20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 663049 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Anders Nordeide

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 348
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #4590 på: 23. Aug. 2012, 16:35 »
None taken, helt enig med deg i at han ikke skal byttes ut! Jeg blir bare litt at folk håper og forventer så lite. For meg er det litt som å sette penger på laget spiller mot, sånn at man ikke blir skuffet uansett... Det må være lov å kreve litt som supporter, og da gir jeg meg selv retten til å kreve at vi forsterker troppen i et transfervindu, spesielt etter en slik sesong vi har hatt. Det trenger ikke nødvendigvis å skje, det er jo bare min personlige mening, men håp, forventninger og ønsker er en stor del av mitt forhold til Newcastle. Da må det være lov å ha litt høye ambisjoner, så får jeg heller bli skuffet hvis vi stiller svekket til denne sesongen + at spillere ikke spiller over evne som i fjor ;)

MortenM

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 666
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #4591 på: 23. Aug. 2012, 17:26 »
Det jeg håper en bruker vinduene på er til å bli klar for at en spiller hentes 23:59. Bredde er nøkkelordet her. Vi klarer ikke å unngå det, men har vi bredde kan vi klare oss greit det halvåret en ikke får gjort noe på overgangsmarkedet. Vi vet jo allerede nå at Cabaye, Cissé, Tioté m.fl. er utsatte spillere. Dette er måten vi kan klatre på, nemlig ved å takle å måtte selge for "silly money" og bruke pengene smartere en andre.

Milford

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 243
  • Motgangssupporter
    • Vis profil
    • danielmilford.no
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #4592 på: 23. Aug. 2012, 22:31 »
Jeg vedder 3 av tærne mine på at Cisse blir solgt etter denne sesongen om han scorer 20+.

Har du egentlig nok tær til dette? Føler du har lovet bort farlig mange nå. :P

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #4593 på: 23. Aug. 2012, 22:37 »
Jeg vedder 3 av tærne mine på at Cisse blir solgt etter denne sesongen om han scorer 20+.

Har du egentlig nok tær til dette? Føler du har lovet bort farlig mange nå. :P

Dette blei rot, herre så trøtt jeg er.. Men ja, har fortsatt alle 10 i god behold :D
« Siste redigering: 23. Aug. 2012, 22:40 av Cheik_Tiote_Fy_Fasan »
Same old Shearer, always scoring!

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7622
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #4594 på: 24. Aug. 2012, 00:18 »
Ryktes at PSG er ute nå etter Debuchy som jeg nevnte tidligere. Da er det nok game over med han.

Dette er 15. gangen dette vinduet du sier det er game over med han. Ikke tro på alle rykter du hører, gutt!

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #4595 på: 24. Aug. 2012, 08:56 »
Ryktes at PSG er ute nå etter Debuchy som jeg nevnte tidligere. Da er det nok game over med han.

Dette er 15. gangen dette vinduet du sier det er game over med han. Ikke tro på alle rykter du hører, gutt!

Så da stoler jeg litt på deg og satser på å se han 1. september i troppen :D

TrExCoRp

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 2
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #4596 på: 24. Aug. 2012, 09:02 »
Ny på forum! Gleder meg til å ta del i dette samfunnet :)

Jeg følger med hver dag på transfer rumours (http://www.newsnow.co.uk/h/Sport/Football/Premier+League/Newcastle+United)... Nå har det vært ekstremt stille en periode og kan være redd for at handlingen er over for oss? Håper jeg tar feil..

Vi trenger virkelig en bedre CB en Willo.. :/ Han er god i lufta, men er elendig med beina! Jeg så Twente sin match i går og fulgte med hvordan Douglas spilte.. Ble ikke særlig imponert!
 

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #4597 på: 24. Aug. 2012, 09:06 »
Har det ikke ofte vært helt stille tidligere, også plutselig kommer Ashley & co opp med en signering ut av det blå?

Velkommen forresten! Mange nye i det siste :)

TrExCoRp

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 2
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #4598 på: 24. Aug. 2012, 09:16 »
Ja, vi får satse på at Ashley & Co har kontroll.. Jeg har mine tvil på at vi greier å beholde alle våre toppspillere i denne perioden.. Håper virkelig at Ashley ikke selger, men har min tvil da jeg tror det kommer ett par skyhøye bud på f.eks Tiote...

Nok negative tanker fra meg nå!!! :) Jeg har trua og håper alt går veien!

Takk for det! Jeg har vært av og på når det gjelder medlemskap her.. Men, nå er jeg kommet for bli :)

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #4599 på: 24. Aug. 2012, 09:17 »
Tror faktisk ikke vi mister noen, man tror ikke vi får inn noen heller :)

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #4600 på: 24. Aug. 2012, 09:17 »
Konspirasjonteoriane kjem vel til å florera viss Tiote er ute med "skade" mot Chelsea i morgon.  ;)

Anders Nordeide

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 348
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #4601 på: 24. Aug. 2012, 10:09 »
Konspirasjonteoriane kjem vel til å florera viss Tiote er ute med "skade" mot Chelsea i morgon.  ;)

Absolutt! Physioroom er vel ikke fasiten, men er den sikreste kilden jeg vet om, og der står det Tiote oppført :) Colo og Ameobi x2 skal være klar til lørdag, og da har vi en skadefri tropp!  :frenetisk:

Anders Nordeide

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 348
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #4602 på: 24. Aug. 2012, 10:13 »
Nå må Rodgers snart bestemme seg... Kan jo også være et spill for å skjule sin panikk og presse NUFC høyere i pris.

http://www.footytube.com/video/rodgers-not-prepared-to-lose-carroll-126549

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #4603 på: 24. Aug. 2012, 12:41 »
Han dreit seg jo når han sa at Carroll ikke passa allerede i starten. Nå sitter han med en spiller han egentlig ikke vil ha.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #4604 på: 24. Aug. 2012, 12:48 »
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3458840.ece

Chelsea har signert Cesar Azpilicueta fra Marseille. Da et det vell høyst tvilsomt at Debuchy fortsatt er et alternativ for dem. Jeg har stor tro på at vi slår til helt på tampen av vinduet og signerer Debuchy. Det kan også hende at Lille ikke klarer å kvalifisere seg til CL. Det kan også bli en fordel for oss.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /