20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Owens erstatter  (Lest 44238 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nico

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1139
  • Legend
    • Vis profil
Owens erstatter
« på: 08. Feb. 2009, 20:22 »
Okei, dette kommer til å bli en stor sak helt frem til det kommer en beslutning fra hovedpersonen. Let's face it, han kommer til å gå ikke det skjer noe drastisk med både tabellplassering klubben. Så isedenfor å ha denne diskusjonen i en relativt rotete "transfersommer"-tråd kan vi lage en tråd relater direkte på denne overgangssagaen?

Havner Owen i Everton, City, Manchester United, Villa eller blir han tjenende for slottet enda et par år? Stalltipset fra meg er Villa eller Everton.

Eventuelle erstattere;

Darren Bent
Amr Zaki
Kenwyne Jones
Benni McCarthy
Dave Nugent
Sanli Tuncay
Jo
Dean Ashton
Feilipe Caicedo
Marco Di Vaio
Diego Milito
Antonio Di Natale
Sergio Floccari

Jeg selv hadde håpet, selvfølgelig, på Darren Bent. En spiller som så absolutt ikke har kommet til rette i Nord-London, men som jeg tror kan skinne igjen med tillit! Også Gabriel Milito og Antonio Di Natale tror jeg kunne blitt shlägers i Premier Leauge, spesielt førstnevnte. Hvis ikke han blir plukket opp av storklubber i sommer, LØP OG KJØP!

Kjør debatt
« Siste redigering: 08. Feb. 2009, 22:26 av Nico »

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Owens erstatter
« Svar #1 på: 08. Feb. 2009, 20:25 »
Eventuelle erstattere;

Darren Bent
Amr Zaki
Kenwyne Jones
Benni McCarthy
Dave Nugent
Sanli Tuncay
Jo
Dean Ashton
Feilipe Caicedo
Marco Di Vaio
Gabriel Milito
Antonio Di Natale
Sergio Floccari
« Siste redigering: 08. Feb. 2009, 20:28 av Daniel »

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Owens erstatter
« Svar #2 på: 08. Feb. 2009, 20:40 »
Du tenker på storebror Diego Milito som akkurat nå spiller i Genoa. Syntes dette var et veldig spennende forslag. Åpenbart en klassespiss! Kan våre argentinere lokke ham til Newcastle?

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Owens erstatter
« Svar #3 på: 08. Feb. 2009, 20:40 »
Gabriel Milito er ikkje han forsvarer i Barcelona ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Owens erstatter
« Svar #4 på: 08. Feb. 2009, 20:42 »
Cisse, Jones eller Bent.

MatsNorway93

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 86
    • Vis profil
Sv: Owens erstatter
« Svar #5 på: 08. Feb. 2009, 20:44 »
Cisse tror jeg kunne passet bra inn på St James Park, men ellers så hadde jeg håpet på Podolski eller Zaki.

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Owens erstatter
« Svar #6 på: 08. Feb. 2009, 21:25 »
Hvis Cisse kommer da vurderer jeg å ta et pause-år fra engeøsk fotball. eneste som da mangler er at Diouf ( el Hadji) også kommer. Det makter jeg bare ikke.

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Owens erstatter
« Svar #7 på: 08. Feb. 2009, 21:28 »
Hvis Cisse kommer da vurderer jeg å ta et pause-år fra engeøsk fotball. eneste som da mangler er at Diouf ( el Hadji) også kommer. Det makter jeg bare ikke.

så enig så enig...

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Owens erstatter
« Svar #8 på: 08. Feb. 2009, 21:36 »
Gabriel Milito er ikkje han forsvarer i Barcelona ?

Det stemmer. Diego Milito derimot, er en vanvittig god spiss som etter å ha vært på utlånt til Genoa gjorde overgangen permanent i sommer og vraket blant annet en klubb som Tottenham da han hadde tilbud derfra.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Owens erstatter
« Svar #9 på: 08. Feb. 2009, 21:41 »
Ja, Cisse skal få lov til å holde seg langt unnas SJP. Takler ikke fyren, og glemmer aldri den stygge feiringen hans foran Gallowgate da han var Liverpool spiller.

Owen tror jeg blir enten City, Villa eller Everton spiller fra sommeren av.

Darren Bent er mitt førstevalg. Har mange sesonger bak seg i PL, relativt ung fortsatt og lite skadet.

Bent - Martins tror jeg kunne blitt en sinnsykt bra duo! Med Carroll, Xisco, Smith og Ameobi i bakhånd, så hadde vi vært bra besatt. Spissene våre scorer egentlig bra med mål, vi må bare begynne å tette igjen bak!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Owens erstatter
« Svar #10 på: 08. Feb. 2009, 21:43 »
Hoffenheim har jo fått frem flere spillere som har imponert i år. Angrepsrekka med Ba, Edu og Ibisevic skal ha storspilt. Ibisevic er muligens litt urealistisk for oss, men de to andre burde kunne være mulig å hente. Ellers har også jeg lyst på Bent som jeg tror kan bli bra hvis han får mye tilitt og hvis Pompey rykker ned kan vi godt prøve oss på Crouch for min del...

Nico

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1139
  • Legend
    • Vis profil
Sv: Owens erstatter
« Svar #11 på: 08. Feb. 2009, 22:33 »
Mener selvfølgelig Diego Milito! ;) Tror han kunne blitt stor i PL - hvis han da vil til England. Totteham som Tore nevnte har vel nå nok spisser for en stund, så Newcastle kan være et godt alternativ for godeste DIEGO.

Ellers så tror jeg angrepstrioen til Hoffenheim virker spennende, men tror nok hvertfall Edu hadde blitt for lett i PL. Ibisevic er jo selvfølgelig et alternativ, men hvis vi får han står ikke jula til påske. Man Utd/Bayern neste for han tror jeg, selvom han er ute for sesongen.

Er også helt enig i at en angrepsduo bestående av Bent - Martins gjør meg ør i både det ene og andre, så det er noe som ville være fantastisk. Tror de hadde utfylt hverandre omtrent like godt som Shearer - Bellamy. (Ett hakk under på Bent da selvfølgelig  ;))

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Owens erstatter
« Svar #12 på: 08. Feb. 2009, 22:41 »
Ja, Cisse skal få lov til å holde seg langt unnas SJP. Takler ikke fyren, og glemmer aldri den stygge feiringen hans foran Gallowgate da han var Liverpool spiller.

Owen tror jeg blir enten City, Villa eller Everton spiller fra sommeren av.

Darren Bent er mitt førstevalg. Har mange sesonger bak seg i PL, relativt ung fortsatt og lite skadet.

Bent - Martins tror jeg kunne blitt en sinnsykt bra duo! Med Carroll, Xisco, Smith og Ameobi i bakhånd, så hadde vi vært bra besatt. Spissene våre scorer egentlig bra med mål, vi må bare begynne å tette igjen bak!



Som om jeg skulle skrevet dette innlegget selv. Av de det er realistisk og få tak i, så står Darren Bent øverst på lista mi.
Han er reserve i Tottenham, men allikevel soleklar toppscorer.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Mikael

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 701
    • Vis profil
Sv: Owens erstatter
« Svar #13 på: 08. Feb. 2009, 23:57 »
Fred? Jeg mener vi burde se på mulighetene for å hente ham. Spennende brasiliansk spiss som er satt litt i skyggen av Benzema i Lyon, og som var ivrig på en overgang til Tottenham i januar. Bør vel derfor være mulig å lokke ham til SJP.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Owens erstatter
« Svar #14 på: 09. Feb. 2009, 00:01 »
Fred er om mulig enda mer skadeplaget enn Owen himself...riktignok en god spiss.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM