20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerferien  (Lest 14076 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sommerferien
« Svar #15 på: 20. Juni 2009, 13:48 »
Bergen -> Hove -> Riga. Og så skal jeg hjem å jobbe i bank resten av sommeren... Fiske, bade og spille fotball...

Peter

• Gjest
« Svar #16 på: 20. Juni 2009, 13:58 »
Skal til New York fra 24. juni til 1. juli :)

Heldiggris! Aldri vært i USA, så der kunne jeg også tenke meg å dra. :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 20. Juni 2009, 14:49 »
Skal til New York fra 24. juni til 1. juli :)
Lucky bastard!

I sommerferien skal jeg ikke stå på vannski eller surfe. Det kan hende jeg bader, om været blir bra.
Ellers blir det som alltid Stiklestad fra 16. til 29. juli (anbefales!). Så blir det Gøteborg og Oslo den påfølgende helga.
Bortsett fra det så blir det bare å nyte livets glade dager her hjemme, og forhåpentligvis få mosjonert mest mulig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 20. Juni 2009, 14:52 »
Mosjon ja.. :P
Har hatt diverse muskelproblemer, så har ikke fått trent styrke, og atpåtil har jeg vært treig med kondisjonstreninga. Så ser ut som Fanthomas de to siste episodene :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Peter

• Gjest
« Svar #19 på: 20. Juni 2009, 15:04 »
Mosjon ja.. :P
Har hatt diverse muskelproblemer, så har ikke fått trent styrke, og atpåtil har jeg vært treig med kondisjonstreninga. Så ser ut som Fanthomas de to siste episodene :P

Hehe. Fanthomas har jo blitt tynn igjen nå da, så når han greier det greier sikkert du det og. :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 20. Juni 2009, 15:07 »
Skulle hatt en slik tv-shop-maskin som han, ja! :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 20. Juni 2009, 15:26 »
Blir først en tur til sverige å besøke familie, deretter går turen rett ovevr skagerak for Dana. Ferien avsluttes med fiske å chill her på vestlandet  ;) Det er ikke alltid et slitt å vere elev  :D

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 20. Juni 2009, 15:33 »
9 dager i Barcelona. En uke i seilbåt.
Barcelona er bare fantastisk! Elsker den byen!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 20. Juni 2009, 16:03 »
Får en del skattepenger og feriepenger som skal brukes 1 uke på Samos, 1 uke i Tyrkia og noen dager hos en kompis i Oslo hvor jeg er nå =)

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #24 på: 20. Juni 2009, 18:53 »

[/quote]
Hehe, nei Ulf, Mordor ville snarere blitt indre Troms ;)
[/quote]
Du har nok ikke vært i Sundsfjord hører jeg... DET er Mordor det!

Lofoten og Vesterålen er to flotte regioner begge to. Lofoten er nok ikke oppskrytt, er nok heller Vesterålen som ikke har vært flinke nok til å markedsføre seg selv. På samme måte som at Senja heller ikke har gjort leksene på markedsføringsbiten. En negativ ting med Vesterålen er den jævlige blåfargen dere har klart å skjemme ut Sortland med. Der snakker du om Mordor!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 20. Juni 2009, 18:55 »

Hehe, nei Ulf, Mordor ville snarere blitt indre Troms ;)
[/quote]
Du har nok ikke vært i Sundsfjord hører jeg... DET er Mordor det!

Lofoten og Vesterålen er to flotte regioner begge to. Lofoten er nok ikke oppskrytt, er nok heller Vesterålen som ikke har vært flinke nok til å markedsføre seg selv. På samme måte som at Senja heller ikke har gjort leksene på markedsføringsbiten. Eneste negative med Vesterålen er den jævlige blåfargen dere har klart å skjemme ut Sortland med. Der snakker du om Mordor!
[/quote]

Sundsfjord er hvor?
Sortland er jo Vesterålens skamplett da! Forøvrig enig i det du sier angående markedsføringa - der har man ikke vært flinke nok.
Senja er forøvrig også nydelig ;)

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #26 på: 20. Juni 2009, 19:05 »
Sundsfjord er en liten avstikker på ytre kystriksvei som går forbi saltstraumen og videre sørover. i underkant av 1,5 times kjøring fra Bodø.

Når det gjelder min sommerferie i år blir den tradisjon tro på hjemlige trakter, hvorav minst 2 uker på hytta på Senja.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 20. Juni 2009, 19:27 »
Og dette er verre enn mørke Bardufoss midtvinters? :P

Jeg skal forøvrig hjem til Stokmarknes nå i månedsskiftet og blir der i 2 uker. Så er det ei ukers ferie i slutten av juli med Metallica i Oslo og klimakset U2 i Göteborg!

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #28 på: 20. Juni 2009, 20:48 »
Roskildefestivalen. Er vel fjerde året eg skal ned der.
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Peter

• Gjest
« Svar #29 på: 20. Juni 2009, 22:23 »
Skal på Lyn fotballskole neste uke fra kl 9 til 14. Var der for 2 år siden, ganske gøy.