20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Nok en forsvarsspiller souness er intressert i!  (Lest 1596 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Nok en forsvarsspiller souness er intressert i!
« på: 25. Jan. 2006, 22:19 »
http://home.skysports.com/list.asp?hlid=357086&CPID=8&clid=&lid=&title=Clubs+closing+in+on+Doumbe

Hva sier dere om denne karen. Nok en middelmådig fransk benksliter! 27 år gammel, da er man ikke et ungt talent for å si det sånn. Men har ikke sett han  i det hele tatt før så jeg kan egentlig ikke uttale meg noe om hans ferdigheter. Vet ere noe om han?
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

jensgb83

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 85
    • Vis profil
Nok en forsvarsspiller souness er intressert i!
« Svar #1 på: 25. Jan. 2006, 23:52 »
tøff på håret iaffal, så han glir sikkert rett inn i speler gruppen, med tanke på bowyer, clark å resten av glansbildene me har.. men me trenge uansett noge nytt blod iaffal om souey skal fortsette. Noe må skje, for å få vekk all oppmerksomheta fra all elendigheta.. berre sjå på pompey, all negativitet er blåst bort der, alle forventer og trur at alt skal snu nå. Og ofte når spillere og miljøet rundt klubben får den innstillinga så går det bedre.. Så eg trur det kunne vore bra med nye spillere i gruppa selv om dei nødvendigvis ikkje er så mye bedre reint fysisk, så har dei ein annan innstilling å kan fort dra dei andre med seg.
 want to be a Magpie Ranger
Only live for sex and danger

jensgb83

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 85
    • Vis profil
 want to be a Magpie Ranger
Only live for sex and danger

Torjus

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 881
    • Vis profil
Nok en forsvarsspiller souness er intressert i!
« Svar #3 på: 26. Jan. 2006, 20:50 »
Han(Souness) håper vel på å kjøpe spillere slik at Freddie ikke tar seg råd til å sparke ham...