20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: profileringshjelp  (Lest 2309 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

steppe

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 843
    • Vis profil
profileringshjelp
« på: 21. Juli 2012, 00:17 »
Hei alle gode Newcastle venner.

I kveld trenger jeg litt hjelp av dere. Kan alle som leser dette gå inn på denne facebooksiden og trykke liker.
http://www.facebook.com/Haukamat?ref=ts

Holder på og bygge mitt eget firma og trenger derfor all den profilieringshjelpen jeg kan få. Dere kan også avlegge firmaets hjemmeside www.haukamat.no et besøk.

Og hvis dere er gode på design, kan dere jo hjelpe meg å fikse en logo til firmaet.

Stangi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 578
    • Vis profil
Sv: profileringshjelp
« Svar #1 på: 23. Juli 2012, 07:50 »
Done :-)

Angående design osv har jeg ikke mye å stille opp med!
Winning isn't everything, it's the only thing!

andyman

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1266
    • Vis profil
Sv: profileringshjelp
« Svar #2 på: 23. Juli 2012, 09:44 »
Haukamat.no ser ikke ut til å fungere?

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: profileringshjelp
« Svar #3 på: 23. Juli 2012, 12:30 »
Det er .com han har kjøpt - ikke .no. (Noe du for øvrig bør gjøre sporenstreks).

Hvorfor bruker du 123hjemmesider.com når et vanlig wordpress-design vil heve nettsiden 20-30 ganger?

Ikke akkurat innbydende. Sjekk ut disse themene som er ferdiglaget og enkle å sette seg inn i;

soultravelmultimedia.com/2011/12/03/35-delicious-food-and-restaurant-wordpress-themes/

Jeg vil påstå at alle disse themene er bedre enn hvordan siden din ser ut i dag. Skal jeg være helt ærlig, så ser den kanskje litt lite proff ut.

2. Dropp besøksteller.

3. Registrer deg på webforumet.no

Spør om tips til forbedring av nettsiden. Jeg regner egentlig med at de først kommer til å slakte designet, deretter innstallere wordpress med et standard eller premium theme i tillegg til å skifte ut ordet "hilsningsbok" - som for øvrig ikke er noe ord.

Hold deg for øvrig unna de som tilbyr å lage hele greiene for deg - de tar som regel timepris på både 500 og 1000 kr.

Jeg driver en god del nettsteder på Wordpress, og kan helt sikkert hjelpe deg med småting (gratis) hvis du blir usikker på noe. Men slik nettstedet fremstår nå, så er det ikke meget godt.

Stangi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 578
    • Vis profil
Sv: profileringshjelp
« Svar #4 på: 23. Juli 2012, 12:57 »
Ser også at det er en del skrivefeil rundt på siden f.eks på priser, og du bør nok følge PlebutG sine råd :)
Winning isn't everything, it's the only thing!