20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2010  (Lest 143007 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #1185 på: 18. Mars 2010, 09:58 »
Ben Haim-toget har vel gått? Synes ikke han har prestert stabilt bra på lenge og jeg synes han er ganske tempo-svak. Skal vi hente en ny stopper nå så burde han ha mye fart mener nå jeg.

Vi har fra før vært linket til Sakho (psg), er han oppnåelig? Det hadde vært en stor investering i fremtiden tror jeg. Etienne Capoue (toulouse) er også svært lovende. Begge kan brukes langs hele backlinja.

morgan303

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 610
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #1186 på: 18. Mars 2010, 11:02 »
ser Zlantan ikke gjør det så bra i barca for tiden.. Kanskje prøve oss på han??

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #1187 på: 18. Mars 2010, 11:06 »
Ben Haim-toget har vel gått? Synes ikke han har prestert stabilt bra på lenge og jeg synes han er ganske tempo-svak. Skal vi hente en ny stopper nå så burde han ha mye fart mener nå jeg.

Vi har fra før vært linket til Sakho (psg), er han oppnåelig? Det hadde vært en stor investering i fremtiden tror jeg. Etienne Capoue (toulouse) er også svært lovende. Begge kan brukes langs hele backlinja.

Tror du må jekke deg litt ned ang potensielle transfers. Først Sissoko til £5m og så Sakho...  ::)

Batty

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 536
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #1188 på: 18. Mars 2010, 11:42 »
Tror nok Sakho lett kan koste £10, pluss/minus et par millioner ::)

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #1189 på: 18. Mars 2010, 12:22 »
Tiden der vi får bruke 10 mill på en spiller er nok over for overskuelig fremtid. Hvis vi rykker regner jeg med at dette er beløpet vi får totalt til å forsterke hele laget. Og jeg mener det absolutt er mer enn godt nok. Vi har mange spillere på laget som jeg tror holder mål i PL-league:

*Harper /Kruhl
*Colo/Taylor/Williamson/Enrique
*Jonas/Guthrie/Wayne/Nolan
*Carroll/Løven/Best/Ranger (de 2 sistnevnte som innbyttere, har fotsatt troa på dem)

Ergo trenger vi å få inn en bedre høyreback til rett over millionen. Simpson duger ikke etter mitt skjønn.  En ung og lovende venstreback som dekning for Jose. Ditto en for Løven (eneste bakromsspissen vi har).  Men pengene bør først og fremst brukes på et rivjern på midten ala Palascios på Tham: Rask, taklingssterk i stand til å slå lengre pasninger og i stand til å forsere i rom når vi får muligheten og i tillegg springer han  jo konstant. Altså en spiller til rundt 3-4 mill  :)

Kanskje jeg er vel optimistisk nå, men det dummeste vi gjør er å bruke fullt av penger. Da vil det være katastrofe om vi rykker ned igjen. Bruker vi fornuftig de næmeste sesongene og holder oss i PL, tror jeg den økonomiske katastrofen i klubben er over.  I motsetning til Scum og Pool (bank i bordet)

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #1190 på: 18. Mars 2010, 14:48 »
Ben Haim-toget har vel gått? Synes ikke han har prestert stabilt bra på lenge og jeg synes han er ganske tempo-svak. Skal vi hente en ny stopper nå så burde han ha mye fart mener nå jeg.

Vi har fra før vært linket til Sakho (psg), er han oppnåelig? Det hadde vært en stor investering i fremtiden tror jeg. Etienne Capoue (toulouse) er også svært lovende. Begge kan brukes langs hele backlinja.

Tror du må jekke deg litt ned ang potensielle transfers. Først Sissoko til £5m og så Sakho...  ::)

hehe, mulig jeg må jekke meg ned men har alltid vært en drømmer. Kanskje det er derfor jeg holder med NUFC.  Jeg spør bare om Sakho er oppnåelig? Dermed kunne du hvis du hadde litt modenhet argumentert rundt dette. Selvfølgelig ville det vært en gigant-signing, men vi har faktisk vært ganske hardt linket til mannen før. Slik jeg forstår det har han ikke hatt verdens beste sesong sålangt heller så det kan jo hende han ønsker nye utfordringer. I dagens marked tror jeg det er en viss sjanse for at vi kan få Sissoko for ca 5 mill pund. Det må vi nok også regne med å betale for den typen spiller. Er også enig i at transfer-kitet trolig ikke blir på mer enn 10 mill, men vi skal da selge noen spillere også?

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #1191 på: 18. Mars 2010, 15:51 »
Ben Haim? Nei takk! Jeg synes han er en forferdelig dårlig midtstopper og blir nesten dårlig hver gang jeg ser han spille. Hvis han hadde kommet så hadde jeg blitt sykt irritert.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #1192 på: 18. Mars 2010, 16:04 »
Ben Haim har ikke bevist noe som helst siden han forlot Bolton, så den mannen der burde ikke være tema.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #1193 på: 18. Mars 2010, 17:04 »
Enig der, er alt for treig i tilegg valgte han gryn foran oss. Vi har vel ikke behov for midstopper hvis Colo blir i klubben.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #1194 på: 18. Mars 2010, 17:14 »
Jeg mener vi har behov for en midtstopper til helst. Vi har denne sesongen vært nødt til å ha både Hall og Zurab på lån, og det kan hende vi henter inn O'Brien eller en annen inn på nødlån i løpet av de neste ukene grunnet skadeproblemer. Så kan det kanskje være aktuelt å låne ut Kadar til en CCC-klubb neste sesong for å gi ham den uvurderlige matchingen han trenger.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #1195 på: 18. Mars 2010, 17:49 »
Ben Haim-toget har vel gått? Synes ikke han har prestert stabilt bra på lenge og jeg synes han er ganske tempo-svak. Skal vi hente en ny stopper nå så burde han ha mye fart mener nå jeg.

Vi har fra før vært linket til Sakho (psg), er han oppnåelig? Det hadde vært en stor investering i fremtiden tror jeg. Etienne Capoue (toulouse) er også svært lovende. Begge kan brukes langs hele backlinja.

Tror du må jekke deg litt ned ang potensielle transfers. Først Sissoko til £5m og så Sakho...  ::)

hehe, mulig jeg må jekke meg ned men har alltid vært en drømmer. Kanskje det er derfor jeg holder med NUFC.  Jeg spør bare om Sakho er oppnåelig? Dermed kunne du hvis du hadde litt modenhet argumentert rundt dette. Selvfølgelig ville det vært en gigant-signing, men vi har faktisk vært ganske hardt linket til mannen før. Slik jeg forstår det har han ikke hatt verdens beste sesong sålangt heller så det kan jo hende han ønsker nye utfordringer. I dagens marked tror jeg det er en viss sjanse for at vi kan få Sissoko for ca 5 mill pund. Det må vi nok også regne med å betale for den typen spiller. Er også enig i at transfer-kitet trolig ikke blir på mer enn 10 mill, men vi skal da selge noen spillere også?

Mitt inntrykk av dagens overgangs marked er at klubbene med peng punger ut syke summer for spillere, samtidig som klubber tviholder på dem. Tror også at selvom startsprisen på Sissoko skulle vere 5mil ( som den ikkje er ), så ville prisen bli pressa opp av interesse fra alle hjørner av europa

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #1196 på: 18. Mars 2010, 20:18 »
Ben Haim har ikke bevist noe som helst siden han forlot Bolton, så den mannen der burde ikke være tema.

Enig! Skal vi signere spillere, noe vi bør, så må det være spillere som er bedre enn dem vi allrede har og som forsterker laget skikkelig.