20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: "Alec" fra Gjøvik-Lyn?  (Lest 6116 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

NUFC

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 260
    • Vis profil
"Alec" fra Gjøvik-Lyn?
« på: 25. Sep. 2006, 12:08 »
Er fra Gjøvik og har sett denn gutten spilt mange gode kamper for Gjøvik-Lyn...En talentspeider har fått øynene opp for 17-åringen...Han har blitt anbefalt til Tottenham (der han har vært på prøvespill og inponert), som ønsker og signere han, og Bayern Munchen og Liverpool ønsker å få se han på prøvespill.... Og når Spurs er interesserte i å kjøpe en unggutt som "Alec" er han god, de har tross alt det yngste laget i PL (?) og kanskje det beste ungdomsakademiet i England.....Er dette våres mulighet til å signere en ny Ole Gunnar? Han er spiss, noe som jeg synes vi bør ha etter at jeg så kamppen mot Everton.
PS: dere så han på tv2-Sporten.
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

Rolfern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 919
    • Vis profil
"Alec" fra Gjøvik-Lyn?
« Svar #1 på: 25. Sep. 2006, 14:22 »
Har ikke sett denne unggutten, så jeg vet ikke hvor god han er i forhold til alderklassen han tilhører. Men, Newcastle bør så definitivt bli mer våkne når det gjelder å hente inn unge talenter enn hva klubben er per dags dato. Arsenal har for eksempel hentet inn mange unge spillere, og en del av disse har allerede gjort seg bemerket i Premier League. Et skikkelig speidernettverk kan spare klubben for store investeringer på transfermarkedet.

At vi trenger en spiss er en ting, men man kan ikke forvente at en norsk 17-åring skal gå rett inn på laget og lage uhorvelig mange mål.
Carr har altfor få landskamper for England!

NUFC

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 260
    • Vis profil
"Alec" fra Gjøvik-Lyn?
« Svar #2 på: 25. Sep. 2006, 14:26 »
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

NUFC

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 260
    • Vis profil
"Alec" fra Gjøvik-Lyn?
« Svar #3 på: 25. Sep. 2006, 14:30 »
Han kan starte på akademiet og B-laget, for pr. dags dato er han ikke god nok.....Etter et år eller to kan han kanskje hevde seg.....
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
"Alec" fra Gjøvik-Lyn?
« Svar #4 på: 25. Sep. 2006, 15:06 »
Det skal faktisk veldig mye til for å komme inn på B-laget når man er 17 år og aldri spilt toppfotball.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

NUFC

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 260
    • Vis profil
"Alec" fra Gjøvik-Lyn?
« Svar #5 på: 25. Sep. 2006, 16:08 »
Ja, men man blir ikke god hvis man ikke spiller på høyere nivå, så man må la unge spillere få sjansen;)
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

validus

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 243
    • Vis profil
"Alec" fra Gjøvik-Lyn?
« Svar #6 på: 25. Sep. 2006, 21:52 »
Så en reportasje om han... Virker meget lovende ja!

Hvem sier at en 17-åring ikke er god nok for B-laget? Bare nevner Van Persie for Arse, Rooney for Everton, Pele....

Hvorfor skulle vi ikke ha en talentfull 17-åring fra Norge?

Og før dere begynner å Quote meg... Nei, mener ikke han skal rett inn på A-laget!!!!
ieron Dyer

VepsoO

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1520
    • Vis profil
"Alec" fra Gjøvik-Lyn?
« Svar #7 på: 26. Sep. 2006, 07:26 »
er man god nok er man gammel nok. SELV FOR A-LAGET!!!
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Agurksaft

  • Gjest
"Alec" fra Gjøvik-Lyn?
« Svar #8 på: 27. Sep. 2006, 11:17 »
Kva var vel Solskjær som 17 åring.....
Andy Cole heller var vel ikkje rare karen.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
"Alec" fra Gjøvik-Lyn?
« Svar #9 på: 27. Sep. 2006, 15:00 »
Ikke alle 17-åringer som er gode nok for PL da. Det må jeg bare få sagt. Walcott, Rooney, Van Persie, Owen og den gjengen der er jo eksepsjonelle talenter helt utenom det vanlige da. Og for at de skal klare å ta steget opp, så må minst hundre likesinnede ha mislyktes før dem.

Men jeg er helt enig i at vi burde tenke mer som Arsenal. Jo flere unggutter som prøvespiller, jo større er sjansen for å finne den ene spilleren som går utenpå alle de andre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

NUFC

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 260
    • Vis profil
"Alec" fra Gjøvik-Lyn?
« Svar #10 på: 29. Sep. 2006, 15:18 »
Helt enig Joakim.....
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

DanMan

  • Gjest
"Alec" fra Gjøvik-Lyn?
« Svar #11 på: 02. Okt. 2006, 15:16 »
Kunne ikke vært sagt bedre. Intet våger osv.  :wink:

molala

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 434
    • Vis profil
"Alec" fra Gjøvik-Lyn?
« Svar #12 på: 05. Okt. 2006, 00:55 »
hvorfor nevne van persie? tenker dere ikke på cesc fabregas?
ancs and Scousers, go to H***!!

NUFC

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 260
    • Vis profil
"Alec" fra Gjøvik-Lyn?
« Svar #13 på: 26. Okt. 2006, 22:12 »
Skulle vi kjøpt han? Han blir god...
Tottenham vil signere en to-åskontrakt med han...
Link:
http://www.nettavisen.no/sport/pl/tottenham/article783547.ece
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
"Alec" fra Gjøvik-Lyn?
« Svar #14 på: 26. Okt. 2006, 22:19 »
Det er tydeligvis blitt populært og hente norske guttunger.
ManU har vel allerede henta Eikrem el noe ?I tillegg kommer det ein på prøve spill snart = Håvard Nordtveit Og så har jo  Everton henta Stubbhaug.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]