20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fulham - Newcastle, Man 10 des. 21:00  (Lest 32566 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

akselho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 476
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle, Man 10 des. 21:00
« Svar #195 på: 10. Des. 2012, 23:01 »
Dårlig første 25, men Fulham var bra. Resten av kampen er et kjempesprang i riktig retning. Vi spiller bra fotball og Ben Arfa herjer. Innleggene er ikke veldig bra, men bedre. Det som er skuffende er bevegelsen til spissene på innleggene. Cisse ikke til å kjenne igjen i boksen, men synes han var god i banespillet.

De scorer på et frispark der vi glipper. Sånt skjer. Er godt fornøyd med spillet. At Ben Arfa går ut er greit nok. Nettopp skadefrid. Marve burde budde kanskje kommet inn, men vi dominerer fullstendig og skylle på Pardew i dag er ganske latterlig spør du meg. Bra gjennomført kamp også av Pardew. Soleklart årsbeste på bortebane.

Tiote spilte seg varm første 45. Nå er han på gang igjen. Og det er sinnsykt viktig. Colo også. Ben Arfa var glimrende. Krul er på igjen. Mye positivt å ta med.

Hadde vi hatt en annen høyreback og en bedre stopper enn Willy hadde vi var meget bra.
Black and white since 1996

nemiarwen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 358
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle, Man 10 des. 21:00
« Svar #196 på: 10. Des. 2012, 23:01 »
Har støttet Pardew og ikke trua på å sparke trenere. Men fy faen Pardew....Hva skal man si?!?

Usikker på om han skal få januarvinduet eller ikke. Jeg heller i mot å få byttet manager nå, og la han få bruke penger og få tatt januarsalget.

Williamson, Jonas og Simpson er faktisk så intenst dårlig at jeg ikke har ord. Vegard Forren er jeg ganske sikker på er 18 ganger bedre enn Willy. Faen så trist😹

Ta grep, få ut Pardew, inn med ett eller annet.

Faen brenne i helvette altså !!!!
Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.

Ø.L

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 310
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle, Man 10 des. 21:00
« Svar #197 på: 10. Des. 2012, 23:01 »
Synes og det er for tidlig og avskrive Pardew.
Ikke lett med stort sett hele hurven i rævva slag.
Får satse på at vi kan ta en skalp mot en av de store i løpet av de neste matchene
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle, Man 10 des. 21:00
« Svar #198 på: 10. Des. 2012, 23:03 »
Støtter meg til snkz. Kan vel helle takke carr for fjoråret
lt;3 Newcastle <3

akselho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 476
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle, Man 10 des. 21:00
« Svar #199 på: 10. Des. 2012, 23:04 »
Lundekvam helt på bærtur. Herregud hva er det han sier?
Black and white since 1996

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle, Man 10 des. 21:00
« Svar #200 på: 10. Des. 2012, 23:05 »
Synest vi spiller en av de bedre kampene i år med tanke på det offensive. Vi trøkker iallefall litt på inne i boksen. Williamson og Jonas håper jeg vi slipper å se i startoppstillingen på nyåret. Colo er også møkk dårlig på frisparket. Men poengene uteblir nok en gang og det er det som teller.

Dionysos

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 86
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle, Man 10 des. 21:00
« Svar #201 på: 10. Des. 2012, 23:05 »
synes det er ikke er så mye Pardew kan klandres!

mmm  :nikke:

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle, Man 10 des. 21:00
« Svar #202 på: 10. Des. 2012, 23:06 »
Det eneste jeg virkelig mener Pardew gjør galt er å bruke Williamson i hver bidige kamp. Det skremmer meg at han ikke ser hvor talentløs han er. Ellers må hele årets sesong se i lys av spillere som er ute og 10 ekstra kamper kastet inn i høstprogrammet pga EL.

akselho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 476
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle, Man 10 des. 21:00
« Svar #203 på: 10. Des. 2012, 23:10 »
Willy spiller ene og alene fordi vi ikke har noen andre. Pardew skal ha kritikk for og ikke å hente en stopper i sommer. Kampledelsen i dag derimot var bra.
Black and white since 1996

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle, Man 10 des. 21:00
« Svar #204 på: 10. Des. 2012, 23:13 »
Willy spiller ene og alene fordi vi ikke har noen andre. Pardew skal ha kritikk for og ikke å hente en stopper i sommer. Kampledelsen i dag derimot var bra.
Willi danket ut Perch da han var klar. Det er ikke så mange å velge mellom, men du kunne satt Elliot som stopper, og han ville ikke gjort en dårligere jobb...

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle, Man 10 des. 21:00
« Svar #205 på: 10. Des. 2012, 23:13 »
Kampledelsen i dag derimot var bra.

Du mener ikke at den var helt OK eller dårlig, men du mener faktisk at den var bra? Hvorfor mener du det?

De taktiske byttene 4 minutter før ordinær tid, eller var det at vi byttet innpå Shola i stedet for Marveux som gjør det så bra?

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle, Man 10 des. 21:00
« Svar #206 på: 10. Des. 2012, 23:14 »
Haha, tragisk.

haha??? fy faen heter det!! se til helvete å få bort pardew!! dette går ikke lengre. få inn mr.chelsea.

Få inn John Terry?  :koko:
Same old Shearer, always scoring!

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle, Man 10 des. 21:00
« Svar #207 på: 10. Des. 2012, 23:14 »
Støttes ved unntak av willy. Har tippet en tusing på U . kommer alikavel til å håpe på seier såklart. :)

Kjipern. Føler med deg

Formannj

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 52
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle, Man 10 des. 21:00
« Svar #208 på: 10. Des. 2012, 23:15 »
Gøy å se Nufc prøve å angripe etter 2-1 scoringen. Hadde vel 6-7 kontringer imot siste 10.
SKUMMELT hvor dårlig taktisk enkelte er. Jonas begynner å drible istedet for å spille en enkelt 3meters pasning til Santon. Hadde Petric scora der, så hadde jeg skutt fyren. Bør ikke Simmo snart terpe på innlegg!? Gang på gang kommer han på siden å lemper fra seg ballen. Duff sluttet en stund å løpe etter fordi han skjønte hvor innleggene kom til å havne.

Til slutt: De aller fleste som vil at Pardew skal få fyken kommer faktisk med gode argumenter, mens de andre sier bare at det ikke er hans feil etc. Hvis det ikke er hans feil, hvorfor vinner vi ikke da?
Laget vårt passer ikke i 4-4-2, men gang på gang så spiller han med Ba/Cisse på topp. 2 bytter 4min før slutt idag? Hva faen? Lange baller mot Ba/Cisse som hangeland & co stanger lett unna. DÅRLIG taktiske valg gang på gang.

Pardew har fått prøve lenge nok nå. Vi skulle hentet poengene før juleprogrammet, men nei... Pardew UT!

darkshark

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 787
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle, Man 10 des. 21:00
« Svar #209 på: 10. Des. 2012, 23:33 »
Newcastle var faktisk ikke så tafatte i 2.omgang og kunne fort ha scoret flere. Men det har en opplagt sammenheng med at Fulham vill trygge ledelsen og Newcastle naturligvis fikk stå høyere og Coloccini kunne bidra mer offensivt - noe som er svært viktig da Tiote var evneveik og begrenset til å bidra med noe som helst sentralt i dag.
Jonas - svake mottak og pasninger, bruker ikke hurtigheten sin. Men også han tok seg litt opp i 2.omgang.
Cisse - Ikke er han aggresiv på innlegg, er alt for ofte feilposisjonert og klarer ikke å holde på ballen. Kan noen lete frem en video der Cisse utfordrer 1 mot 1 eller drar av en mann?
Santon, Colo, Anita, Ben Arfa og delvis Ba får som vanlig godkjent.