20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jonas Gutierrez  (Lest 164339 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Chris_Waddle

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 184
    • Vis profil
Sv: Jonas Gutierrez
« Svar #15 på: 02. Juli 2008, 19:06 »
Det er nok ingen tvil om at Gutierrez i utgangspunktet er ment for å kunne gå rett inn i første-11'eren. Spent hvordan det blir med Milner, skal Gutierres brukes bak spissene i 4-3-1-2 som vi delvis spilte på slutten i år eller hva er planen til KK. Blir uansett spennende å se:) Kanskje et overraskende kjøp, men angt fra et utypisk Keegan-kjøp!
"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

Kråka

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 51
    • Vis profil
Sv: Jonas Gutierrez
« Svar #16 på: 03. Juli 2008, 01:28 »
spent på denne karen. etter det jeg har sett er han ekstremt rask, og målfarlig.
om fysikken er på rett plass, har jeg ingen anelse om.

få bort zogbia, og spiderman på venstre ving!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Jonas Gutierrez
« Svar #17 på: 03. Juli 2008, 01:31 »
Målfarlig? :P
Nicky Butt er mer målfarlig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kråka

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 51
    • Vis profil
Sv: Jonas Gutierrez
« Svar #18 på: 03. Juli 2008, 01:40 »
sier du at Jonas ikke er målfarlig?
man må ikke være målfarlig selv om man ikke skorer 10 mål pr. sesong!

tro meg, hvis du mener denne karen ikke er målfarlig, følg med neste sesong.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Jonas Gutierrez
« Svar #19 på: 03. Juli 2008, 01:56 »
Mulig han skaper mye, men i det å være målfarlig tolker jeg det dithen at en er farlig fremfor mål, altså god til å putte.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Panserfauzt

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 466
    • Vis profil
Sv: Jonas Gutierrez
« Svar #20 på: 03. Juli 2008, 02:00 »
bare det ikke blir en ny albert luque...*bank i bordet*
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Jonas Gutierrez
« Svar #21 på: 03. Juli 2008, 02:11 »
Neida, vi har jo hatt stor suksess med argentinske landslagsspillere som Bassedass før i tiden, så det skulle vel ikke være noe problem :P
Hehe, neida. Jeg er ganske spent på ham, men skal prøve å ikke ha for høye forventninger for tidlig ettersom han tross alt skal tilpasse seg tempoet i PL. Satser også på at det omfattende speidersystemet klubben har satset på har gjort sin jobb her.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Snusflekk

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 426
    • Vis profil
Sv: Jonas Gutierrez
« Svar #22 på: 03. Juli 2008, 03:37 »
Det er ikke mye å få los på på nettet ang. godeste Jonas, men dere kan jo ta en ørliten titt på hjemmesida før preseason! Not much, but it's something (Wee Man)

http://www.jonasgutierrez.com/
Ja heia gutta!

RHCP14

  • Gjest
Sv: Jonas Gutierrez
« Svar #23 på: 03. Juli 2008, 10:12 »
Det blir ingen ny Bassedas eller Louqe eller ein annen flopp fra spansk liga. Vi har Keegan, og han har peiling :) Ekspertkommentator på sky Armstrong meinte at det er eit gullkjøp. Han meinte at Gutierez var den beste vingen i ligaen i fjor, og dedt seie ikke så reint lite :)

ENDELIG er signeringene igang! Nå trenger vi ein stopper og ein sentral midtbane så blir det bra :) Owen må også signere...

Juicypopz

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 78
    • Vis profil
Sv: Jonas Gutierrez
« Svar #24 på: 03. Juli 2008, 12:21 »
Det her blir ikke noen ny Luque eller no sånt, er nye Solano sier jeg! I de gode gamle glansdagene ;)
Toon Toon, Black and White Army !

Hvil i fred, Gary Speed. #Legend

twitter: @Liiedy90

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Jonas Gutierrez
« Svar #25 på: 03. Juli 2008, 15:00 »
Jeg tipper han kan bli en slags "ny Ginola".
Mange vil kanskje synes det er urettferdig å sammenligne noen med den franske tryllekunstneren, og det kan jeg kanskje være enig i. Men når vi snakker om "nye dit og nye datt" så vil jeg tro han vil minne mer om David Ginola enn om Albert Luque.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

RHCP14

  • Gjest
Sv: Jonas Gutierrez
« Svar #26 på: 03. Juli 2008, 16:29 »
Nemmelig! :) Det som også gleder meg stort er at vi ikkje såg denne signeringen komme. Ungen kunne tenke seg til at vi var interessert i han og det tyder på at Wise og Keegan jobber meget bra i det stille. Berre å vente i spenning på den neste store.

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Sv: Jonas Gutierrez
« Svar #27 på: 03. Juli 2008, 16:51 »
"Den nye Solano" og "den nye Ginola" ja... Vel, ettersom jeg antar at svært få (inkludert meg selv) i det hele tatt har hørt om denne spilleren før syntes jeg det er å ta litt hardt i. Stygt redd for at dette bare er nok en middelmådigher eg da, men det er jo lov å håpe.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Jonas Gutierrez
« Svar #28 på: 03. Juli 2008, 17:22 »
Ser ut som det kan bli litt rabalder ang. overgangen til Gutierrez:

Mallorca’s Sporting Director Nando Pons said today:

“We have claimed 15M euro (about £12M) for the unilateral termination of the contract “without just cause.’”

“Mallorca will defend their interests.”

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Jonas Gutierrez
« Svar #29 på: 03. Juli 2008, 17:24 »
Hmmm... Men i samme artikkel står det også at de kun har krav på det "resten av kontrakten er verdt", hvis jeg forstår det riktig. Og det kan jo ikke være store summen...