20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: TV2 har rettighetene til Premier League  (Lest 143770 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: TV2 har rettighetene til Premier League
« Svar #45 på: 11. April 2010, 15:00 »
Jeg vil ha hun dama som programleder..
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

steppe

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 843
    • Vis profil
Sv: TV2 har rettighetene til Premier League
« Svar #46 på: 11. April 2010, 15:58 »
Blir det 1000 kr per mnd er det bare å drite i det. Da taper Tv2 penger, noe de ikke vil gjøre

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: TV2 har rettighetene til Premier League
« Svar #47 på: 11. April 2010, 16:10 »
Blir det 1000 kr per mnd er det bare å drite i det. Da taper Tv2 penger, noe de ikke vil gjøre

Tv2 kommer ikke til å ta 1000kr for sin pakke, men de kan finne på å selge kamper til en annen plattform. Sånn som Skysports selv gjorde for to sesonger hvor Setanta hadde alle mandagskampene + kveldskamper. Hvis TV2 selger en viss prosent av kampene til f.eks Viasat, da kan det hende du må opp mot 1000-lappen for å få alle kampene. Altså to abbonement da.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: TV2 har rettighetene til Premier League
« Svar #48 på: 11. April 2010, 22:26 »
ja var vel det kø1 sier jeg mente å si.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: TV2 har rettighetene til Premier League
« Svar #49 på: 12. April 2010, 15:08 »
Tjærnås er fenomenal - dog litt lite TV2ish. Han skal liksom ikke fokusere på å være så forbanna sensasjonsskapende.

Og nettopp der er vi ved kjerneproblemet. Det faktum at TV2 alltid skal være så inn i hampen tabloide og sensasjonsskapende til enhver anledning irriterer meg grenseløst. Det gjør at de ikke har plass til fornuftige, rolige, avbalanserte mennesker som ikke har spesielt store meninger om alt mulig rart, men som i stedet prøver å gi en nøktern, saklig analyse av selve fotballkampen og som gir faen i om det er Burnley og Hull eller ManU og Chelsea som møtes.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: TV2 har rettighetene til Premier League
« Svar #50 på: 12. April 2010, 23:43 »
Tjærnås er fenomenal - dog litt lite TV2ish. Han skal liksom ikke fokusere på å være så forbanna sensasjonsskapende.

Og nettopp der er vi ved kjerneproblemet. Det faktum at TV2 alltid skal være så inn i hampen tabloide og sensasjonsskapende til enhver anledning irriterer meg grenseløst. Det gjør at de ikke har plass til fornuftige, rolige, avbalanserte mennesker som ikke har spesielt store meninger om alt mulig rart, men som i stedet prøver å gi en nøktern, saklig analyse av selve fotballkampen og som gir faen i om det er Burnley og Hull eller ManU og Chelsea som møtes.

Da er jeg redd det vil bli jævlig kjedelig tv, men jeg er alikavel delvis enig med deg.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: TV2 har rettighetene til Premier League
« Svar #51 på: 12. April 2010, 23:53 »
Det finnes nok en fin middelvei mellom TV2s TL-dekning og C+s tidvise veldig grå PL-dekning! Håper vi får se den til høsten!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: TV2 har rettighetene til Premier League
« Svar #52 på: 13. April 2010, 19:03 »
Vel, jeg synes ikke akkurat den ekstreme hypen av Tippeligaen og sensasjonsjournalistikken gjør at det blir noe særlig bedre TV det heller. Så da foretrekker jeg faktisk grå og litt småkjedelig sending fremfor skandale og sensasjon dag ut og dag inn.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: TV2 har rettighetene til Premier League
« Svar #53 på: 18. April 2010, 21:24 »
Hvis Bohinen skal kommentere PL, starter jeg min egen pub, og skaffer meg Sky.
Uansett om det går med dundrende underskudd hvert år!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: TV2 har rettighetene til Premier League
« Svar #54 på: 19. April 2010, 01:54 »
Syns han funker i studio - men som kommentator er han helt forferdelig!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: TV2 har rettighetene til Premier League
« Svar #55 på: 19. April 2010, 03:28 »
Ja, var hvertfall som kommentator jeg siktet til nå.
Husker ikke helt hvordan han er i studio, men noe kommentator er han ikke!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Mike

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 32
    • Vis profil
Sv: TV2 har rettighetene til Premier League
« Svar #56 på: 20. April 2010, 17:03 »
Kommer te å savne mr Thor Eggen jeg ass, aldri en kjedelig kamp med han ved roret...hehe:)!!

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: TV2 har rettighetene til Premier League
« Svar #57 på: 20. April 2010, 22:53 »
Kommer te å savne mr Thor Eggen jeg ass, aldri en kjedelig kamp med han ved roret...hehe:)!!

Kongen <3

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: TV2 har rettighetene til Premier League
« Svar #58 på: 03. Mai 2010, 23:11 »
Duoen bak kultprogrammet FK Fotball på P3 blir en viktig del av TV 2 Sportens Premier League-satsing og har signert en treårig avtale med TV 2.

- Aleksander og Thomas blir en viktig del av Premier League-satsingen vår. De to er gnistrende historiefortellere som kombinerer lidenskap og kunnskap innen fotball. Deres formidling er innsiktsfull, humoristisk og engasjerende og vil glede elskere av engelsk fotball, sier TV 2 Sportens sportsredaktør Vegard Jansen Hagen.

Duoen vil fortsette med FK Fotball ut 2010-sesongen parallelt med Premier League.

- Fra november av er de fullblods TV 2-ere. Dette var to forsterkninger fra toppen av vår ønskeliste før seriestart i England 14. august. Vi er svært glade for denne overgangen, sier Jansen Hagen.

Aleksander Schau er kjent for TV 2-publikummet som flittig gjest i programmet Matchball Mandag. Sammen med makker Thomas Aune skal han på sikt utvikle egne fotballkonsepter i regi av TV 2 Sporten. Både Aleksander og Thomas skal blogge på tv2sporten.no.

--------------------------------

Glimrende!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: TV2 har rettighetene til Premier League
« Svar #59 på: 03. Mai 2010, 23:13 »
Genialt faktisk!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida