20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Metalist Kharkiv 14. Feb kl 21.05 - CMore Live  (Lest 39332 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Metalist Kharkiv 14. Feb kl 21.05 - CMore Live
« Svar #105 på: 14. Feb. 2013, 22:38 »
Snytt for 2 skåringar?!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 14. Feb. 2013, 22:38 »
Cisse cisse cisse, hvor mange 200 % sjanser skal du ha? Greit med feilaktig annulert mål, men jeg døper deg om til Papisse Torres snart....

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 14. Feb. 2013, 22:39 »
Der er så frustrerende å tenke hva dette laget kunne fått til under en OK manager.

enig. kunne kanskje ført klubben til en 5.plass :)

Laget vi har per dags dato er en god del bedre imo.

Simmi

• Gjest
« Svar #108 på: 14. Feb. 2013, 22:39 »
Det er så frustrerende å se deg skrive negativt HELE fuckings tida, snkz. Så og si alle klager på deg, du sprer kun dritt på forumet. Rett og slett et troll.

Vi vet alle hva du mener om Pardew, Obertan og Jonas. Du trenger ikke poengtere det 10 ganger i løpet av en uke. Gjør oss en tjeneste og logg ut, eventuelt skjerp deg.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #109 på: 14. Feb. 2013, 22:39 »
Cisse cisse cisse, hvor mange 200 % sjanser skal du ha? Greit med feilaktig annulert mål, men jeg døper deg om til Papisse Torres snart....

Hva faen skal han gjøre? Du kan ikke forvente at han skal putte på alle sjansene sine, han har satt to og fått to feilaktig annulert.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 14. Feb. 2013, 22:40 »
Der er så frustrerende å tenke hva dette laget kunne fått til under en OK manager.

Ta deg ein bolle...

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 14. Feb. 2013, 22:40 »
sholatid. da blir det 0-0
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #112 på: 14. Feb. 2013, 22:40 »
Det er så frustrerende å se deg skrive negativt HELE fuckings tida. Så og si alle klager på deg, du sprer kun dritt på forumet. Rett og slett et troll.

Vi vet alle hva du mener om Pardew, Obertan og Jonas. Du trenger ikke poengtere det 10 ganger i løpet av en uke. Gjør oss en tjeneste og logg ut, eventuelt skjerp deg.

så alle andre som skriver negativt om Jonas hver kamp får lov? :) OK :)

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #113 på: 14. Feb. 2013, 22:42 »
Shola.... Hadde godtatt det hvis det var inn for en viss venstreving (sorry for mye hat mot Jonas idag, men er så lei)
Toon till I die.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #114 på: 14. Feb. 2013, 22:45 »
Hahah, jeg hadde faen meg vært pissredd hvis Cabaye hadde satt øya i meg i sinne. Size means shit, crazy is everything!!

Og jeg skal kjøpe boka "The Offside Rule For Dummies" til Cisse i julegave i år. halve banen i bakrom, helt flat firer på metalist som ikke har tenkt på å falle av, og Cisse lunter på tvers av banen 10 meter offisde
Det det blir faenmeg for dumt.

Hva blir for dumt? At Cabaye ser helt vill ut i trynet når han fyrer seg, at Cisse ofte sliter med å komme seg onside i tide, eller at jeg setter begge tingene på spissen?
Det blir for dumt da Cisse ikke var i offside, det var en grov dommertabbe. Var forøvrig litt spøk, jmf. ditt innlegg litt lengre nede.

:) Jeg snakka om en hendelse før det første annulerte målet

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 14. Feb. 2013, 22:46 »
digger når ameobi drar fram den fina han lærte til zidane
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

thomamkj

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #116 på: 14. Feb. 2013, 22:46 »
Pardew er en OK manager. Det virker som han har orden på gutta i garderoben, og får folk til å trives i klubben og det er bra. Dessverre har han trøbbel taktisk og det det ser ut som om han rett og slett ikke tørr å ta sjanser på banen. (Jf at han konstant bruker Jonas, og har alltid Shola på lur.)

Kampen under ett, er ikke mye å skryte av, men det skal sies at vi i hvert fall har fått et feilannullert mål.

Simmi

• Gjest
« Svar #117 på: 14. Feb. 2013, 22:46 »
Det er så frustrerende å se deg skrive negativt HELE fuckings tida. Så og si alle klager på deg, du sprer kun dritt på forumet. Rett og slett et troll.

så alle andre som skriver negativt om Jonas hver kamp får lov? :) OK :)

Der bekreftet du nettopp mitt syn på deg som et troll. Forskjell på å klage på Jonas en gang under en kamptråd, og å skrive utelukkende negativt om nesten alt og alle i klubben - hver eneste dag.

Kan du ikke skjerpe deg litt, hvert fall? Jeg er så sinnssykt lei sytinga di, og jeg er ikke alene. Å ta hensyn er en fin ting.

Batty73

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #118 på: 14. Feb. 2013, 22:47 »
Lurer på hvor mange prosent av pasningene som ikke kommer frem...

UghhBugg

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #119 på: 14. Feb. 2013, 22:48 »
gutierrez gjorde jobben sin der  :)