20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2010  (Lest 143008 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Peter

  • Gjest
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #30 på: 01. Nov. 2009, 16:40 »
Jeg skjønner deg. Jeg blandet Specktor med James Tomkins. ;)

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #31 på: 01. Nov. 2009, 17:43 »
Hadde sagt ja til Spector også jeg altså :P
Michael Johnson var jo på vei til oss i januar 09, men ble stoppet. Han ville jo gå.
Vi trenger spillere, så jeg tar til takke med de vi får. :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #32 på: 01. Nov. 2009, 22:04 »
Michael Johnson er ein speler vi ikkje skal satse på. Fallande talent som drikk som ein hest. Har jo lagt på seg enormt!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #33 på: 02. Nov. 2009, 12:18 »
http://www.sportspromedia.com/notes_and_insights/_a/hughton_claims_mike_ashley_will_back_newcastle_united_spending_in_transfer_/?utm_source=Syndication+Websites&utm_campaign=Syndication+Websites&utm_medium=syndication_websites

Bare meg som ikke tror har for økonomisk støtte i det kommende vinduet. Kansje han sier ja til at vi kan låne noen spillere.
Ellers blir det kansje noen kr til overs vist noen selges.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #34 på: 04. Nov. 2009, 17:54 »
Har heller ikkje trua. Ashley sviktar nok på det området , nok ein gong. Ser vi skal kanskje få tak i 2 16-åringa frå Irland. Vel og bra at vi begynna få ein del lovandes unge spelarar men vi treng meir enn kun det for å holda ut ein lang CCC sesong og vertfall i PL!
Skikkleg irriterande å teinkja på at Ashley gjer så mange feil, når ein ser på dei unge spelarane vi har og det som kunne ha vore.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #35 på: 04. Nov. 2009, 18:54 »
Vi skal sikkert ikke bruke så mye cash i januar men det kan jo alltids hende det dukker opp noen nye navn.
Det første jeg tenker på er at vi trenger flere forsvarsspillere. Jeg er heller ikke så begeistret for at vi blir linket til 30+ år gamle benkeslitere fra dårlige lag i PL, som f.eks. Leon Cort fra Stoke. Slike kjøp er unødvendige synes jeg.

En mann jeg har tenkt litt på i det siste er Tore Reginiussen på Tromsø. Han har kontrakt med dem 2009 sesongen og kan derfor ikke bli dyr verken i overgangsum eller lønn. En mann som fint kunne gitt Coloccini kamp om plassen og endt det tragiske lånoppholdet for Zurab.

Tore Reginiussen er en billig og bra løsning.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #36 på: 04. Nov. 2009, 20:07 »
Reginiussen KAN være bra, men jeg synes ikke han har imponert så langt. Virker alt for ustabil og jeg synes han virker direkte svak teknisk i perioder. Men for all del, ennå ung..

Skjelbred er linket igjen leser jeg på nufcblogen. Sannsynlig? snakk om lån med opsjon på kjøp...

Slenger ut noen navn jeg som jeg mener er både oppnåelige og spennende navn.

Michael Johnson (Man C)
Giovanni Dos Santos (Tottenham)
Carlos Vela (Arsenal)
Darren Gibson! (ManU)
Jose Ernesto Sosa (Bayern M)

Alle er kreative, lystne på mer spilletid og ville tilført oss mye, eller?

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #37 på: 04. Nov. 2009, 20:42 »
Alle de navnene du nevner der er jo helt usannsynlige å få permanent, og jeg synes ikke det er noen god løsning at vi skal fungere som en farmerklubb for de andre topplagene ved å låne spillere fra dem. Da må vi heller bruke våre egne unggutter og bygge et lag utifra dem vi har til  rådighet.
Å låne spillere fungerer ikke på lang sikt når vi skal bygge et lag som er konkurranse dyktig også i PL.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #38 på: 04. Nov. 2009, 20:46 »
Når ble Johnson, Dos Santos og Gibson usannsynlige å hente permanent?

Peter

  • Gjest
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #39 på: 04. Nov. 2009, 20:56 »
Carlos Vela er dessverre uoppnålig. Johnson og Gibson er godt mulige. Gio Dos Santos er mulig, men det er tvilsomt. Sosa hadde vært dritbra, men han kan bli for dyr i drift.

sheaer1

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 183
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #40 på: 04. Nov. 2009, 21:51 »
Carlos Vela er dessverre uoppnålig. Johnson og Gibson er godt mulige. Gio Dos Santos er mulig, men det er tvilsomt. Sosa hadde vært dritbra, men han kan bli for dyr i drift.
Japp enig der, vela ville aldri kommet til newcastle :( Gibson hadde vært bra.

sheaer1

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 183
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #41 på: 04. Nov. 2009, 22:03 »
Hva med Thioune eller Anthony Annan? :P :P
Noen som har synspunkt på hvordan de ville funka?

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #42 på: 04. Nov. 2009, 22:17 »
Skjelbred-ryktene finnes ikke sannsynlig.
The Chronicle har kjørt nøyaktig samme sak, med bittesmå variasjoner i et par nå.

Annan er ALTFOR god for Championship. Annan er god nok til å gå rett inn på midtbanen til et hvilket som helst PL-lag.

Synes Smith gjør en mer enn god nok jobb som DM i Wankership. Annan har bedre av å spille CL med RBK.

Thioune kunne kanskje vært en ok tilvekst. Han har jo i det minste ferdigheter til å sentre ballen, han har ferdighetene til å gjøre noe med ballen selv, og han kan score mål.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

sheaer1

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 183
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #43 på: 04. Nov. 2009, 22:31 »
Skjelbred-ryktene finnes ikke sannsynlig.
The Chronicle har kjørt nøyaktig samme sak, med bittesmå variasjoner i et par nå.

Annan er ALTFOR god for Championship. Annan er god nok til å gå rett inn på midtbanen til et hvilket som helst PL-lag.

Synes Smith gjør en mer enn god nok jobb som DM i Wankership. Annan har bedre av å spille CL med RBK.

Thioune kunne kanskje vært en ok tilvekst. Han har jo i det minste ferdigheter til å sentre ballen, han har ferdighetene til å gjøre noe med ballen selv, og han kan score mål.
Ja tenkte egentlig det samme om annan:P Thioune er en ganske komplett spiller, tror han kunne tilført oss noe nytt og spennende.

Peter

  • Gjest
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #44 på: 05. Nov. 2009, 13:17 »
Thione er en man klart kan vurdere, men så er det med å kjøpe usportslige spillere jeg ikke liker helt.