.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #461 på: 19. Juli 2017, 15:29 »
Okei. Greit å vite :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

AHN

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 114
    • Vis profil

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #463 på: 19. Juli 2017, 18:28 »
Ryder melder at Daryl murphy er på vei til Nottingham for en 2års avtale. Koster dem 2mill. Bra.av tale for han, får mer spilletid der vil jeg tro. Liker fyren godt jeg. Herlig spiss type👌🏻

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #464 på: 19. Juli 2017, 19:36 »
Da er vi i gang :)

https://www.nufc.co.uk/news/latest-news/magpies-confirm-jacob-murphy-signing

Veldig bra. Det er slike spillere som virkelig ønsker å spille for Newcastle vi trenger. Har hatt flere "leiesoldater" tidligere uten hell.

Da håper jeg vi klarer å hente inn en klasse spiller til 10`er rollen. Er en viktig rolle i Benitez sin formasjon, og Perez og Diame var ikke akkurat overbevisende i Championship. ( Vår flygende hollender regner jeg ikke med, da det bare er spørsmål om tid før neste skade)