20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Charles Itandje  (Lest 14340 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Charles Itandje
« på: 17. April 2009, 14:46 »
Jeg har ikke sett Charles Itandje i aksjon, men er dette en spiller folket kunne tenkt seg på st. james park?
Personlig synes jeg ikke Harper er god nok om vi klarer oss i PL, er Itandje noe bedre?

http://www.dagbladet.no/2009/04/17/sport/fotball/premier_league/liverpool/5789096/

Jeg liker ikke at han er en potensiell bølle, men hey vi må kanskje ty til litt "bøller" for å heve oss :|

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Charles Itandje
« Svar #1 på: 17. April 2009, 14:52 »
har vi ikkje nok bøller frå før? :P
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Charles Itandje
« Svar #2 på: 17. April 2009, 14:59 »
jo, forsåvidt...men så spørs det hvilke alternativer vi har da, jeg synes absolutt ikke Harper er god nok for PL, rykker vi ned så kan Harper te helvete bli, men det ekke noe jeg satser på :p

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Charles Itandje
« Svar #3 på: 17. April 2009, 15:29 »
Vil heller rykke ned enn å få en så respektløs person i klubben.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Charles Itandje
« Svar #4 på: 17. April 2009, 16:21 »
Dessuten er han jo ikke akkurat uerstattelig for Liverpool heller da. Harper er ikke så dårlig, og bak han har vi to veldig store talenter. Bedre å satse på det vi har, enn å bruke penger på en tulling som ikke eier det minste fnugg av respekt.
Vi kan gjøre bedre enn å kjøpe spillere våre konkurrenter for alt i verden vil bli kvitt. Så lavt har vi ennå ikke sunket, og det skal vi heller ikke gjøre i min levetid.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Charles Itandje
« Svar #5 på: 17. April 2009, 16:58 »
Jeg ville aldri hatt en slik spiller i klubben. Han burde vært skutt for sin opførsel. Maken til idioti skal man lete lenge etter. Det står flere små unger som mistet fedrene sine nedenfor ham, så står han å ler. Jeg får makk av slikt.

Jeg mener det er tull å kjøpe ny Keeper uansett. Harper er god nokk for et under middels lag i PL. VI har 2 store talenter som fortjener å bli satset på.   Om vi kjøper en ny keeper blir det mye lenge vei for Krul og Forster. Vi er et bunnlag i PL og Harper er god nokk for oss. Når vi hadde Given snakket alle om at Harper kunne stått på landslaget om han hadde stått i mål hver uke.  Nå virker det som om mange har skiftet mening. Jeg tror at Harpers spill bli mye bedre når resten av laget hever seg, noe som er naturlig.

Jeg vil heller styrke midtbanen med 3-4 mp ekstra en å kjøpe en ny keeper.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Charles Itandje
« Svar #6 på: 17. April 2009, 17:24 »
Riktig at vi er et bunnlag, men neste sesong håper jeg da vi IKKE er det om vi holder oss oppe, derfor mener jeg egentlig Harper burde erstattes.
På en annen side så er jeg helt enig at Krul eller Forster burde satses på, men jeg er bare litt skeptisk til at det skjer med det første.
Og bare for å få sagt det så ekke Itandje en jeg håper vi henter, men det er jo ikke sjeldent vi henter rejects fra større klubber....

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Charles Itandje
« Svar #7 på: 17. April 2009, 18:28 »
Hell no
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Charles Itandje
« Svar #8 på: 17. April 2009, 18:43 »
Eg har baserer på mitt syn på korleis eg oppfattar han som speler, og dette er ein langt dårligare keeper enn Harper. NEI TAKK!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Charles Itandje
« Svar #9 på: 17. April 2009, 21:51 »
Kan jo kanskje vri denne tråden en annen vei da, hvilken keeper kunne folk ønske seg om det skulle bli snakk om kjøp av en ny keeper? :)

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Charles Itandje
« Svar #10 på: 17. April 2009, 22:06 »
Keeper er det siste vi trenger..... Vi har 3 glimrende spillere i Harper, Krul og Forster. Søderberg er vel og keeper, men han har jeg aldri sett spille.

Mikael

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 701
    • Vis profil
Sv: Charles Itandje
« Svar #11 på: 18. April 2009, 00:01 »
Drittunge og en middelmådig keeper. Sats på Krul neste sesong!
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: Charles Itandje
« Svar #12 på: 18. April 2009, 01:05 »
Har sett Itandje ved et par anledninger og håper A B S O L U T T  ikke Newcastle kjøper han. Det er en tommelfingerregel at reservekeepere for storlagene får spille Liga- og FA-cup i de første rundene med med Itandje så sto han 2 eller 3 kamper og har ikke stått siden. Liverpoolfans har krysset fingrene og bedt om at Reina ikke blir skadet for han er ikke bra. Kanskje en grunn til at Liverpool ikke har gitt han et draktnummer for 1.laget.

Kenneth Santa Cruz Bassan

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 409
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
Sv: Charles Itandje
« Svar #13 på: 18. April 2009, 08:47 »
En keeper som Newcastle kanskje burde sett på er Scott Carson. Fy helvete for en keeper han kan bli. Og allerede er tross sin unge alder.

En annen potensiel er Jussi Jaskelainen. Kan ikke finnes en bedre keeper på strek en han.

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Charles Itandje
« Svar #14 på: 18. April 2009, 11:41 »
Jaaskelainen er blandt dei beste keeperane i ligaen og har vore det i mange år. Utrulig undervurdert.