20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Basketball  (Lest 19380 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Basketball
« på: 12. Jan. 2012, 23:21 »
Nokon som følgjer med på basketball? Etter at eg kjøpte NBA Jam Fire Edition på xbox markedplace har eg fått interessen for basket igjen! Laget har alltid vore Chicago Bulls, og det virker som vi har fått endel bra spelarar. Spesielt Derrick Rose må nemnast, saman med spelarar som Carlos Boozer, Luol Deng, Joakim Noah. Jimmy Butler er forøvrig eit namn å merke seg. Kan bli spennande med årene.

Forøvrig;
Fantastisk speler.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Peter

  • Gjest
Sv: Basketball
« Svar #1 på: 12. Jan. 2012, 23:43 »
Vel, følger jo ikke veeeldig mye med på NBA, men av de kampene jeg har sett fra NBA har som oftest LA Lakers spillt, så det er vel det som er mitt lag da. Dessuten har vi jo verdens beste i Kobe Bryant  :P
Er ganske god i basket selv, og har et par virkelig talentfulle kompiser... så hender jo at vi diskuterer litt basket når vi ikke snakker om fotball  :)

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Basketball
« Svar #2 på: 13. Jan. 2012, 00:30 »
Har fulgt NBA rimelig tett i en del år nå. Her er det Knicks med 'Melo og Amar'e som gjelder, men begynner å falle litt for årets utgave av LA Clippers. Blake Griffin er gud! I tillegg er Timberwolves spennende, et veldig ungt lag med blant andre Ricky Rubio, Derrick Williams og ikke mins maskinen Kevin Love. Den mannen må ha lim på hendene!

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Basketball
« Svar #3 på: 13. Jan. 2012, 01:52 »
Charlotte Hornets med Vlade Divac var mine favoritter for noen år tilbake  :coloccini:
Same old Shearer, always scoring!

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Basketball
« Svar #4 på: 13. Jan. 2012, 10:45 »
Har fulgt NBA rimelig tett i en del år nå. Her er det Knicks med 'Melo og Amar'e som gjelder, men begynner å falle litt for årets utgave av LA Clippers. Blake Griffin er gud! I tillegg er Timberwolves spennende, et veldig ungt lag med blant andre Ricky Rubio, Derrick Williams og ikke mins maskinen Kevin Love. Den mannen må ha lim på hendene!

Håhå! Kva du synst om Chauncey Billups da? Både Stoudmire og Anthony er gode spelarar for NY Knicks.
Ellers liker eg godt Ray Allen Boston Celtics!

I natt er det jo Bulls vs Celtics, kjem til å bli ein bra match!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Basketball
« Svar #5 på: 13. Jan. 2012, 10:59 »
Husker jeg heide på Bulls og Scottie Pippin (eller pippiskrotten (??) som vi kalte han) som unggutt :P
Prøvde å komme meg på en kamp da jeg var i NY sist, men tror det var streik eller noe.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Basketball
« Svar #6 på: 13. Jan. 2012, 12:47 »
Har fulgt NBA rimelig tett i en del år nå. Her er det Knicks med 'Melo og Amar'e som gjelder, men begynner å falle litt for årets utgave av LA Clippers. Blake Griffin er gud! I tillegg er Timberwolves spennende, et veldig ungt lag med blant andre Ricky Rubio, Derrick Williams og ikke mins maskinen Kevin Love. Den mannen må ha lim på hendene!

Håhå! Kva du synst om Chauncey Billups da? Både Stoudmire og Anthony er gode spelarar for NY Knicks.
Ellers liker eg godt Ray Allen Boston Celtics!

I natt er det jo Bulls vs Celtics, kjem til å bli ein bra match!

Synes Billups gjør seg mye bedre som twoguard i LA enn som point i NY i alle fall. Clippers har på papiret ett av de aller beste lagene i år. Jeg likte Celtics bedre for et par-tre år siden, nå synes jeg at trioen Garnett, Pierce og Allen har tapt seg for mye, og deres beste spiller har etterhvert blitt Rajon Rondo. Ellers så har jeg et lite håp om at Oklahoma City tar det i år, jeg liker dem best av lagene som kan sies å være blant de aller heteste favorittene. Bare ikke Heat tar det så er jeg egentlig fornøyd. :P

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Basketball
« Svar #7 på: 13. Jan. 2012, 17:36 »
Aaaah minner!!

Bulls med Jordan, Pippin, Rodman og han ene hvite var jo opplagt legendariske!

Hva het han fyren på 1.60, som var heeeeelt rå? (Ikke Bulls)
Same old Shearer, always scoring!

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Basketball
« Svar #8 på: 13. Jan. 2012, 18:45 »
Husker jeg heide på Bulls og Scottie Pippin (eller pippiskrotten (??) som vi kalte han) som unggutt :P
Prøvde å komme meg på en kamp da jeg var i NY sist, men tror det var streik eller noe.

Scottie Pippen, Michael Jordan og Dennis Rodman, det var tider!  :drool:

Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Basketball
« Svar #9 på: 14. Jan. 2012, 10:20 »
http://www.nba.com/games/20120113/CHIBOS/gameinfo.html

Chicago Bulls hadde ikkje store problemer med Boston Celtics i natt!  :D
Luol Deng er forøvrig ein litt undervurdert speler!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Basketball
« Svar #10 på: 15. Jan. 2012, 10:29 »
Resultatene i natt:

PHILADELPHIA 76ERS - WASHINGTON WIZARDS
103-90

GOLDEN STATE WARRIORS - CHARLOTTE BOBCATS
100-112

MINNESOTA TIMBERWOLVES - ATLANTA HAWKS
91-93

BOSTON CELTICS - INDIANA PACERS
83-97

TORONTO RAPTORS - CHICAGO BULLS
64-77

NEW ORLEANS HORNETS - MEMPHIS GRIZZLIES
99-108

PORTLAND TRAIL BLAZERS -HOUSTON ROCKETS
105-107

NEW YORK KNICKS - OKLAHOMA CITY THUNDER
92-104

SACRAMENTO KINGS - DALLAS MAVERICKS
60-99

NEW JERSEY NETS - UTAH JAZZ
94-107

LOS ANGELES LAKERS - LOS ANGELES CLIPPERS
94-102


Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Basketball
« Svar #11 på: 15. Jan. 2012, 18:47 »
Jeg tviler faktisk sterkt på om Celtics tar seg til sluttspillet i år. Mer enn 8 lag som ser bedre ut enn dem i øst så langt.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Basketball
« Svar #12 på: 17. Jan. 2012, 00:35 »
Tap for Bulls i dag på selveste Martin Luther King Day! Avhengige av at Derrick Rose holder seg skadefri... Ellers taper Knicks mot Magic, Clippers fortsetter seiersmarsjen, mens en av mine absolutte favoritter, Josh Smith, fortsetter storspillet for Atlanta Hawks.

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: Basketball
« Svar #13 på: 17. Jan. 2012, 04:25 »
Aaaah minner!!

Bulls med Jordan, Pippin, Rodman og han ene hvite var jo opplagt legendariske!

Hva het han fyren på 1.60, som var heeeeelt rå? (Ikke Bulls)

Het ikke han hvite noe lignende Kuqi elns? :p

Mener du John Stockton elns? På Utah Jazz? Herja sammen med Karl "The Postman" Malone.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Basketball
« Svar #14 på: 17. Jan. 2012, 08:39 »
Tap for Bulls i dag på selveste Martin Luther King Day! Avhengige av at Derrick Rose holder seg skadefri... Ellers taper Knicks mot Magic, Clippers fortsetter seiersmarsjen, mens en av mine absolutte favoritter, Josh Smith, fortsetter storspillet for Atlanta Hawks.

Heilt klart, Derrick Rose var sakna i går! Bulls har hatt blant dei beste forsvarene til nå, men i går fungerte lite! Spesielt Joakim Noah var forferdelig!

Rudy Gay var fantastisk for Memphis Grizzlies!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!