20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Klose  (Lest 1630 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Klose
« på: 09. Juli 2006, 15:31 »
Ser at han er linket til oss i dag. Han har jo gjort det enormt bra i VM, og imponerer meg stadig vekk.

Han har kanskje begynt å dra litt på årene (28), men alt er vel bedre enn Shola slik han stod frem forrige sesong. Og, ikke minst, jeg vil heller bruke pengene på en spiller som KAN fotball og som KAN tilføre laget noe, istedet for en oppblåst metrofil blære fra Manchester.

Hva mener dere?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Klose
« Svar #1 på: 09. Juli 2006, 15:43 »
Jeg mener det er et usansynlig kjøp. Lo godt for meg selv da jeg leste nyheten på forsiden i dag. Alan Shearer har liksom kommet med gode ord om Miroslav Klose, og vi skal være klare til å bla opp patetiske £7 mill., når han opplagt er verdt en god del mer.

Enhver idiot kan se at Klose har spilt godt, også i dette VM. Det kunne sågar enhver idiot ha forutsett. Klose har tross alt vært en av Europas beste spisser de siste årene, og at han ikke er blitt snappet opp av en virkelig storklubb er for meg et lite mysterium.
Miroslav Klose er en våt, men uansett en fjern drøm.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Klose
« Svar #2 på: 09. Juli 2006, 16:22 »
Vil nå si at Beckham er mye fjernere, selv om han ikke er en drøm. Og hva med Owen? Han var vel tusen ganger mer fjern enn det Klose er?

Tror kanskje ikke dette er så urealistisk som du skal ha det til. Vi må kanskje ut med 10 mill, men ikke mer enn det, tror jeg.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Klose
« Svar #3 på: 09. Juli 2006, 16:32 »
Joda, mer enn 10 millioner pund, dessverre. VMs toppscorer er vi ikke alene om å jakte på. Men er vi heldige kan vi få ham for den prisen, men i hvert fall ikke 7 millioner! Det kan vi glemme!

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Klose
« Svar #4 på: 09. Juli 2006, 19:43 »
Klose, Kuyt, Anelka, Bent, Defoe, Van Nistelrooy osv.

Mange gode spisser som blir linket til oss, og jeg sier ikke nei takk til noen av dem. Alle gode spisser med forskjellige kvaliteter og det er bare å krysse fingrene for at vi kan sikkre oss et par av dem innen sesongstart.
For vi trenger spisser snart, og jeg begynner å bli utålmodig!
Vet det er lenge til seriestart og at VM i skrivende stund ikke er over, så mye vil skje i ukene fremover. Men jeg er lei alle ryktene og linkene, nå vil jeg ha noen spiss signinger snart!

Og når det gjelder Klose så slenger jeg meg på åg sier meg enig at det virker urealistisk at vi kan kunne få han for prisen som blir nevnt. Han har vist i VM at han har store kvaliteter, og da vil også prisen bli deretter. Og med slikt spill som Klose har vist i løpet av den siste måneden, så vil vi nok heller ikke bli alene om å ønske hans tjenester desverre. Men vi har lov å håpe!