20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: iPod/iPhone  (Lest 1376 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Matsaran

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 591
    • Vis profil
iPod/iPhone
« på: 29. Des. 2009, 02:03 »
Jeg har en iPod touch.. Hører overalt at det er så bra å "jailbreake" den og alt det der. At man kan få bedre programvare og sånn... Er det noen som kan forklare meg hva dette egentlig er for noe?
Og er det trygt å "jailbreake";)
Ihi

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: iPod/iPhone
« Svar #1 på: 29. Des. 2009, 02:31 »
Hvis du jailbraker den kan du innstalere programmer som ikke er godkjent av Apple, men garantien forsvinner så det er ikke å anbefale nei ;)
Vet ikke om det i det hele tatt er mulig å jailbreake en ipod? Har bare hørt om folk som har gjort det med iphone.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Matsaran

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 591
    • Vis profil
Sv: iPod/iPhone
« Svar #2 på: 29. Des. 2009, 11:47 »
aha:) okå! jo, jeg leste at man kan få sånn ny programvare til ipod også (f.eks bluetooth og sånn) men igjen jeg er jo ikke den smarteste med data ;)

men stemmer det ikke at apple er sinnsykt kjipe når det gjelder garanti og kundeservice og sånn? hører folk tuller med det hele tiden, senest antonsen og golden.... ???

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: iPod/iPhone
« Svar #3 på: 29. Des. 2009, 20:14 »
Hmm. Da jeg var i militæret smalt jeg AG3-kolben min i iPoden og fucka skjermen og batteriet. Fikk så sendt inn den iPoden inn på Apples regning, og fikk gratis tilsendt en helt ny en. Så jeg har ihvertfall fått glimrende kundeservice.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida