20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Mobiltråden  (Lest 9878 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Mobiltråden
« Svar #15 på: 23. Jan. 2013, 00:11 »
Skal lage en kalender på iPhone min, som jeg har som plan å dele med et helt fotballag. Treningstider, kamper osv.. Hvordan gjør man dette? :P abonnerer på en kalender som viser alle Newcastle sine kamper i år, så veit jo at det er mulig.. Er det en enkel og grei måte å få til det på? :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Mobiltråden
« Svar #16 på: 10. Feb. 2013, 15:03 »
iOS 6.1 oppdatering. Noen som kan fortelle meg om hva dette er? Har 0 peil på iPhone, så aner ikke om dette er noe jeg må, burde, burde ikke oppdatere osv..
Same old Shearer, always scoring!

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Mobiltråden
« Svar #17 på: 10. Feb. 2013, 17:24 »
Er vel minimalt med forandringer på den oppdateringen tror jeg, men jeg oppdaterer alltid iPhonen min.
Er forøvrig en systemoppdatering ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Mobiltråden
« Svar #18 på: 10. Feb. 2013, 17:31 »
Ja ok, da kjører vi på. Takker:)
Same old Shearer, always scoring!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Mobiltråden
« Svar #19 på: 23. April 2013, 23:23 »
Tar denne her i mobiltråden fremfor musikktråden, jeg.
Har kjøpt meg HTC One X+, og står nå ovenfor valget: Spotify eller Wimp? Har hatt Spotify helt siden det kom og med Premium siden jeg kjøpte Desire da den kom. Hadde Wimp en periode i tillegg, men det var etterhvert endel trøbbel med deres Android-klient. Nå fikk jeg tre mnd gratis Wimp da de lanserte deres nye Android-app. Har smått testa den ut nå - og klarer ihvertfall ikke høre noen forskjell på lydkvalitet på Wimp og Spotify. En annen gledelig nyhet er at det også er mulig å importere Spotify-lister til Wimp, hvilket er alfa-omega for meg. Appen deres er på et annet nivå rent estetisk sett og det ser rett og slett ut som om det er lagt mye mer sjel ned i dette enn Spotify, og desto flere muligheter.

Så jeg lurte på hva bør jeg velge? Har Spotify mye større bibliotek av musikk enn Wimp (ser at en importert liste på 230 gikk ned til 215)? Og er Wimp-klienten nå stabil?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

King_P

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 640
  • Nemesis
    • Vis profil
Sv: Mobiltråden
« Svar #20 på: 25. April 2013, 02:31 »
Synes Wimp har større utvalg, men det spørs jo selvsagt hva man leter etter.
Søte, søte blekkspruter.

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: Mobiltråden
« Svar #21 på: 11. Okt. 2013, 06:41 »
Vil ikkje anbefale å gjere det. For det første bør du skaffe deg innbo og reise om du har flyttet for deg sjølv. Kva om det brenner? Da får du ikkje igjen noko på tingene dine. Ganske tullete å ikkje ha innbo verdt fall.

Tilbake til spørsmålet ditt, blir du tatt med buksa nede, blir du anmeldt og får det på rullebladet. Så er det virkleg verdt det for ein telefon?

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Mobiltråden
« Svar #22 på: 11. Okt. 2013, 09:47 »
Alle feil på mobiltelefoner som kommer fra verksted kommer med den melding.
Skyldes fuktighet, væske eller andre fuktige årsaker.
Dette blir brukt fra levrandørens sin side grunnet da dekkes det ikke i det hele tatt, eller så å si aldri.

Jeg hadde hørt med noen du kjenner, eller noen du kjenner som kjenner noen på et verksted som kan disse tingene.
Det er ikke sikkert det er så ille som de skal ha det til.

Men ellers hiver jeg meg på. Burde skaffe deg forsikring.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Mobiltråden
« Svar #23 på: 11. Okt. 2013, 10:02 »
Hadde tenkt til å skrive det samme som Lars Arild. Tror dette er en standard greie som alle verksted bruker. Hadde en kompis som fikk samme beskjed fra Apple angående sin iPhone, så tydelig at det er standard prosedyre. Han skjønte ikke hvorfor den diagnosen lå til grunn. Syns det høres smått merkelig ut at det å bruke en lader som har vært i en fuktig pose skal være nok til å kortslutte hovedkortet, jeg...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Mobiltråden
« Svar #24 på: 11. Okt. 2013, 11:18 »
Kjenner du noen som har erfaring på dette området, venner eller venners venner.
Da kunne de tatt en kikk under panseret for å si det sånn.
Da kunne du iallefall sett selv om det evt er din tlf det er kommet ifra.

http://www.aftenbladet.no/karriere/Satser-stort-pa-mobil-fiks-3240164.html#.UlfBkVAyBcY

https://www.facebook.com/Hangeland.net

Dette er to jeg fant ved en rask titt på nettet. Bare evt kontakte dem og høre.
Ellers vet jeg at det er en plass i vågsbygd utenfor Kristiansand som fikser mobiltelefoner. Om jeg ikke har hørt feil har de en slags samarbeids greie med Samsung selv. Vet ikke om det er "knust mobil" som er nevnt ovenfor.
 
Håper du finner ut av det iallefall..

Se her.
http://www.amobil.no/artikler/verkstedene-svindler-deg-med-fuktskade/116330

og denne
http://www.amobil.no/artikler/forbrukerradet-krev-fotobevis/116334
« Siste redigering: 11. Okt. 2013, 11:21 av Lars Arild Stordal »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.