20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 670270 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #510 på: 30. Mars 2008, 22:31 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_3365726,00.html
Her er iallefall svaret på at en venstre back er prioritet. Å helst med Premier League erfaring.

Hva kan vi hante da evt..
Riise, Shorey, Bridge?? Noen som har andre gode venstre back spillere som kunne vært aktuelle??
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #511 på: 30. Mars 2008, 22:31 »
Form is temporary...
Henry er langt over den klassen vi kan drømme om. Det var selvsagt en hel del humor i mitt innlegg. Kan vi få Henry, sier jeg løp og kjøpt!
Vi har Martins, som har mange av de samme kvalitetene som Henry hadde som ung. Vi trenger bare å lære Martins å score flere "enkle" mål, men det kommer med årene.

Skal vi ha en spiss bør vi ha en som representerer noe vi virkelig trenger, og ettersom Carroll fortsatt har et lite stykke igjen, og Viduka er gammel og treg, så må det være en typisk tanksenter, eller targetman. Med målteft.
Og det er ikke Reyes, Henry, Bent eller noen andre vi har blitt linket til i vinter (med mindre jeg tar fullstendig feil, og det kan jeg ikke utelukke).

Mener du at Luis Fabiano ikke er et spennende alternativ på topp? Jeg synes det lukter skikkelig fugl av han jeg. Jeg er også svært positiv til Lennon som representerer akkurat det Keegan vil ha. En hyper-rask spiller med stort potensiale til å komme rundt på vingene! Disse 2 navnene synes jeg er meget interessante. Og det beste er at de faktisk re realistiske! Nei, vi går spennende tider i møte!
Fabiano kjenner jeg lite til. Men han er vel ingen klassisk targetman, er han vel?
Jeg mente ikke at det ikke var gode, spennende spillere vi har blitt linket til, men det er ikke de spillerne vi trenger.
Egentlig trenger vi ingen spiss overhodet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #512 på: 31. Mars 2008, 00:23 »
Vi skal ikke for en gang skyld prøve å kjøpe spillere som er på vei opp og fortsatt er sultne da? For Henry og Ronnie ville det vært et ENORMT steg ned å gå til Newcastle og eneste grunnen til at de ville gjort det er en FET lønningspose.

Veldig enig med deg. Jeg tror nok ikke Henry ville gjort seg bort i Newcastle, men føler vi har gode nok spisser pr dags dato. Når det gjelder Ronaldinho vil jeg alldeles ikke ha ham i Newcastle. I mine øyne er han over toppen, formkurven har kun en vei de siste årene. Han begynner også å bli gammel, og det å bruke opp store deler av transferbudsjettet på ham mener jeg ville vært idiotisk. Han vil nok også bruke lang tid på å vende seg til Premier League. Jeg ser på Ronaldinho som en spiller som bidrar med veldig mye fiksfakseri og flotte triks som det sjelden kommer veldig mye bra ut av...

BallaJazz

  • Gjest
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #513 på: 31. Mars 2008, 01:25 »
Nei skjønner ikke hva vi skal med Henry.Synes vi kan satse på en spiller da som er yngre å ikke en som er på vei "over the hill" og vill bare bli en eneste stor utgift enn nytte.

Gleder meg til transfer vinduet åpner til å se hva Keegan henter inn!.Spennende som F skal det bli å se hva han henter inn :)

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #514 på: 31. Mars 2008, 09:52 »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Førre

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 809
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #515 på: 31. Mars 2008, 10:45 »
Det virker veldig spennede at vi har trappa opp skikkelig når det gjelder satsningen på talenter. Har henta inn mange gode unge spillere på kort tid, og det ser ut som om vi kommer til å hente flere i fremtiden ifølge diverse avisoppslag. Meget spennende satsning må jeg si! ;D Håper vi er det nye Arsenal og kan få frem den nye Fabregas i fremtiden ;)

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #516 på: 31. Mars 2008, 17:35 »
vi trenger hvertfall raske spillere, spesielt på midten
lt;3 Newcastle <3

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #517 på: 31. Mars 2008, 17:47 »
Vi trenger raske ballbehandlere...

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #518 på: 31. Mars 2008, 19:40 »
Vi trenger ihvertfall en ballbehandler som er kjapp i hodet. En yngre versjon av Runar Berg er altså å foretrekke! Og som selvsagt er skadefri!
Lennon vil forøvrig være en person som man kan sette penger på at King Kev vil prøve seg på, tror jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #519 på: 01. April 2008, 09:39 »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #520 på: 01. April 2008, 09:57 »
Godt det er 1.april  ;D

Chris_Waddle

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 184
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #521 på: 01. April 2008, 14:23 »
en sentral midtbanespiller bør ikke være rask som doffi skriver. selvfølgelig trenger vi raske ballbehandlere der! det vil jo i mange tilfeller nesten inngå i defenisjonen av en god sentral midtbanespiller. Hadde ikke gjort noe med en dyer på midten der, men ser ikke helt at det er noe absolutt nødvendighet..
på vingene derimot er jeg fan av spillere med skikkelig fart!

Skjønner hva du mener, menå påstå at en sentral midtbanespiller ikke bør være rask er vel feil? Om man ser på de beste lagene i verden ser vi at de har spillere på midten som har det meste. Det er slutt på den tiden da man hadde en defensiv midtbane, en offensiv og to rene vinger. Se på Arsenal, ManU, Chelsea, Barca, Real Madrid, Roma, Liverpool etc. Selvfølgelig kan man si at de er defensive spillere som Essies, Macherano, Xavi osv, men sannheten er jo at alle disse knallsterke med, og uten ball i tillegg til å ha blikk for spillet!

Gi meg en sentral midtanespiler med fart, styrke, teknikk, taktikk og kreativitet:)
"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #522 på: 01. April 2008, 18:54 »
http://www.football365.com/story/0,17033,8701_3372227,00.html
Ingen Fabiano. Han vil bli i Sevilla.

http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/sport/football.html?in_article_id=552830&in_page_id=1779&ct=5&ico=Homepage&icl=TabModule&icc=picbox&ct=5
Reds boss Rafa ready to battle it out with Newcastle for Spurs star Lennon
Flere som er ute etter denne unge Engelske spilleren.
« Siste redigering: 01. April 2008, 19:02 av Lars Arild Stordal »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #523 på: 01. April 2008, 20:22 »
Selvfølgelig er det flere enn bare oss som er ute etter Lennon. Men hvorfor Lennon skal forlate Tottenham til fordel for Newcastle har jeg problemer med å forstå. Men man vet jo aldri med Kevin Keegan.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #524 på: 01. April 2008, 20:32 »
Lennon ryktes å være en av spillerene som Juande Ramos vil kvitte seg med....hvorfor aner jeg ikke, synes han er en kjempespiller!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM