20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chit Chat-tråd  (Lest 332718 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Peter

• Gjest
Sv: Chit Chat-tråd
« Svar #1485 på: 24. Sep. 2011, 00:29 »
Hva? Ro ned litt!
Jeg synes det er synd med dyret til flatline, men dette er min personlige mening. Jeg har ingen sterke følelser for undulatene mine.

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1486 på: 24. Sep. 2011, 00:55 »
Kondolerer! Man må nesten ha eid en hund/katt for å skjønne dette. Jeg ser på hunden min som en del av familien min, mens de rottene jeg har hatt har jeg aldri følt noe slikt for. Man føler vel så ikke mye for kjæledyra til forum-"venner" akkurat, men likevel så kan man tenke seg to ganger om før man uttaler seg.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1487 på: 24. Sep. 2011, 02:19 »
Hva? Ro ned litt!
Jeg synes det er synd med dyret til flatline, men dette er min personlige mening. Jeg har ingen sterke følelser for undulatene mine.
Nå har jeg ikke hatt undulater noen gang, men hadde hund i 12 år. Vil tro du får en helt annen kontakt med en hund enn en undulat, så jeg kan aldri tenke meg at en blir like knyttet til en undulat som f.eks en hund.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1488 på: 24. Sep. 2011, 08:02 »
Kondolerer flatline. Jeg har nylig fått meg en katt selv og det er utrolig hvor fort man blir knyttet til dem egentlig. Jeg skjønner at det må være utrolig tungt å miste hunden sin på den måten.

Simba

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #1489 på: 24. Sep. 2011, 11:13 »
Kondolerer flatline! Leit å høre :'(

<-- Har hatt katt i et år selv og klarer ikke se for meg at det skulle skje noe med ham engang.
Fælt når hunden din attpåtil var såpass ung...
Twitter: @Matserazzi

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1490 på: 24. Sep. 2011, 15:54 »
Gratulerer Peter! Du imponerer stort. Du burde se om du kunne dra noe chicks med det trikset der

Ro ned livet ditt a, ekke du nesten 40. Burde kanskje roe ned med spydigheter og "morsomheter" i den alderen?

Boris oppfattet poenget mitt.
Er det forbudt å være morsom etter man passerer en viss alder? Og jeg driter i hva du føler for undulatene til søstra di. Poenget var ufølsomheten din ved å poste dette som tilsvar til flatline, og det firsøkte jeg å påpeke på en spydig, humoristisk måte. At du ikke har humor kan jeg vanskelig klandres for.

Peter

• Gjest
« Svar #1491 på: 24. Sep. 2011, 20:59 »
Gratulerer Peter! Du imponerer stort. Du burde se om du kunne dra noe chicks med det trikset der

Ro ned livet ditt a, ekke du nesten 40. Burde kanskje roe ned med spydigheter og "morsomheter" i den alderen?

Er det forbudt å være morsom etter man passerer en viss alder? Og jeg driter i hva du føler for undulatene til søstra di. Poenget var ufølsomheten din ved å poste dette som tilsvar til flatline, og det firsøkte jeg å påpeke på en spydig, humoristisk måte. At du ikke har humor kan jeg vanskelig klandres for.

Ja, for den komentaren din var skikkelig morsom! Lurer på hvorfor ikke du er med på team antonsen og den slags! Hahahah...
Spydig var det, humoristisk var det ikke.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1492 på: 24. Sep. 2011, 22:25 »
Team antonsen er jo i 40 åra ;)
Ro ned pubertetshormoba dine nå og drikk opp rødbrusen din, så blir vi sikkert bedre venner i morgen :D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1493 på: 24. Sep. 2011, 22:59 »
Peter - du må da skjønne at noen reagerer når du slenger ut en så håpløs kommentar som det derre etter det flatline skrev. Det var jo den kommentaren som var både styggest og mest spydig av alle.

Forøvrig, kondolerer flatline.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1494 på: 25. Sep. 2011, 00:37 »

Ja, for den komentaren din var skikkelig morsom! Lurer på hvorfor ikke du er med på team antonsen og den slags! Hahahah...
Spydig var det, humoristisk var det ikke.
Du skjønner nok hvorfor folk reagerer som de gjør på kommentaren din etter hvert som du vokser opp, Peter :)
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #1495 på: 25. Sep. 2011, 09:43 »
Kondolerer Flatline!
En hund kan bli din beste kamerat på veldig kort tid, og når den i tillegg er ung og lovende er det selvsagt ekstra kjipt.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1496 på: 25. Sep. 2011, 12:28 »
La akkurat merke til ein artig funksjon; at ein kan sjå total innloggingstid kvar brukar har her inne på newutd.

Faktisk ein del her inne som innen ei viss tid vil passere 1 år innlogga på Newutd!

Daniel: 233 dager, 1 timer og 3 minutter.
kø1: 176 dager, 21 timer og 59 minutter.
Kristoffer: 175 dager, 16 timer og 59 minutter.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1497 på: 25. Sep. 2011, 12:49 »
Vi som ikke har noe liv... :)

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #1498 på: 26. Sep. 2011, 12:05 »
Skremmende at jeg er inne på topp 10 på den lista, mens jeg ikke er topp 50 engang på flest innlegg :P Stalker!
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1499 på: 26. Sep. 2011, 12:27 »
Jeg logger egentlig veldig sjelden ut, har det noe med saken å gjøre? Ellers må jeg innrømme at jeg sikkert bruker altfor mye tid her inne. :P