20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Aldo Duscher linket til Newcastle  (Lest 7228 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Aldo Duscher linket til Newcastle
« Svar #15 på: 30. Sep. 2005, 01:21 »
Newcastle sier i kveld at ryktene om Duscher kun er tull og tøys og at de har ingen rot i virkeligheten...

Mjoert

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 268
    • Vis profil
Aldo Duscher linket til Newcastle
« Svar #16 på: 30. Sep. 2005, 13:57 »
Det er enda bra. Duscher er en ekkel spiller.. vil aldri se han i en Newcastle drakt!
ignert Morten.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Aldo Duscher linket til Newcastle
« Svar #17 på: 30. Sep. 2005, 14:40 »
Sitat fra: "Supersylthe"
Newcastle sier i kveld at ryktene om Duscher kun er tull og tøys og at de har ingen rot i virkeligheten...


Sier de det? Har du link?

I dagens Evening Chronicle sier Souness dette.

Meanwhile Souness has admitted he "admires" Aldo Duscher, after being linked with Deportivo La Coruna's Argentinian midfielder, in Spain.


Said the United boss: "I am a fan of Duscher, but at the moment I am concentrating on getting the players we have already brought in on the pitch together.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Aldo Duscher linket til Newcastle
« Svar #18 på: 30. Sep. 2005, 14:43 »
Jeg mener vi hadde bra dekning på sentral midtbane før JJ signet for Spurs. Nå føler jeg at vi trenger en erstatter. Man kan ikke regne med Lee Clark selvom han har gjort det OK.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Aldo Duscher linket til Newcastle
« Svar #19 på: 30. Sep. 2005, 14:46 »
Vel. Syns ikke det er noe must, og dessuten mener jeg vi burde snust på noen med litt flere offensive fibre i kroppen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

molala

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 434
    • Vis profil
Aldo Duscher linket til Newcastle
« Svar #20 på: 30. Sep. 2005, 14:48 »
Men da må vi neste kvitte oss med Faye. Vi har jo greit med dekning på midtbanen og da. Om Solano holder seg skadefri kan jo Dyer spiller/være backup i en offansiv sentral midtbanerolle ala Emre. Det er jo der Dyer helst vil spille!
ancs and Scousers, go to H***!!

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Aldo Duscher linket til Newcastle
« Svar #21 på: 30. Sep. 2005, 14:51 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Vel. Syns ikke det er noe must, og dessuten mener jeg vi burde snust på noen med litt flere offensive fibre i kroppen.


Jeg mener Dyer, Luque, Zogbia, Solano, Emre holder i massevis. I tillegg har vi Milner som kommer tilbake i sommer. Bowyer er heller ikke så værst offensivt. Ellers så tror jeg Faye eller Clark kan være på vei bort etter denne sesongen. Vi snakker om en klassespiller til lav pris, og jeg sier ja takk.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Noreng

  • Gjest
Aldo Duscher linket til Newcastle
« Svar #22 på: 30. Sep. 2005, 15:44 »
Sitat fra: "Christian"
Vil heller ha Joe Cole, selger så Lee Bowyer og sastar på David Edgar ;)

Dermed ha rme forsterka, og gitt ungdomsjangsen ;)


Og selger Faye!

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Aldo Duscher linket til Newcastle
« Svar #23 på: 30. Sep. 2005, 15:44 »
Sitat fra: "Christian"
Vil heller ha Joe Cole, selger så Lee Bowyer og sastar på David Edgar ;)

Dermed ha rme forsterka, og gitt ungdomsjangsen ;)


Nå er vel David Edgar midtstopper. Ellers så vil Aldo Duscher koste 1/10 av det Joe Cole vil koste.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Re: Aldo Duscher linket til Newcastle
« Svar #24 på: 01. Okt. 2005, 12:24 »
Aldo Duscher - Newcastle er interessert

Skrevet av Asbjørn, 1 Oktober 05

Flere seriøse nettsteder linket Aldo Duscher til Newcastle sist uke. Nå bektrefter den argentinske landslagsspilleren at han har hatt samtaler med Souness på telefon angående en overgang til Newcastle i januar.

Den defensive midtbanespilleren var glad over å ha snakket med Souness, og lovpriste skottens fotballkunnskaper.

“Da jeg hørte at Newcastle var interessert i meg, tok jeg det hele med en stor klype salt. Men så ringte Souness og bekreftet at han ville ha meg på laget neste sesong.”

“Vi hadde en god samtale. Jeg hadde aldri snakket med han før, men han var en veldig allright person.”

“Det som overrasket meg mest var hvor mye han visste om min karriere, ikke bare om mine prestasjoner i Europa, men også fra tiden i Argentina.”

Blant engelskmenn blir Duscher kanskje best husket som han som brakk beinet på David Beckham i en Champions League- kamp i 2002. Dersom han skulle skrive under for Newcastle, tror han ikke dette vil ødelegge for ham i Premier League.

” Jeg tror fortiden er glemt, og jeg blir ferdig med slike hendelser der og da. Engelske supportere er også annerledes enn fans fra andre land. De respekterer deg og bedømmer deg ut fra hva du gjør for laget, ikke ut fra hva du har gjort i fortiden.”

“Uansett, vi har kun hatt en samtale. Selv om januar ikke er langt unna, er ingenting skrevet under og jeg må konsentrere meg om mitt nåværende lag. Vi må vente å se hva som skjer framover.”

“Det ville ha vært fantastisk for min karriere å få spille i England.”
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

plebbster

  • Gjest
Aldo Duscher linket til Newcastle
« Svar #25 på: 01. Okt. 2005, 12:32 »
Ettersom Souness kjøper alt han kommer over og Duscher sier han vil til oss, så tror jeg at vi kjøper han i Januar. Dessverre.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Aldo Duscher linket til Newcastle
« Svar #26 på: 01. Okt. 2005, 12:50 »
Sitat fra: "plebbster"
Ettersom Souness kjøper alt han kommer over og Duscher sier han vil til oss, så tror jeg at vi kjøper han i Januar. Dessverre.


Ja huff Souness kom over Owen, Solano, Luque, Boumsong, Parker og Emre.

At vi skal hente en klassespiller som Duscher til lommerusk er rett og slett tragisk.

Skjerpning Souness. Sats heller på Clark og Faye sentralt.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Aldo Duscher linket til Newcastle
« Svar #27 på: 01. Okt. 2005, 13:29 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Sitat fra: "plebbster"
Ettersom Souness kjøper alt han kommer over og Duscher sier han vil til oss, så tror jeg at vi kjøper han i Januar. Dessverre.


Ja huff Souness kom over Owen, Solano, Luque, Boumsong, Parker og Emre.

At vi skal hente en klassespiller som Duscher til lommerusk er rett og slett tragisk.

Skjerpning Souness. Sats heller på Clark og Faye sentralt.


 :lol:
Ingen dårlig spiller, men jeg har bare litt vanskelig for å se hvordan laget skal bli utseende. Tror vel ikke Duscher vil godta å bli kjøpt inn som backupspiller, og jeg syns da at Parker er bedre. Og det er vel ikke meninga å stille med to ankre når alle er klare for spill?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

plebbster

  • Gjest
Aldo Duscher linket til Newcastle
« Svar #28 på: 01. Okt. 2005, 16:00 »
Vi har nok sentrale midtbanespillere. Vi trenger ikke Duscher.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Aldo Duscher linket til Newcastle
« Svar #29 på: 01. Okt. 2005, 19:32 »
Sitat fra: "plebbster"
Vi har nok sentrale midtbanespillere. Vi trenger ikke Duscher.


I grunnen har vi nok midtstoppere, så vi trenger heller ikke Woodgate eller en annen kvalitetsstopper.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."