20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Reise til Newcastle kamp i 2005/2006 sesongen  (Lest 38367 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Monty

• Supersub
    • Vis profil
Reise til Newcastle kamp i 2005/2006 sesongen
« Svar #75 på: 29. Juli 2005, 17:20 »
Sitat fra: "Nordin"
Sitat fra: "Monty"

gå på www.kelkoo.com der finner du de billigste flyreisene....

Nja, er ikke helt enig i det. Da jeg prøvde å søke opp det billigste flytilbudet fra Haugesund til Alger (ALG) via Kelkoo.no kom prisen på 6800kr. Da jeg gjorde et research selv fant jeg ut at det var mulig å reise samme strekning for under halv pris (3300kr) med færre mellomlandinger.

De er sikkert mer nøyaktige når det gjelder Englands-turer, men jeg ville ikke stolt blindt på denne siden. Legg i hvertfall ut den planlagt reisen i forumet, slik at vi kan kommentere og eventuelt hjelpe til med enda billigere alternativer.

pleier alltid og søke på flyselskapenes side etter et søk på kelkoo, og 90% av gangene treffer jeg mye billigere på kelkoo...
et eksempel var da jeg kjøpte flybillett til brazil.. på kelkoo fikk jeg til 10.000 men på klm fikk jeg billetter til 50.000... dettte er jo et sykt eksempel, men kelkoo søker jo gjennom de fleste fly-tur-selvskapene...

jeg reiser jo som sagt en del til Newcastle, og de fleste gangene får jeg billigst tur med kelkoo-søk, og flere alternativer...
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #76 på: 29. Juli 2005, 17:51 »
Jeg gjorde et søk på Kelkoo.no nå.

22.oktober: Avreise Haugesund. Destinasjon Newcastle.
25.oktober: Avreise Newcastle. Destinasjon Haugesund.

Det billigste Kelkoo.no klarte å finne kom totalt på 2882kr!

Selv reiser jeg til London med Ryanair, og videre fra London til Newcastle med EasyJet. Pris? 900kr t/r. Det er 1900kr i forskjell.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #77 på: 29. Juli 2005, 20:55 »
Ryanair fra Torp til London er en veldig billig rute. Hva koster det med fly videre til Newcastle?
Toon, Toon,
Black and white army

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 29. Juli 2005, 21:00 »
Sitat fra: "Mack"
Ryanair fra Torp til London er en veldig billig rute. Hva koster det med fly videre til Newcastle?

Ryanair flyr Torp - Newcastle fra og med slutten av september for priser fra 400kr per vei inkludert alle skatter og avgifter. London - Newcastle koster ca 200kr per vei med EasyJet om du bestiller i god tid (minst 1 mnd)

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #79 på: 29. Juli 2005, 21:00 »
hvorfor ikke bare ta flyet direkte fra torp til newcastle isåfall?Det kommer på 900 kr inkludert alle avgifter tur\retur!

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #80 på: 29. Juli 2005, 21:20 »
Flott! Da er det jo bare å kjøre til Sandefjord da, og så er jeg i Newcastle kort tid etter. Synd det ikke er noen billige og gode reiser fra Gardermoen til Newcastle. Skammelig egentlig!
Toon, Toon,
Black and white army

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #81 på: 29. Juli 2005, 21:32 »
Nåja. Prisene er vel ikke så ille.

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #82 på: 30. Juli 2005, 00:50 »
Sitat fra: "Christian"
HIHI!!! fekk reise til Newcaslte som bursdagsgave idag(eller flybiletten blir dekka) :D Så det blir kamp på meg også denne sesongen :D Skal sjå meg ut ein dato i haust eller vinter ferien :D Ein drøm er på veg til å bli sann :D WOW, kor eg gleda meg :)

Kan jeg anbefale Newcastle-Sunderland 23 oktober? Artig hvis vi får bort alle 15 billettene!

Noreng

• Gjest
« Svar #83 på: 30. Juli 2005, 10:15 »
Synes du ikke det blir litt sånn risikabelt?

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 30. Juli 2005, 11:50 »
Har også tenkt meg turer nedover i år!! Men først må jeg sjekke xamens datoene framover!!

Bra at andre kommer med tilbud om turer.. Er ganske lei av Weiseth sine krav og ikke minst PRISER!!!!

Monty

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #85 på: 30. Juli 2005, 16:55 »
Sitat fra: "Mack"

Ryanair flyr Torp - Newcastle fra og med slutten av september for priser fra 400kr per vei inkludert alle skatter og avgifter. London - Newcastle koster ca 200kr per vei med EasyJet om du bestiller i god tid (minst 1 mnd)

må sje glemma at eg må komma meg te haugesund og... og då vil det jo sikkert gå me 1000. og me tanke på at eg reise te newcastle for 1900 kroner direkte fra sola flyplass så e sje det så gale heller.. det tar 1t 30min sko eg reist rutå di ville det jo nesten gått en dag og komma bort og ein dag på og komma hjem...  og me tanke på jobb, så bler sje det så bra...  :D
Howay the lads!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #86 på: 30. Juli 2005, 17:50 »

må sje glemma at eg må komma meg te haugesund og... og då vil det jo sikkert gå me 1000. og me tanke på at eg reise te newcastle for 1900 kroner direkte fra sola flyplass så e sje det så gale heller.. det tar 1t 30min sko eg reist rutå di ville det jo nesten gått en dag og komma bort og ein dag på og komma hjem...  og me tanke på jobb, så bler sje det så bra...  :D

Koster bare 400kr t/r med vestameran som tar 1t og 20 min :)

Monty

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #87 på: 30. Juli 2005, 18:35 »

Koster bare 400kr t/r med vestameran som tar 1t og 20 min :)

ka me totaltiå fra stavanger heilt te du e framme i newcastle.. det tar ti det  :D

og så må du ta og komma deg fra båtterminalen te flyplassen...

men et billigt alternmativ e fjordline som går fra bergen haugesund og stavanger,  t/r te Newcastle me lugar, VIP billett og transport te stadion koste 1500 kroner...  du får sje overnatting i Newcastle, men du får jo kampen, og det e det du reise for...
Howay the lads!

Noreng

• Gjest
« Svar #88 på: 31. Juli 2005, 10:41 »
http://www.uefa.com/uefa/news/Kind=16384/newsId=306043.html

24.10 Kan det være kamp:`(
23.10 Kan den bli utsatt?

Er det mulig at UEFA setter den kampen til vår spillefri?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 31. Juli 2005, 22:01 »
Hæ? Hvorfor i all verden skulle det ikke kunne arrangeres kamp den 23. når UEFA-kampen er den 20.?
Jeg skjønner ikke helt hva du vil frem til. Det må du derfor forklare.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon