20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ligacup 24/9: Newcastle - Tottenham (SportN 20.40)  (Lest 36338 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: Ligacup 24/9: Newcastle - Tottenham (SportN 20.40)
« Svar #135 på: 24. Sep. 2008, 22:22 »
Den dyktige London gutten Hughton har nok noe lurt på lager skal dere se.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Ligacup 24/9: Newcastle - Tottenham (SportN 20.40)
« Svar #136 på: 24. Sep. 2008, 22:22 »
Synes forsatt d er rart og sjå nufc uten Milner på ving.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Ligacup 24/9: Newcastle - Tottenham (SportN 20.40)
« Svar #137 på: 24. Sep. 2008, 22:22 »
SOM EG SA: DETTE ER FLASHBACK LIVERPOOL-KAMPEN I FJOR. FAN meg same skiten denne sesongen og. REPRISE av verste sesongen ever!

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Ligacup 24/9: Newcastle - Tottenham (SportN 20.40)
« Svar #138 på: 24. Sep. 2008, 22:22 »
Vet ikke om det er sagt her inn før jeg, men Setanta melder om at Newcastle kan komme til å ansette TERRY VENABLES som en krisemanagaer! Keegt. Krise - JA
10 ganger bedre enn Hughton ihvertfall.

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Sv: Ligacup 24/9: Newcastle - Tottenham (SportN 20.40)
« Svar #139 på: 24. Sep. 2008, 22:24 »
Det har vel ingen faens betydning om vi ryker ut av denne Mikke Mus-cupen. Poenget er at dette laget er så fryktelig tamt og fantastiløst, at det virker idiotisk og i det hele tatt tro at dette kan endre seg i løpet av de neste par månedene. Bunnen er nådd ja. Dette er virkelig ille, og ikke minst flaut.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: Ligacup 24/9: Newcastle - Tottenham (SportN 20.40)
« Svar #140 på: 24. Sep. 2008, 22:24 »
Vet ikke om det er sagt her inn før jeg, men Setanta melder om at Newcastle kan komme til å ansette TERRY VENABLES som en krisemanagaer! Keegt. Krise - JA

Skulle ikke forundre meg. Ashley har isåfall gjort mer faenskap på et par måneder enn det Fat Fred klarte på ti år.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Ligacup 24/9: Newcastle - Tottenham (SportN 20.40)
« Svar #141 på: 24. Sep. 2008, 22:25 »
For min del kan vi godt selgja heile dette laget ;D Hahha bra Zoggy.

Nico

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1139
  • Legend
    • Vis profil
Sv: Ligacup 24/9: Newcastle - Tottenham (SportN 20.40)
« Svar #142 på: 24. Sep. 2008, 22:25 »
Vet ikke om det er sagt her inn før jeg, men Setanta melder om at Newcastle kan komme til å ansette TERRY VENABLES som en krisemanagaer! Keegt. Krise - JA
10 ganger bedre enn Hughton ihvertfall.

Helt klart, men dette skulle bare være en midlertidig løsning. Jeg syns det er utrolig å styre en klubb som denne klubben blir. Jeg syns det er helt latterlig.

Og se på hva Tottenham setter inn i forhold til oss. Vi setter innpå Xisco og Edgar, de setter inn Modric og Campbell.

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Ligacup 24/9: Newcastle - Tottenham (SportN 20.40)
« Svar #143 på: 24. Sep. 2008, 22:26 »
Faen har det skjedd ein gang denne kampen at N'Zogbia har fått ballen uten å miste den??

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Ligacup 24/9: Newcastle - Tottenham (SportN 20.40)
« Svar #144 på: 24. Sep. 2008, 22:26 »
Fantastisk speler denne Taylor.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Ligacup 24/9: Newcastle - Tottenham (SportN 20.40)
« Svar #145 på: 24. Sep. 2008, 22:26 »
Dette er en vits.

Jeg har aldri sagt dette før i de tidligere sesongene, men i år tror jeg faktisk at nedrykk kan bli en realitet. Stallen vår er syltynn og forsterkningene vi fikk inn i sommer ser ikke ut til å ha hjulpet en dritt (bortsett fra Jonas da). Heller tvert imot.

Med det sagt syntes jeg folka her virkelig kan gi faen i å hetse spillerne sånn... selvfølgelig blir laget påvirket av situasjonen rundt klubben.
« Siste redigering: 24. Sep. 2008, 22:28 av geordie-olav »

NUFranC

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1652
    • Vis profil
Sv: Ligacup 24/9: Newcastle - Tottenham (SportN 20.40)
« Svar #146 på: 24. Sep. 2008, 22:26 »
Vet ikke om det er sagt her inn før jeg, men Setanta melder om at Newcastle kan komme til å ansette TERRY VENABLES som en krisemanagaer! Keegt. Krise - JA
10 ganger bedre enn Hughton ihvertfall.


Det er det vel ingen som betviler...
Kan ikke Geordiene dra en lemlestet Ashley opp på tribunen, og bruke han som en feit maskot-dukke, så blir det vel fart i gutta
Who else...... Alan Shearer

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: Ligacup 24/9: Newcastle - Tottenham (SportN 20.40)
« Svar #147 på: 24. Sep. 2008, 22:26 »
Synes forsatt d er rart og sjå nufc uten Milner på ving.

Men herregud da mann, vi fikk jo hele 12 mp.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Ligacup 24/9: Newcastle - Tottenham (SportN 20.40)
« Svar #148 på: 24. Sep. 2008, 22:27 »
Det har vel ingen faens betydning om vi ryker ut av denne Mikke Mus-cupen. Poenget er at dette laget er så fryktelig tamt og fantastiløst, at det virker idiotisk og i det hele tatt tro at dette kan endre seg i løpet av de neste par månedene. Bunnen er nådd ja. Dette er virkelig ille, og ikke minst flaut.

Det var jo samme helvettes leksa i fjor og! Vi nådde botn då, no er vi der i gjenn. Om vi i det heile teke har vore noken andre plassa!

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Ligacup 24/9: Newcastle - Tottenham (SportN 20.40)
« Svar #149 på: 24. Sep. 2008, 22:28 »
Synes forsatt d er rart og sjå nufc uten Milner på ving.

Men herregud da mann, vi fikk jo hele 12 mp.
Kan vel være rart å se et Newcastle-lag uten Milner selvom vi fikk £12mill for han?