20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Paddy Kenny  (Lest 11647 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

  • Gjest
Paddy Kenny
« på: 16. Mai 2005, 12:10 »
Paddy Kenny... kan han bli et røverkjøp?
den unge Sheff. United keeperen er en av grunnene til den gode United sesongen.. Arsenal, Birmingham og Everton vil ha han, men Newcastle er mest intresang ifølge Paddy selv...

                          Litt om Paddy

1. Han er 26 år gammel, blir 27 17. mai - 05
2. Han er født i Halifax.
3. Han er nå en stødig keeper på Sheff. United.
4. Han har tiddligere spilt Bury.
5. Souness har vist en stor intersse ettersom Newcastle trenger en ny keeper.
6. kontrakten går i August og Kenny vil sikkert heller til noen av PL-klubbene enn og skrive ny kontrakt med Sheff. United og derfor vil Sheff. selge Paddy sånn at de tjener litt på denne gode keeperen.
7. Han har gode reflekser, lange tigersprang, gode og lange kast og en skuddfot som kan gjøre sine utspark til United sjangser, En mann og satse på

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Paddy Kenny
« Svar #1 på: 16. Mai 2005, 14:29 »
Vi har Shay Given og verdens beste reservekeeper Stephen Harper. Hva i all verden skal vi da ha en 26 år gammel keeper som bør spille førstelagsfotball for? Og hvem av de to skal han i såfall erstatte om han kommer?
Paddy Kenny er sikkert god han, men er det noe man overhodet ikke trenger her i klubben, så er det keeper. Skulle Given bli solgt (Gud forby), så har vi verdens beste reservekeeper som er klar til å bli nytt førstevalg i mål. Så vi må for alt i verden IKKE gjøre noe forhastet på keeperplassen. Og om Given skulle bli solgt kan vi heller kjøpe inn en talentfull ung reservekeeper. Ikke en 26-åring som må spille førstelagsfotball.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Noreng

  • Gjest
Paddy Kenny
« Svar #2 på: 16. Mai 2005, 14:36 »
akkuratt det med Harper er jeg stært uenig i.
hvem så Tottenham - Newcastle.
Han kan redde men han skjever på utspark og bommer på tilbakespill

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Paddy Kenny
« Svar #3 på: 16. Mai 2005, 14:45 »
Sitat fra: "Noreng"
akkuratt det med Harper er jeg stært uenig i.
hvem så Tottenham - Newcastle.
Han kan redde men han skjever på utspark og bommer på tilbakespill

En keeper totalt uten kamptrening kan fort gjøre noen slike feil. Men å si at Harper ikke er verdens beste reservekeeper fordi, blir feil. Historieløshet kalles det. Harper kan likevel hoppe inn midt i en kamp, uten å ha spilt kamp på flere måneder, og likevel dominere minst like mye som Given. Også Given har gjort feil i år. Blant annet en grov feilvurdering i feltarbeidet i bortekampen mot Bolton.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Noreng

  • Gjest
Paddy Kenny
« Svar #4 på: 16. Mai 2005, 14:49 »
nå synes jeg du overdriver.
jeg vet om mange bedere ress.keepere.
Han på Chelsea Cudicin ell no. Han er bedere enn Harper og har sprett innfor Petr mange ganger og presstert. og må nevne Carson.  kan si mange mer, men står vel sikkert fortsatt for Harper

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Paddy Kenny
« Svar #5 på: 16. Mai 2005, 14:56 »
Ja, disse er alle gode keepere, men akkurat hva angår Carson føler jeg Harper er bedre. Jeg sier ikke at Harper er verdens beste keeper. Langt der ifra. Men han er den beste reservekeeperen vi kunne hatt. Jeg er hellig overbevist om at Newcastle aldri i verden kunne hatt en bedre keeperduo enn Given og Harper. De to er jevngode. Given er det lille hakket bedre, men det er f... ikke mange som greier å danke ut Given. Det har Harper greid. Og han kan greie det igjen. Det burde fortelle det meste.
Harper er trygg med ballen i beina, han har noen enorme tigersprang, og kan redde de mest utrolige ballene. På noen områder er han bedre enn Given, på andre områder er Given bedre.

Petr Cech og Carlos Cudicini er begge bedre keepere enn Harper og Given, men vi har ikke de to, og vi har heller aldri hatt de to i stallen vår. Aldri vært i nærheten av det heller. Vi har øyrikets to klart beste keepere. Skulle gjerne sett at vi hadde hatt Carson i stallen også, men vi trenger ikke øyrikets tre beste keepere. Det får da holde med to.
Harper ER den beste reserven vi kunne ha hatt. Vær du trygg!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Rolfern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 919
    • Vis profil
Paddy Kenny
« Svar #6 på: 16. Mai 2005, 15:05 »
Harper verdens beste reservekeeper?Nå har jeg hørt det og...

Cuddicini på Chelsea er bedre, og han er i køen bak Cech. Scott Carson?I alle fall et talent, men vil trekke Harper hakket foran for øyeblikket. Arsenal og Manchester United har ikke engang solide førstekeepere, så da er det liten vits i å trekke fram reserver her.

Men å bruke penger på Kenny blir dumt med mindre man selger Given. Har ikke sett Kenny noe særlig i aksjon, da jeg ikke har hatt tilgang til Championship denne sesongen. Skulle man selge Harper derimot, så bør man heller hente inn en talentfull keeper og/eller en rutinert keeper som er fornøyd med å spille annenfiolin. Uansett så er jeg fornøyd med de alternativer en har i Given og Harper per dags dato.
Carr har altfor få landskamper for England!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Paddy Kenny
« Svar #7 på: 16. Mai 2005, 15:31 »
Greit. Verdens beste reservekeeper blir kanskje litt å ta i, men han er den beste vi kunne hatt. Basta!
Skulle Harper bli solgt, så bør vi kjøpe inn en ung keeper, men han bør likevel være såpass god at han kan gi Given konkurranse. For ingen blir god uten konkurranse.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Noreng

  • Gjest
Paddy Kenny
« Svar #8 på: 16. Mai 2005, 16:36 »
påstår du at Harper gir Given kunkoransse???

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Paddy Kenny
« Svar #9 på: 16. Mai 2005, 17:37 »
Sitat fra: "Noreng"
påstår du at Harper gir Given kunkoransse???


Selvfølgelig gjør han det. Hvis vi ser bort i fra fotarbeidet er Harper nesten like god som Given på alle felt.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Noreng

  • Gjest
Paddy Kenny
« Svar #10 på: 16. Mai 2005, 20:17 »
ja, men det fotarbeidet er jo helt JÆVLI!!!
Han må trene med fotene... da skal jeg være for han! :?

Noreng

  • Gjest
Paddy Kenny
« Svar #11 på: 16. Mai 2005, 20:20 »
Sitat fra: "Rolfern"

Arsenal og Manchester United har ikke engang solide førstekeepere, så da er det liten vits i å trekke fram reserver her


jaja.. ManU er sant men Arsenal! Lehmann og Almeiud ell no er jo dritgode.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Paddy Kenny
« Svar #12 på: 16. Mai 2005, 23:11 »
Sitat fra: "Noreng"
ja, men det fotarbeidet er jo helt JÆVLI!!!
Han må trene med fotene... da skal jeg være for han! :?

Harper er bunnsolid på fotarbeidet, i forhold til Espen Johnsen. Han er nok ikke like god som Given på det feltet, men Spurs-kampen var et arbeidsuhell, og muligens et resultat av lite kamptrening. Og det er ikke det minste tvil om at Harper gir Given konkurranse.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

DanMan

  • Gjest
Paddy Kenny
« Svar #13 på: 19. Mai 2005, 09:41 »
Enig i at vi heller bør satse på en ung tredjekeeper (evt. andrekeeper). Har luftet mine tanker om Kameni allerede, men hva med Igor Akinfeev? CSKA Moskva-keeperen (og som derfor sikkert havner i Chelskij om et par år), men han er i allefall et fantastisk keepertalent! Fast på A-laget, og var med i Russlands EM-tropp i en alder av 18 år.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Paddy Kenny
« Svar #14 på: 19. Mai 2005, 13:36 »
Akinfeev er en rå keeper han. Har sett flere Cska kamper i år, og jeg bruker han på FM :P Men seriøst han vil vel neppe bli noen 2.keeper i en klubb?
Skulle Newcastle finne på å selge Given (noe jeg håper IKKE skjer) hadde jo Akinfeev vært en spennende keeper. Hadde jo hatt super keeper de neste 15åra da!!

Billig blir nok ikke.. Russerene vill nok ha 100mill.+ for han!!