20. juni: Vi Þnsker Ä gjÞre forumet mer attraktivt for vÄre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for Ä gi din mening.

Skrevet av Emne: Gael Bigirimana  (Lest 17668 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Gael Bigirimana
« Svar #60 pć: 26. Juni 2013, 18:36 »


 :tiote:
Same old Shearer, always scoring!

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Gael Bigirimana
« Svar #61 pć: 10. Aug. 2013, 17:22 »


God stemning!

PS. Verdt Ä fÞlge sammyameobi pÄ instagram! :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Gael Bigirimana
« Svar #62 pć: 10. Aug. 2013, 17:41 »
jĂŠvlig sterkt! haha
NUFC kommer ingen veg sÄ lenge Ashley sitter pÄ toppen.

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Gael Bigirimana
« Svar #63 pć: 10. Aug. 2013, 17:42 »
Ser no ut som det er bra sammhold i laget. Sammt legger jo bare ut kĂždde bilder og videoer.

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Gael Bigirimana
« Svar #64 pć: 07. Mai 2014, 09:06 »
Ser mange mener Bigi er pÄ vei ut nÄ til sommeren. Han har jo ikke vÊrt med pÄ noe fÞrstelag pÄ lenge, men er likevel litt skuffet. Hadde grei tro pÄ at det kunne bli noe av han her. Synes han viste seg greit frem de fleste gangene han slapp til. Noen middelmÄdige oppvisninger innimellom selvfÞlgelig, men det avskrev jeg til "uerfaren" kontoen.

Litt synd da jeg sÄ pÄ ham som en mulig avlaster/innbytter for Tiote nÄr han er skadet/utvist :)
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba fÞr kjÞpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster pÄ eit epletre bada i vÄrsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Gael Bigirimana
« Svar #65 pć: 07. Mai 2014, 09:31 »
Helt greit Ä la han gÄ. For det fÞrste fÄr han ikke spilletid, og for det andre suger klubben nÄr det kommer til unggutter. BÄde Bigi og Haidara burde pakke sekken og dra hvis de har lyst pÄ en god fotballkarriere. Har null tro pÄ at det blir noe av de om de forblir i Newcastle, til tross for at jeg har kjempetrua pÄ begge to.
Nei.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Gael Bigirimana
« Svar #66 pć: 07. Mai 2014, 09:54 »
SÄ lenge vi har dagens mÞkkamanager kan vi glemme Ä fÄ utvikla potensialet til slike spillere. FÄr heller nyte at Dummett vokser seg til Ä bli en stor Wanker-spiller med tiden...

...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som Ă„ kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Gael Bigirimana
« Svar #67 pć: 07. Mai 2014, 11:48 »
Det er ganske utrolig at Dummet er den eneste unge spilleren som fÄr regelmessig med spilletid av Pardew. For det fÞrste er Haidara bedre, for det andre er Santon bedre, for det tredje er Ryan Taylor bedre. NÄr vi sliter med Ä score mÄl, sÄ kunne vi kanskje heller gitt Armstrong sjansen, men han fÄr heldigvis matching for England U17 og ender vel opp pÄ lÄn til en bedriten League Two-klubb neste sesong, og forsvinner sakte, men sikkert ut av vÄr bevissthet. Litt som Adam Campbell er i ferd med Ä gjÞre.

MiddelmÄdighet lenge leve!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Gael Bigirimana
« Svar #68 pć: 07. Mai 2014, 11:51 »
Synes det faller litt pÄ sin egen urimelighet Ä trekke fram en unggutt som faktisk har fÄtt regelmessig spilletid som et arument for udugeligheten til manager/trenerteam pÄ dette omrÄdet. Dummett har langt i fra storspilt, men etter min mening har han ikke vÊrt sÄ horribel at han fortjener gapestokken. Han kan heller ikke for at det pdd ikke finnes noen som slÄr bedre dÞdballer enn ham.

Trenerteamet ser gutta pÄ trening hver bidige dag, og jeg er ikke i tvil om at Haïdara hadde blitt prioritert om han hadde vÊrt bedre.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Gael Bigirimana
« Svar #69 pć: 07. Mai 2014, 12:00 »
Jeg er sikker pÄ at det finnes noen som slÄr bedre dÞdballer enn Dummet, for han slÄr katastrofalt dÄrlige dÞdballer. Nei, han presterer ikke veldig dÄrlig. Han presterer noksÄ jevnt, bare ikke pÄ det nivÄet vi Þnsker.

Jeg er ikke sÄ sikker pÄ noe som helst nÄr det gjelder trenerteamet. Hatem Ben Arfa er vÄr beste spiller, men er fryst ute, fordi han har meninger, og mot til Ä ytre dem. Ja, og fordi han har noen svakheter defensivt.

At Dummet spiller regelmessig er ikke grunnen til at Pardew er en fjott. Men utelatelsen av Ben Arfa er et tydelig bevis.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Gael Bigirimana
« Svar #70 pć: 07. Mai 2014, 12:08 »
Jeg fÞler meg ganske sikker pÄ at nasjonalitet har mye Ä si i hvorfor Dummett foretrekkes over Haidara. Du vet, britisk vinnermentalitet > fransk liksom-vinnermentalitet.

Saylor > Mbiwa
Gosling > Ben Arfa/Marveaux
Nei.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7629
    • Vis profil
Sv: Gael Bigirimana
« Svar #71 pć: 15. Sep. 2014, 20:30 »
Newcastle United FC ‏@NUFC  3 min
GOAL - Gael Bigirimana sends a wonderful effort sailing past Jonathan Flatt in the 21st minute. 1-0 to #NUFC

Bigirimana i aksjon for NUFC U21 mot Wolves U21.

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Gael Bigirimana
« Svar #72 pć: 22. Jan. 2015, 10:14 »
http://www.shieldsgazette.com/sport/football/newcastle-united/forgotten-man-gael-bigirimina-hopes-new-newcastle-manager-can-save-his-career-1-7064031

HÄper denne mannen kommer sterkt tilbake. Hadde store forhÄpninger til ham og han viste svÊrt gode takter.
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba fÞr kjÞpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster pÄ eit epletre bada i vÄrsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Gael Bigirimana
« Svar #73 pć: 22. Jan. 2015, 10:28 »
Aldri fatta hvorfor han har blitt sÄ forbanna neglisjert av Pardew. FÞler nesten vi har kasta vekk et svÊrt talent pÄ udugelighet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som Ă„ kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Gael Bigirimana
« Svar #74 pć: 22. Jan. 2015, 11:48 »
Tja. Med tanke pÄ hvor mange unggutter som har fÄtt sjansen det siste Äret, og at Bigirimana ikke har vÊrt en av dem, sÄ tenker jeg umiddelbart at det helt sikkert finnes en grunn til det. En grunn som helt sikkert er mer innlysende for det personellet som jobber med spilleren til daglig enn den er for oss supportere som bare betrakter klubben pÄ trygg avstand.