20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvilke spillere kan vi hente nå?  (Lest 49044 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvilke spillere kan vi hente nå?
« Svar #45 på: 25. Mai 2009, 15:35 »
Dersom vi tenker lån her er det et mulig alternativ! Vi bør vel kanskje se til toppklubbene i PL for gode låneløsninger.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 25. Mai 2009, 15:45 »
Dersom vi tenker lån her er det et mulig alternativ! Vi bør vel kanskje se til toppklubbene i PL for gode låneløsninger.

Men vi må være forsiktige med det også. Vi bør ikke låne de aller yngste, men de som er i alderen 20-21. Vi skal ikke være noen plass der juniorspillerene til PL klubbene skal utvikle seg, men vi kan hente inn noen som er kommet litt lenger i utviklingen og som trenger kamptrening. F.eks Fraizer Campbell, Kieran Gibbs, Mancienne osv.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #47 på: 25. Mai 2009, 15:56 »
Fraizer Campbell er et bra alternativ.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #48 på: 25. Mai 2009, 15:56 »
Giles Barnes(på lån i Fulham) Seb Larsson vil eg ha inn. Spisser trenger vi ikkje, så lenge vi beholder Løvendkrands, Ameobi og Carroll, då har vi Ranger, Baheng og Danquah i bakhånd. Har litt lyst på Lustig på RBK og, men vet ikkje om han kan være aktuell? må ha inn en venstreback også. Håper Owen, Viduka, Colo, Nolan, Cacapa, Geremi og Barton forsvinner. Regner med at Beye, Bassong, Enruiqe, Martins, Jonas forsvinner.

Carroll  Løvendkrands

Lualua      Barnes    Guthrie        Larsson

Ny/Kadar   Taylor    Edgar      Raylor/Ny

Harper/Krul/Forster

Baheng, Lulua, Doninger, Danquah, Donaldson, Tavernier, Tozer, Kadar, Ranger, Vuckick og Godsmark er spillere som eg er veldig spent på, og som eg håper klubben beholder neste år. Spesielt Tavernier, Doninger og Ranger har vært gode i de få kampene eg har sett.
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #49 på: 25. Mai 2009, 15:58 »
Mancienne, han er vel høyreback på Chelsea? Han hadde det vært veldig fint å få på lån. Samme med Campell, rask og god spiss.
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 25. Mai 2009, 18:24 »
Problemet med det er at de spillerne som virkelig vil forsterke oss fra disse lagene ikke blir lånt ut til CCC-klubber. De blir lånt ut til bunnlagene i PL. Aldri i verden om Sir Alex sender Frazier Campbell ned til Championship. Aldri i verden. Det er nok av klubber i PL som gjerne vil nyte godt av den guttens tjenester noen måneder.

Da Roeder ble halshugd for å låne stortalentet Seppe Rossi fra ManU, lånte vi en spiller som Sir Alex hadde stor tro på, og som han ønsket skulle få matchtrening på høyest mulig nivå. Derfor var utlån til en dårligere klubb enn oss ganske så utelukket. Og spesielt CCC var fullstendig utelukket.

Liverpool lånte ut Guthrie til Bolton, som spilte i PL. Hvorfor? Fordi Guthrie var et stort talent, altfor god for Championship, men ikke god nok for Champions League, for å sette det litt på spissen. Derfor må vi nok kanskje forberede oss på å måtte akseptere et bud på Guthrie fra en av våre konkurrenter i årets sesong av PL.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 25. Mai 2009, 18:52 »
Mancienne som er regna for et av de største talentene i Chelsea var lånt ut til Wolves denne sesongen, og etter låneoppholdet før jul ble han belønnet med landslagsplass av Capello. Så det er en bekreftelse på at du ikke burde være så bastant i det forrige innlegget ditt Joakim! Nicklas Bendtner og Muamba var på lån hos Birmingham fra Arsenal to sesonger siden også. Det endte med PL spill for begge den påfølgende sesongen, Bendter fortsatte hos Arsenal mens Muamba gikk til Birmingham permanent.

Edit: Og forresten. Ben Foster ble lånt ut til Watford også...og dermed var vel argumentasjonen din død.
« Siste redigering: 25. Mai 2009, 18:54 av kø1 »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 25. Mai 2009, 19:10 »
Å sende ned lovende talenter til CCC ser nok managere som Wenger og Sir Alex som veldig verdifull matching. Skal huske på at du får god fysisk matching i CCC, og større sjanse for mye spilletid. Tror Sir Alex heller skulle sett både Rossi i sin tid, og Campbell denne sesongen i en CCC-klubb slik det har blitt.
Forøvrig, kan venstreback Insua fra LFC igjen bli aktuell for vår del? Han har ikke kommet noe nærmere førstelaget denne sesonge heller i LFC..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 25. Mai 2009, 19:13 »
Joda. Insua har fått spilletid denne sesongen, og var så og si fast inne på laget en liten stund før jul. Men med Aurelio og Dossena foran seg, så er det ikke utenklig at de vil låne han ut deler av neste sesong. God spiller, vi absolutt kunne gjort et forsøk på å låne.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 25. Mai 2009, 19:19 »
Jeg skjønner at vi mest sannsynlig må låne inn 2-3 spillere, men jeg håper det blir med det. Hva faan skal vi gjøre når alle disse kanskje må erstattes HVIS vi rykker opp? Jeg er helt klart for å utvikle spillere vi har lengre kontrakter med, men som sagt: jeg skjønner at vi trenger noen på lån også...

Peter

• Gjest
« Svar #55 på: 25. Mai 2009, 19:47 »
Giles Barnes! Han kunne vi til og med kjøpe! Han er god han. Husker han scoret for Derby County ved juletider 2007/2008 sesongen mot oss.

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #56 på: 25. Mai 2009, 19:50 »
Barnes har vært på utlån til Fulham det siste halvåret. Tror du vi stiller foran Fulham i køen?

Peter

• Gjest
« Svar #57 på: 25. Mai 2009, 19:52 »
Barnes har vært på utlån til Fulham det siste halvåret. Tror du vi stiller foran Fulham i køen?

Uten å spille. Dessuten han var på lån han returnerer til Derby nå. Ja da er vi først i køen da( spørs hvor mange som vil ha ham)

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #58 på: 25. Mai 2009, 20:03 »
Jeg har sett han spille. Men det kan godt være han har spilt lite. Fulham har opsjon på kjøp såvidt jeg vet.

Peter

• Gjest
« Svar #59 på: 25. Mai 2009, 20:13 »
Jeg har sett han spille. Men det kan godt være han har spilt lite. Fulham har opsjon på kjøp såvidt jeg vet.

Faen, ja da kan vi jo glemme han!!! :'(