20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United- Queens Park Rangers (30. September 20:45)  (Lest 36619 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Newcastle United- Queens Park Rangers (30. September 20:45)
« Svar #315 på: 30. Sep. 2009, 22:40 »
Jævelig surt poengtap. Det positive vi kan ta med er at vi øker med et poeng i forhold til WBA. Harewood scorer. Vi skaper bøttevis med sjanser. Vi burde vinne hjemmekampene. Nå må vi vinne neste kamp. GO TOON!  :)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #316 på: 30. Sep. 2009, 22:40 »
Hvorfor snakker alle om en ledelse på fem poeng? Jeg bryr meg minimalt om hvilken plass vi ender på, bare vi rykker direkte opp!

Tøff kamp i dag. Synd vi ikke vant, men vi kan ikke deppe. Alle lagene under oss tapte og vi har nå et forsprang på 5 poeng ned til playoff. Det er mer enn vi kunne ha drømt om!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #317 på: 30. Sep. 2009, 22:40 »
Håper du kødder om Rooney! Men Carew er en utrolig god spiss, og fortjener plassen sin i Villa. Det er ikke uten grunnlag at Cannavaro har sagt at Carew er den jævligste spissen han har spilt mot. Helt overlegen fysisk, og utrolig viktig i Villas spill fordi han er så god på å holde på ballen.

Det er en årsak til at cannovaro sier han er en jævlig spiss og spille mot og det er carews fysikk. Det kommer selvsagt av at cannavaro også er en meget fysisk midstopper og carew faktisk er en av få spillere som har overgått ham der. Jeg har sagt at han er overlegen fysisk, men han mangler alt annet, dessverre.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #318 på: 30. Sep. 2009, 22:40 »
Skuffet over at vi ikke klarer å sette sjansene våre! For det var ikke sjansene det stod på!!
Men, 1poeng er bedre enn 0poeng ;)

Helt greit!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #319 på: 30. Sep. 2009, 22:40 »
Heilt klart en kamp vi nok skulle ha vunnet, men et poeng er ikke så dårlig. Vi møter et lag som sannsynligvis vil vere med i toppen, og har vert i god form dei siste ukene. No har vi 3 poengs ledelse på toppen, og det er deilig  :) :)

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #320 på: 30. Sep. 2009, 22:40 »
1-1. Burde ha vunne denne ut frå kampbilde. Bra kommentatorar. Smith eller Georgia MOM ifølge dei.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #321 på: 30. Sep. 2009, 22:41 »
Jeg var stygt redd for poengtap her. Som flere nevner, det positive er at harewood skåra og at vi har produsert bøttevis med sjanser.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #322 på: 30. Sep. 2009, 22:53 »
At vi får en kamp denne sesongen hvor vi ikke setter sjansene våre er ikke noen kjempestor overraskelse. Og hvis det blir med den ene kampen, så er det bedre at det kom nå, enn om et halvår.

Dessuten står vi fremdeles bare med det ene arbeidsuhellet. Vi kan ikke forvente å vinne hver kamp. Det viktigste er at vi vinner FLESTEPARTEN av kampene våre, at vi taper så få kamper som overhodet mulig. Og at vi tar poeng på dårlige dager.

I dag stanger vi tilsynelatende hele kampen, skaper store sjanser, men ballen vil ikke inn. Vi får likevel det ene målet som sikrer oss ett særdeles verdifullt poeng.

Vi leder med tre poeng. Vi har en klart bedre målforskjell. Vi har sluppet inn klart færrest mål. Og kun to lag har flere scoringer enn oss.

Vi har lov å være skuffet, men det er da man skal huske på hvilken fantastisk sesongstart vi har gjort. Over all forventning i mine øyne.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #323 på: 30. Sep. 2009, 22:55 »
Hvorfor snakker alle om en ledelse på fem poeng? Jeg bryr meg minimalt om hvilken plass vi ender på, bare vi rykker direkte opp!

Tøff kamp i dag. Synd vi ikke vant, men vi kan ikke deppe. Alle lagene under oss tapte og vi har nå et forsprang på 5 poeng ned til playoff. Det er mer enn vi kunne ha drømt om!

Helt enig med Nordin her  8) Slik tingenes tilstand i klubben er så er dette mer enn hva vi kunne drømt om og siden de andre lagene under oss tapte så hadde vi "rå" til å tape to poeng men tok ett viktig poeng  8)

Eldar

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #324 på: 01. Okt. 2009, 00:13 »
ser at flere nevner bøttevis me sjanser her. D stemmer ikkje, ja vi hadde litt mer sjanser enn qpr, men kampen va forferdelig rotete. Qpr va farligere i andre omgang fordi dei fekk meir rom på midten. D e pga at butt blei bytta ut, men jonas kom inn som et friskt pust på vingen. So vi hadde en bedre første omgang alt i alt. 1-1 var et greit resultat, kunne liksågodt ha tapt.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #325 på: 01. Okt. 2009, 09:46 »
Kjipt å bomme på straffen, men sånt skjer desverre. Ellers må jeg si at jeg nok en gang er skuffet over Enrique. Han gjorde samme tabben forrige gang (Ipswich), driblet og lekte litt for mye og mistet ballen. Den gangen snappet resten av forsvaret opp ballen. Jeg og naboen snakket såvidt om det på tirsdag og kom frem til at mot ett bedre lag ville noe sånt straffe seg og vi håpte det ikke ville skje igjen. Men pokker heller gjorde han det ikke om at og om at i går også. Bare her ble vi straffet for det...

Mannen trenger konkurranse, som noen skrev tidligere i tråden, han må slite litt på benken for å skjønne alvoret. Synd da han egentlig virker som en topp spiller med nesten alt annet han gjør...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!