20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: kjøp brede hangeland  (Lest 32524 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

sigge29

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 1
    • Vis profil
kjøp brede hangeland
« på: 06. Juni 2007, 21:46 »
kjøp brede hangeland

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Sv: kjøp brede hangeland
« Svar #1 på: 06. Juni 2007, 21:53 »
HAHA NEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bare fordi norge holdt nullen mot ungarn og malta så betyr ikke det at hangeland klarer og stoppe drogba, rooney og henry! FFS!!!!!!!!
lt;3 Newcastle <3

djmattis

  • Gjest
Sv: kjøp brede hangeland
« Svar #2 på: 06. Juni 2007, 22:00 »
doffi du kunne ikke sagt det bedre.
norge har sugd hestekuk mot de bedre lagene og så slår de to små lag så er de plutselig bedre enn brasil liksom. ro dere ned

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: kjøp brede hangeland
« Svar #3 på: 06. Juni 2007, 22:09 »
Hmmm, Norge er vel det eneste landslaget Brasil har spilt mot og ikke har slått!

Men til topic igjen, regner med at Hangeland signerer for Everton som han har hatt flere treningsopphold i, er ganske sikker på at han IKKE ender opp i Newcastle ihvertfall...

djmattis

  • Gjest
Sv: kjøp brede hangeland
« Svar #4 på: 06. Juni 2007, 22:12 »
Hehe jeg lurer på hvor lenge Norge skal bruke Brasil kampene som unnskylding, haha det er regelrett teit å nevne det engang.
Men håper ikke Hangeland kommer til Newcastle, ville vært katastrofe uten like!

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: kjøp brede hangeland
« Svar #5 på: 06. Juni 2007, 22:24 »
Aner misunnelsen tar overhånd her....
Men kan jo hende at Sverige også klarer å slå Brasil engang... hehehe
Men er enig med deg angående Langemann, føler ikke at han er den rette for NUFC... faen i hell... nå scorte Hellas 2-1 2 min på overtid. dritt!!!

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: kjøp brede hangeland
« Svar #6 på: 06. Juni 2007, 22:26 »
Hangeland er en helt grei stopper, som sikkert kan klare å etablere seg i de mindre gode klubbene i England.

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: kjøp brede hangeland
« Svar #7 på: 06. Juni 2007, 23:50 »
Hmmm, Norge er vel det eneste landslaget Brasil har spilt mot og ikke har slått!

Men til topic igjen, regner med at Hangeland signerer for Everton som han har hatt flere treningsopphold i, er ganske sikker på at han IKKE ender opp i Newcastle ihvertfall...
Han har bare vært hos Everton en gang tror jeg. Han har jo vært hos HSV en gang og så sånn sett er det like stor sannsynlighet.

Men jeg vil IKKE ha ham til Newcastle. Som Olav sa er han god nok for halvgode lag som Fulham, Wigan, City, Sunderland, Reading...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: kjøp brede hangeland
« Svar #8 på: 07. Juni 2007, 09:25 »
Denne diskusjonen ligner mistenkelig mye på den angående Gamst før han ble solgt til Blackburn.. Det var nesten ingen som trodde at han skulle slå til i Blackburn, men nå sier vel statistikken hans noe annet. Jeg tar gjerne Hangeland i Newcastle- han er kjapp, sterk på hodet, flink til å lese spillet og bryte foran motstanderen. Ja takk sier jeg.

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: kjøp brede hangeland
« Svar #9 på: 07. Juni 2007, 10:57 »
Hangeland er en av de mest profesjonelle spillerne på norges landslag. Han er like god i lufta som de fleste midtstopperne i pl. Han er god teknisk også.

Jeg er sikker på at han ville gjort det bra i en midt på treet klubb.
Pr idag er vi en midt på treet klubb. men skal vi fremover må vi sikte høyere. Han blir heller ikke direkte billig å kjøpe fra københavn heller.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: kjøp brede hangeland
« Svar #10 på: 07. Juni 2007, 12:21 »
Nei jeg tror heller ikke han blir billig. Nå ser det jo virkelig ut som om Ståle Solbakken må ut å finne seg helt nytt stopperpar til neste år. Tror begge forsvinner i sommer. Men Hangeland er ennå ung og vil bli en stopper helt på høyde med Bratseth,Johnsen og Berg! Tror han blir 2-3 ganger dyrere om 2 år for å si det sånn..

BallaJazz

  • Gjest
Sv: kjøp brede hangeland
« Svar #11 på: 07. Juni 2007, 14:49 »
Hangeland? Ja han ser jeg gjerne i Newcastle.Han har vokst utrolig mye i København.Utvikla seg i riktig rettning til å bli en habil å stabil midtstopper.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: kjøp brede hangeland
« Svar #12 på: 07. Juni 2007, 15:41 »
Hangeland har vokst enormt i FCK, men jeg tror fortsatt det er litt for tidlig for Hangeland, skal han unngå å bli en flopp i PL. En spiller som kommer til å bli meget god, men jeg tror nok han bør ta noen måneder til i Danmark før han er rede for PL.

Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Sv: kjøp brede hangeland
« Svar #13 på: 08. Juni 2007, 00:47 »
Til trådstarter: nei!

Jeg forstår ikke disse spontane impulskjøpreaksjonene etter at man har sett noen spille bra i en kamp. Greit nok hvis det har foregått over tid eller hvis spilleren er av et kaliber som kan gjøre han, i dette tilfellet, til en spiller som kan spille bra for Newcastle. Brede Hangeland er definitivt ikke god nok for et Newcastle lag som skal opp å kjempe om 5-6 plass og senere Champions League kvalifisering. Han er i det hele tatt ikke god nok for Newcastle. Personlig mener jeg han er en bra spiller i Tippeligaen, Allsvenskan og SAS Ligaen, og kanskje han kunne spilt i Rapid Wien med bravur, men ikke la det gå lenger, bedre er han ikke. Han har lite til ingen teknikk og har i tillegg dårlig ballfølelse. Dessuten er han all over for dårlig for et høyere nivå, som PL og det gode selskap.
Hvis dere ikke er enige i dette er dere enten svært naive, dumme eller ute etter å provosere.
Beklager, men dette er nok strengt tatt FAKTA, ikke la nasjonalfølelsen ta overhånd her.
« Siste redigering: 08. Juni 2007, 00:50 av Fredrik »
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

djmattis

  • Gjest
Sv: kjøp brede hangeland
« Svar #14 på: 08. Juni 2007, 00:57 »
^^

amen....