20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Vel, i tilfellet Hughes, så står ferdighetene MYE mer i forhold til innsatsen, enn tilfellet er med O'Brien og Elliott. Fortell meg hvor mange direkte avgjørende tabber Hughes har gjort i år. Og vennligst fortell meg hvorfor det er greit å selge vår beste reserve i forsvaret.Ja, Bellamy oppførte seg som en idiot, og jeg er glad hvis vi får en pen sum for ham, men han er en kvalitetsspiller, og han er mye bedre enn Keane, og i mye bedre form enn Owen. Selv om Owen nok er en bedre målscorer. Men jeg tviler sterkt på at vi får Owen. Keane er ikke engang fast for Tottenham. Også skal han erstatte Bellamy og Kluivert? Han er bare såvidt bedre enn Ameobi.
Keane er nok bedre enn det du tror Joakim. Men han har ikke hatt noen god sesong. Han har tross alt scoret 11 mål på 23 PL kamper fra start. Er vel ikke så dårlig det. Tror faktisk det er det beste han har prestert i PL om jeg ikke husker feil.Aaron Hughes. Den mannen håper jeg blir. Hvorfor skal vi kvitte oss akkurat med han? Forstår ikke helt Souness sin tankegang her.
Vår beste reserve i forsvar? Mener du Hughes er bedre enn Taylor? Hva med å kjøpe en klassespiller slik at en av våre førstelagspillere idag blir en reserve. Vil ikke det heve laget?Hadde Villa vært interessert i Elliott og O`brien hadde Newcastle ganske sikkert solgt.Når man ser på målsnittet Bellamy har i PL så kan man bli skremt. Det er langtfra en spiss i verdensklasse vi snakker om her.
Sitat fra: "Asbjørn"Vår beste reserve i forsvar? Mener du Hughes er bedre enn Taylor? Hva med å kjøpe en klassespiller slik at en av våre førstelagspillere idag blir en reserve. Vil ikke det heve laget?Hadde Villa vært interessert i Elliott og O`brien hadde Newcastle ganske sikkert solgt.Når man ser på målsnittet Bellamy har i PL så kan man bli skremt. Det er langtfra en spiss i verdensklasse vi snakker om her.Dessverre har du nok feil på punkt to, da Villa visstnok ville gi oss £3(!)mill for O'B i januar, uten atvi solgte. Stemmer dette er det en skandale av en annen verden. Tenkte akkurat det samme i Januar mnd. Men når jeg ser tilbake på skadesituasjonen som oppsto etterpå var det kanskje ikke galt å beholde han ut sesongen siden det ikke var noen erstattere å hente i Januar. Hadde Souness fått tak i Distin ville nok O`brien vært Villa spiller idag.Vi hadde kjøpere på O`brien i Januar, noe som ikke betyr at det finnes kjøpere i sommer.Ellers så er jeg enig i det meste du skriver.
Tenkte akkurat det samme i Januar mnd. Men når jeg ser tilbake på skadesituasjonen som oppsto etterpå var det kanskje ikke galt å beholde han ut sesongen siden det ikke var noen erstattere å hente i Januar. Hadde Souness fått tak i Distin ville nok O`brien vært Villa spiller idag.
Sitat fra: "Asbjørn"Tenkte akkurat det samme i Januar mnd. Men når jeg ser tilbake på skadesituasjonen som oppsto etterpå var det kanskje ikke galt å beholde han ut sesongen siden det ikke var noen erstattere å hente i Januar. Hadde Souness fått tak i Distin ville nok O`brien vært Villa spiller idag.Er ikke helt enig i dette. Vi har f.eks. hatt Ramage i bakhånd hele tiden, som dessvare først fikk sjansen da skadesituasjonen var prekær, og Ameobi kunne godt erstattet O'B.