20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2017  (Lest 200770 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #105 på: 30. Mai 2017, 23:06 »
Pleier å legge veldig lite i hva bettingselskaper sier, men klart det er moro, og gir rom for å spekulere!
Batshuayi hadde vært en morsom signering, og er jo ikke tvil om kvalitetene. Gayle, Mitro og Batshuayi er en fin trio synes jeg!

Jeg er fan av Reina, av flere grunner! En mer moderne keeper enn hva hvertfall Krul og Elliot er, flinkere med beina. Samtidig er han langt mer erfaren på et mye høyere nivå enn hva de fire våre er, vunnet bra med titler, og gode lederegenskaper (tror jeg) :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #106 på: 31. Mai 2017, 08:17 »
Reina, hvorfor ikke? Van der Sar var også 34 da han gikk til Mænju. Har vel et par gode år igjen.

5/6 i odds på Cairney nå. Håper den går gjennom. Oddsfavoritter på Andre Gray og Batshuayi og (riktignok 3/1 og 4/1). Håper seff Rafa holder seg laaaaaangt unna Sissoko. Hadde vært fallitt å hente han tilbake

smiro

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 110
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #107 på: 31. Mai 2017, 17:40 »
Reina er sikkert grei han, men jeg mener vi burde satse på Krul og Darlow,, 3 keeper er jo han lovende Woodman..

Sissoko vil jeg ikke ha tilbake,, la han råtne,,
Ruben Lothus Cheek tror jeg han heter han lovende mittbane mannen fra Chelsea kunne vel hvert noe

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #108 på: 01. Juni 2017, 14:55 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/talk-newcastle-uniteds-interest-pepe-13122865

Ytterligere rykter om Reina, til og med kommet påstander om at han skal være enig om personlige betingelser.

Noe ambivalent. God keeper, men jeg mener vi har en god keeper i Darlow med muligheten til å bli enda bedre, et stort talent i Woodman, og en Selz jeg egentlig tror er god nok på tross av skeiv start.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #109 på: 01. Juni 2017, 17:29 »
O Jogo: Newcastle have now had a €14m bid accepted from Sporting for defender Ruben Semedo. #NUFC
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #110 på: 01. Juni 2017, 17:51 »
Håper han der Semedo er god!
Trenger enten ein knallstopper med masse PL-erfaring
eller ein klasse-stopper!
Mulig han er god men eg personlig har aldri hørt om fyren, ikkje akkurat eit klasse-tegn.
Venter i spenning...

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #111 på: 01. Juni 2017, 18:25 »
Statistikken fra årets sesong ser ikke så ille ut.
Dog utvist to ganger på 24 kamper.
Mer imponerende er det at Bas Dost scorte 34 på 31 seriekamper.
Det er nøyaktig halvparten av Sportings seriemål.
Blir han linket igjen eller er det løpet kjørt?

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #112 på: 02. Juni 2017, 08:17 »
Mye rykter om at Tammy Abraham blir klar i løpet av helga. Lån for en sesong. Grei måte å få bedre dekning uten å sprenge banken, men foretrekker permanente eller lån med klausul om kjøp som med Atsu.
No fate but what you make

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #113 på: 02. Juni 2017, 09:07 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/talk-newcastle-uniteds-interest-pepe-13122865

Ytterligere rykter om Reina, til og med kommet påstander om at han skal være enig om personlige betingelser.

Noe ambivalent. God keeper, men jeg mener vi har en god keeper i Darlow med muligheten til å bli enda bedre, et stort talent i Woodman, og en Selz jeg egentlig tror er god nok på tross av skeiv start.

Elliot har no og vist seg som ein ganske god keeper og meir enn god nok for PL. Er positiv til Reina. God keeper med ekstremt mykje erfaring. Det kan vera veldig lurt i vår første sesong i PL etter nedrykket.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #114 på: 02. Juni 2017, 09:25 »
Agenten til Reina var ute i går og sa at Reina ville fullføre sitt siste år av kontrakten med Napoli. Dermed kan vi kanskje legge ham død som ny keeper (?).
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #115 på: 02. Juni 2017, 11:06 »
Og dermed har Willy Cabalero dukket opp som et nytt alternativ. Gratis, da kontrakten med City har gått ut.

Ikke så gira på han som på Reina, men greit nok.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #116 på: 02. Juni 2017, 11:41 »
https://www.thetimes.co.uk/article/newcastle-confident-of-signing-abraham-on-loan-3pv76jrfv?shareToken=8636fde967492220d1d212d342a0a15b

Seriøse The Times melder at vi skal være nær å sikre oss Abraham foran Brighton. På lån. Ettersom Abraham skal være nær ny kontrakt i Chelski tyder det på at det blir med det også.
Videre skal vi også være interessert i Eibar-spilleren Florian Lejeune med fortid i Shitty uten spilletid. Stopper som også har vært linka til Arsenal og Spurs.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #117 på: 02. Juni 2017, 13:22 »
Meget skuffende om vi låner Abraham uten opsjon! Greit nok at han scoret bra med mål for Bristol, men veldig vanskelig å godta at vi låner spillere fra toppklubbene uten opsjon. Da burde han hvertfall ha vært mye bedre enn de vi har. Og han blir vel or dags dato den eneste spissen vår uten erfaring i PL (usikker på Murphy). Da kunne vi heller ha lånt/kjøpt Batshuayi....

Ellers linkes vi også til Ismaila Sarr fra Metz. Visstnok et kjempetalent på kanten, og det er L'equipe som melder at vi har lagt inn et bud på 110 mill.
Tar den med ei klype salt, men virker som en spennende spiller!


MAGPIES LEADING SEMEDO CHASE

Newcastle are leading the chase, ahead of West Ham and West Brom, for highly-rated Portuguese centre back, Ruben Semedo.

The Magpies are understood to have offered £10m for the U21 international with his club, Sporting Lisbon, wanting closer to £13m.

Reports in Portugal that a deal had been agreed have been denied by Semedo’s representative Catió Baldé who said: “There is nothing.”

Despite a huge release clause of around £40m, SSNHQ understands any agreement will fall well short of that. However, the player is keen to move to the Premier League, with Sporting keen to sort a deal ahead of the U21 Euros in two weeks.
« Siste redigering: 02. Juni 2017, 13:28 av Anders »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #118 på: 02. Juni 2017, 13:51 »
Vanskelig å få med kjøpsopsjon fra en toppklubb når de selv rater han veldig høyt. Synes "Tammy" ser veldig spennende ut. Vi trenger en større målgarantist inn dørene, men er veldig positiv til han selv om det bare er på lån. Synes denne Semedo også ser spennende ut. Mange lovord som blir skrevet om han. Er ikke veldig positiv til Caballero. Stod noen gode kamper for City, men gjorde også mange brølere.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #119 på: 02. Juni 2017, 16:09 »
Skjønner at det er vanskelig, derfor jeg mener vi ikke burde låne han. Da bør vi heller matche Arma inn på dette nivået, selv om han ikke er like god.
Eventuelt legge gode kroner på bordet, og kjøpe en som kan være på nivå med Abraham. Er ikke tvil om at dette kan være en brukbar + signering for oss i år, men de som tjener klart best på dette er Chelsea og Abraham. De forventer at han skal spille relativt mye, og bør vi la han gjøre det? Nei mener jeg.

Ikke sett noe av Semedo, men leser nok mye av det samme som deg. Og dermed blir jeg også litt spent! 😊

Caballero er en "safe" signering. Kunne forstå Reina, men skjønner egentlig ikke hvorfor vi da skal hente Caballero. Er han SÅ mye bedre enn Krul/Darlow? Med beina ja, men ikke som skuddstopper..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒