20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Premier League 08/09  (Lest 60679 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

andrtve

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 189
    • Vis profil
Sv: Premier League 08/09
« Svar #510 på: 05. April 2009, 19:06 »
er enig i den, men Liverpool har hvertfall vist rimelig spennende og bra kamper i de siste ukene. Håper virkelig de tar førsteplassen fremfor jævla manu

VepsoO

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1520
    • Vis profil
Sv: Premier League 08/09
« Svar #511 på: 05. April 2009, 19:09 »
er enig i den, men Liverpool har hvertfall vist rimelig spennende og bra kamper i de siste ukene. Håper virkelig de tar førsteplassen fremfor jævla manu

Ja enig, de røde jevlene er hatlag nr 1
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: Premier League 08/09
« Svar #512 på: 06. April 2009, 08:54 »
Etter å ha sett nærmere på gjenstående program i bunnstriden føler jeg meg 75% sikker på at vi berger plassen. Vi ender på 41 poeng. Lagene som rykker ned blir. WBA,Middlesbrough også vil det bli avgjort på målforskjell om det blir Stoke eller Hull som slår følge.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Premier League 08/09
« Svar #513 på: 12. April 2009, 11:29 »
Neste serierunde skal Sunderland ha hjemmekamp mot Hull. Sunderland står med 32 poeng og Hull med 34. Hva skal man håpe resultatet blir i denne kampen?

Har analysert littegranne på denne, og jeg tror faktisk at det beste er om Sunderland vinner fordi:
Hull er og har vært over en lengre periode nå utrolig dårlige. De har vel kun tatt ca 8-9 poeng i serien siden slutten av oktober!? De maktet å tape 3-1 mot et enda dårligere lag nå i helgen, nemlig Boro. Hull har også et steintøft kamp-program igjen! Foruten å møte Sunderland borte skal de møte Liverpool hjemme, Villa borte, Stoke hjemme, Bolton borte og ManU hjemme. Med tanke på at Hull er PL desidert dårligste hjemmelag med sine 3 seire, 5 uavgjorte og 8 tap, og med Liverpool, ManU og Stoke igjen på eget gress kan jeg ikke se så altfor mange seire til der! Da må de gjøre det på bortebane der de møter Sunderland, Bolton og Villa. Ikke de enkleste kampene det heller!
Må også ta med at Hull kun har 2 seire på sine siste 23 PL kamper. Etter at de vant 3-0 borte mot WBA 25. oktober 2008 har de kun slått Boro 2-1 hjemme og Fulham 1-0 borte.

Hull står foreløpig med 34 poeng, og det er jo lov å håpe at det ikke skal bli så veldig mye mer!

Middlesbrough har samme poengsum (30) som NUFC. Men også Boro har et steintøft kamp-program igjen. Hjemme har de igjen Fulham, ManU og Villa. Villa er PL 3. beste bortelag, ManU er PL 4. beste bortelag. Dette er meget tøffe hjemmekamper!
På bortebane står Boro med meget svake 2 seire, 2 uavgjorte og 12 tap, og med 9-30 i målforskjell. Kun WBA er dårligere på den statistikken med 1 poeng mindre. Middlesbrough har igjen følgende lag på bortebane: Arsenal, Newcastle og West Ham. Utrolig harde kamper for dem! Viktig at NUFC vinner hjemme mot Boro, da skal laget fra Teesside slite med å ta nok poeng i de andre kampene til å holde seg!

WBA levner jeg liten tvil. De står med 25 poeng foreløpig og må vinne 4 av sine 6 siste kamper for å få 37 poeng! Det ser jeg på som lite sannsynlig når motstanderne heter ManCity, Tottenham og Blackburn borte, og Liverpool, Sunderland og Wigan hjemme. De har kansje det enkleste kamp-programmet igjen, men er håpløst plassert og tåler ikke mange tap eller uavgjorte til. De må vinne flestparten av kampene de har igjen for å berge plassen.


Det er fult mulig for NUFC å holde seg, er også flere lag man kan rette fokuset mot i nedrykkstriden, men jeg velger å nevne WBA, Middlesbrough og Hull, som jeg synes er de svakeste lagene, har dårligst form over en lengre periode og som har et megatøft kamp-program igjen (bortsett fra WBA da).

Hvor mange seire eller poeng NUFC trenger for å holde seg vil jeg ikke gjette på, men jeg vet at de ihvertfall må ha over det Hull har idag, 34 poeng. Hvor mye over vil vi få et svar på etter neste runde, kansje. Taper Hull borte mot Sunderland da vil de få det meget tøft i innspurten. Vinner de tar de et stort steg mot fornyet kontrakt, uavgjort forandrer nesten ingenting. 
« Siste redigering: 12. April 2009, 11:34 av Frode »

VepsoO

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1520
    • Vis profil
Sv: Premier League 08/09
« Svar #514 på: 12. April 2009, 12:13 »
Bra analysert Frode! West Brom er som du sier fortapt, og jeg er enig at Hull får det veldig tøft. Jeg tror det kommer til å stå mellom de tre fra nord-øst om den siste nedrykksplassen
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Premier League 08/09
« Svar #515 på: 12. April 2009, 12:44 »
Siste.no har en funksjon som spår hvordan det ender til slutt basert på tidligere resultater:

14   Stoke City   38   10   11   17   32 - 48   41
15   Portsmouth   38   9   12   17   34 - 48   39
16   Newcastle Utd   38   8   14   16   37 - 52   38
17   Sunderland   38   9   9   20   30 - 43   36

18   Hull City   38   8   12   18   36 - 55   36
19   Middlesbrough   38   8   10   20   25 - 47   34
20   West Bromwich   38   7   8   23   28 - 59   29

Tydeligvis har Hull og Boro jævli tøft program igjen, så jeg kommer til å håpe at de taper hver kamp. Men vinner de EN av de vanskelige kampene er vi i TRØBBEL!

EDIT: De har forøvrig regnet med at vi taper neste helg mot Spurs, og at Boro vinner... Så ikke mist motet selv om det ser mørkt ut da.
« Siste redigering: 12. April 2009, 12:48 av Andy »

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Premier League 08/09
« Svar #516 på: 12. April 2009, 17:10 »
Ifølge dette holder det jo egentlig med 2 seire på de siste 6 kampene for NUFC, siden de da er foran på bedre målforskjell.
Men det hadde jo vært veldig betryggende om vi kunne tatt noen poeng mer enn det!

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Premier League 08/09
« Svar #517 på: 12. April 2009, 18:36 »
sluttspurten kommer til å bli utrolig nervepirrende. Det er rett før jeg blir religiøs. Vi får håpe at spillerne går i seg selv, og at kongen klarer å få opp selvtilliten til spillerne et par hakk. Før stoke kampen sa vi at det var en vinn eller forsvinn kamp. Noe jeg var enig i. Den kan fort bli utslagsgivende, men kampen mot boro kommer til å bestemme hvilken klubb sog går ned. At det er lokalderby gjør kampen ekstra spesiell.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Inuz

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 391
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
Sv: Premier League 08/09
« Svar #518 på: 22. April 2009, 02:31 »
http://www.hellofooty.com/liverpool-vs-arsenal-highlighs-21-04-2009

Hvis noen ikke har fått med seg en målene fra en fantastisk fotballkamp :)
Ba Ba Ba!!!

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Premier League 08/09
« Svar #519 på: 22. April 2009, 13:46 »
En del pinlig forsvarsspill på de første målene. ;)

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Premier League 08/09
« Svar #520 på: 15. Juli 2009, 20:12 »
http://msn.tv2sporten.no/fotball/england/article2816776.ece

Jaja. Hiv er vel ikke noe kjempeideelt å ha når man spiller fotball....
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Premier League 08/09
« Svar #521 på: 16. Juli 2009, 12:48 »


Slenger denne inn her jeg. For de som vil se den....
Newcastle United 08/09 Season Review - så det er ikke så veldig mye å se egentlig :(
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Premier League 08/09
« Svar #522 på: 26. Juli 2009, 15:14 »
Ser Owen fortsette å putta. Spennande å sjå kor mange han putta i sesongen som kjem. Tippar 15 mål.

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Premier League 08/09
« Svar #523 på: 26. Juli 2009, 15:35 »
Ja, han kan nok score endel om han holder seg skadefri, men så spørs det jo litt hvor mye spilletid han får også.