20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerferien  (Lest 14186 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Peter

• Gjest
Sommerferien
« på: 19. Juni 2009, 21:46 »
Hva skal dere i sommerferien?
Selv skal jeg for det meste bare være hjemme i Oslo å drive dank. Skal spille Norway cup i Juli/August og blir nok med det som det store høydepunktet.

Satser på at Mamma og Pappa vil til utlandet neste år. ;)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sommerferien
« Svar #1 på: 19. Juni 2009, 22:05 »
Drar til Vesterålen om en uke. Blir fisking og kos der i litt over en uke. Ellers blir det jobbing.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 19. Juni 2009, 22:34 »
Drar til Vesterålen om en uke. Blir fisking og kos der i litt over en uke. Ellers blir det jobbing.

Kor du ska henne? :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Peter

• Gjest
« Svar #3 på: 19. Juni 2009, 22:42 »

Er ikke det lofoten? kommer til å fiske litt selv, men det blir riktig nok i Vest Agder. :)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #4 på: 19. Juni 2009, 22:45 »
Blir Newcastle i august en gang tror jeg. Ellers blir det mye tid hjemme med PS3 og båt :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 20. Juni 2009, 00:12 »
Jobba.. 60+ timer denne veka. :( Håper og få tid til litt fisking og.. ny stang og sluker som må testes snaart :D
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #6 på: 20. Juni 2009, 01:06 »
Jeg skal ei uke til Side i Tyrkia. Er ikke noe glad i Syden, men kona og ungene trives, så da så...

Siste uka i August skal jeg til London med 7 andre kompiser og se enten Chelsea-Burnley eller Tottenham-Portsmioouth(tror jeg) + minst en league 1 match. ellers skal jeg være hjemme, men på sjøen.

Noen NUFC fans i ålesund og omegn som ønsker en fisketur, så si fra. Jeg har båt, og bruker den gjerne med godt selskap.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 20. Juni 2009, 01:35 »

Er ikke det lofoten? kommer til å fiske litt selv, men det blir riktig nok i Vest Agder. :)
Lofoten og Vesterålen er to forskjellige ting.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 20. Juni 2009, 04:15 »

Og det er FAEN meg viktig å få med seg. Lofoten er Norges mest oppskrytte region, mens Vestrålen er fantastisk nydelig. Vesterålen kunne likesågreit blitt benytta til Lord Of The Rings-innspillinga. Fantastiske naturopplevelser!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #9 på: 20. Juni 2009, 08:28 »

Og det er FAEN meg viktig å få med seg. Lofoten er Norges mest oppskrytte region, mens Vestrålen er fantastisk nydelig. Vesterålen kunne likesågreit blitt benytta til Lord Of The Rings-innspillinga. Fantastiske naturopplevelser!

Og da som Mordor.... ;)

Peter

• Gjest
« Svar #10 på: 20. Juni 2009, 10:51 »

Haha. Sorry, det visste jeg ikke.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 20. Juni 2009, 12:01 »
9 dager i Barcelona. En uke i seilbåt. 4 dager på sykkeltur på vestlandet.

Og MANGE timer på kontoret på Aker Brygge.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #12 på: 20. Juni 2009, 12:42 »
Jobber som telefonselger hele sommern. Så hvis noen av dere har ikke har forlenget abonnementet med Vi Menn, Alt om Fiske, Villmarksliv eller Jakt, ja da får dere en kanskje telefon fra meg, og et knallbra tilbud for å fortsette :) Så skal jeg også en tur til Belgia til Rock Werchter nå om ei uke. Blir min eneste ferie i år.

Er for øvrig enig i at Vesterålen er fantastisk. Minst like pent der som i Lofoten!
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 20. Juni 2009, 13:34 »

Haha. Sorry, det visste jeg ikke.

Hehe, beklager krasse ordlag. Var rett og slett møkke dritings når jeg skrev det ;)

Hehe, nei Ulf, Mordor ville snarere blitt indre Troms ;)

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 20. Juni 2009, 13:38 »
Skal til New York fra 24. juni til 1. juli :)