20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hva kan vi gjøre bedre? Kom med tips!  (Lest 10865 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Hva kan vi gjøre bedre? Kom med tips!
« på: 16. Jan. 2011, 02:33 »
Etter at vi la om til de nye sidene har besøkstallet steget jevnt og trutt., ogn yhetsfrekvensen vår er høyere enn på lenge. Likevel skal jeg som administrator være den første til å innrømme at vi fortsatt har mye å gå på. Jeg har notert meg ned en liste over ting jeg ønsker å forandre på eller legge til her på NewUtd.no. Problemet er at tiden ikke alltid strekker til, i tillegg til at vi allerede har brukt en haug med penger av supporterklubbens overskudd fra debutsesongen på webutvikling.

Jeg ønsker imidlertid å høre på innspill fra dere, så skal jeg forsøke å få det gjort når jeg har tid. Er det noe som mangler? Hva kan gjøres for å forbedre supporterklubbens offisielle nettsider?

Setter pris på ris, ros og andre konstruktive tilbakemeldinger!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Hva kan vi gjøre bedre? Kom med tips!
« Svar #1 på: 21. Jan. 2011, 06:14 »
Veldig positivt! Håper de fortsetter med det når Newcastle vises på TV. Spurs-kampen er vel også på hovedkanalen deres?

Håper for øvrig at så mange som mulig kommer med tips slik at vi kan gjøre siden bedre!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Hva kan vi gjøre bedre? Kom med tips!
« Svar #2 på: 26. Jan. 2011, 14:35 »
Vi bare skryte av den høye nyhetsfrekvensen. Meget bra  :)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Ipt

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 518
    • Vis profil
Sv: Hva kan vi gjøre bedre? Kom med tips!
« Svar #3 på: 26. Jan. 2011, 16:02 »
Hvordan går det egentlig med medlemstallene for TAN?

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Hva kan vi gjøre bedre? Kom med tips!
« Svar #4 på: 26. Jan. 2011, 20:30 »
Hvordan går det egentlig med medlemstallene for TAN?

Vi ble 248 i fjor og er oppe i 259 i år. En liten forbedring, men fortsatt altfor dårlig.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Hva kan vi gjøre bedre? Kom med tips!
« Svar #5 på: 26. Jan. 2011, 23:56 »
Spørs jo hvor stor målgruppen er da.
Mange av medlemmene i NUSSC var vel fiktive (?), slik at det så ut som om det var fler enn det var.
Men nå er jo klubben veldig ny, og du må bare fortsette med det gode arbeidet. Så kommer sikkert tallene etter hvert.

Det er 1193 medlemmer på forumet, men bare 110 medlemmer med over 400 innlegg.
Tror det er et bra potensiale, men grunnet en litt spesiell historie med vår tidligere supporterklubb, tror jeg folk er litt skeptiske. Spesielt de som var innom den klubben tidligere. Som sagt, fortsetter det gode arbeidet Nordin, kommer forhåpentligvis tallene :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Hva kan vi gjøre bedre? Kom med tips!
« Svar #6 på: 27. Jan. 2011, 00:19 »
Det er vel bare å kjøre en hardcore vervekampanje om man sliter med medlemstall.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Hva kan vi gjøre bedre? Kom med tips!
« Svar #7 på: 27. Jan. 2011, 00:52 »
Personlig kjenner jeg veldig få som er Newcastle-fans, og i så fall er de allerede medlemmer.
Husker at jeg så Kyrre en gang på skolen med Newcastle-drakt, og var ganske happy for at det var fler i distriktet som holdt med NUFC.
Tror det beste er bare å reklamere alt vi er gode for. En vervekampanje er nok ikke dumt, men regner med at de som kjenner andre NUFC-fans har reklamert bra allerede...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Hva kan vi gjøre bedre? Kom med tips!
« Svar #8 på: 27. Jan. 2011, 03:25 »
Det er mulig at NUSSC trikset litt med tallene, men Newcastle gjorde det svaert bra da den gamle supporterklubben laa paa topp, og CW utnyttet dette bra til tross for et mediokert tilbud.

Vi, paa den andre siden, startet opp da klubben rykket ned til Wankership. Du har nok rett i at vi boer vaere taalmodige og fortsette aa bygge paa det vi har. Likevel er det litt demoraliserende aa legge saa mye arbeid ned i klubben uten loenn (alt overskuddet fra i fjor gikk til nytt design og utvikling av supporterbutikk), naar det er mange som ikke slutter seg opp om supporterklubben som vi har kjempet saa mye for aa realisere. Medlemstallet er forholdsvis lavt, svaert faa medler seg til aa skriver artikler til medlemsbladene, det er liten respons paa traader som dette i forumet etc. Hvor er engasjementet? Har ikke Newcastle-fansen lyst til aa ha en verdig supporterklubb hvor profittjaget IKKE staar i sentrum? En klubb som medlemmene selv i svaert stor grad faar bestemme hvordan den skal utarte seg, der alle blir hoert og faar muligheten til aa bidra. Selv om det er flere som bidrar med mye (dere vet selv hvem dere er), saa synes jeg at det er altfor svakt engasjement rundt supporterklubben naar vi har saa mye som 3500-4000 unike besoekende paa siden hver dag.

Saa sant jeg ikke gaar med personlig tap paa dette saa bryr jeg meg svaert lite om profitt og overskudd. Det jeg imidlertid krever er mer engasjement og oppslutning rundt TAN, slik at vi kan utvikle klubben og gjoere den bedre. Hvis ingen blir medlemmer eller i det minste kommer med konstruktive innspill, saa kommer vi til aa legge TAN-prosjektet paa hylla ganske fort, og det haaper jeg virkelig ikke skjer.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: Hva kan vi gjøre bedre? Kom med tips!
« Svar #9 på: 28. Jan. 2011, 20:13 »
Har sett en del NUFC-skjorter på NIH. Skal legge igjen noen kort litt overalt, så får vi se hva som skjer :)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: Hva kan vi gjøre bedre? Kom med tips!
« Svar #10 på: 01. Feb. 2011, 18:13 »
Noen tenkt på en sms-tjeneste som sender melding ved scoringer i kamper, eller er dette på vei ut? Kanskje vanskelig å få til.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Hva kan vi gjøre bedre? Kom med tips!
« Svar #11 på: 02. Feb. 2011, 18:24 »
Hva skal man gjøre da? Utestenge alle som ikke er enig med deg? Synes dette forumet er mye mer seriøst enn noe annet forum jeg er på, så fatter ikke hva folk klager over.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Hva kan vi gjøre bedre? Kom med tips!
« Svar #12 på: 02. Feb. 2011, 18:50 »
Ja, og det mener du, mens andre helt garantert ikke er enig med deg. Hvis vi skal begynne å slette en hel masse innlegg fordi noen mener det er svada, så blir dette forumet nedlagt ganske fort, det er jeg overbevist om. Vi er rett og slett bare nødt til å ha høyde under taket her, og da får heller du og de andre som mener at noe er svada bare la være å lese det.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Hva kan vi gjøre bedre? Kom med tips!
« Svar #13 på: 02. Feb. 2011, 19:01 »
Er det noe spesielt dere sikter til egentlig?

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Hva kan vi gjøre bedre? Kom med tips!
« Svar #14 på: 02. Feb. 2011, 19:06 »
Vi er en gjeng med entusiastiske fotballsupportere med sterke meninger. Personangrep må slås hardt ned på, men litt takhøyde for lite gjennomtenkte innlegg må vi ha. Det er mange eksempler på debattanter her inne som var useriøse fjortiser tidligere, men som har vokst enormt gjennom årene og nå er blant forumets mest saklige.

Jeg har imidlertid tenkt på å "belønne" gode debattanter med kvalitetspoeng (kun pluss), noe lignende det de har på VGD. Hva tror dere om det?
NewUtd.no: av supportere - for supportere!