20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hatem Ben Arfa  (Lest 329833 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Skjæren

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 485
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1770 på: 10. Sep. 2014, 21:55 »
LOL. Mulig det stemmer, men det er like mulig at absolutt alle pro-Ben Arfa artikler også er 100% spot on. Kom med noe mer håndfast takk.

Men dersom dette skulle være riktig, jeg er enig i den kommentaren om Colo ass. Han har jo vært helt håpløs, både som kaptein og spiller i snart 2 år.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7625
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1771 på: 12. Sep. 2014, 18:46 »
Nå er det vanskelig å si om denne kilden til Lee Ryder stemmer, men uansett stiller jeg meg litt bak denne kommentaren: "So there you have it Colo didnt want him in the Team, Is this the same Colo who`s been trying to leave Nufc for the past 2 Seasons, Whilst HBA was professing his Desire to Play his Club Capt was trying to Abandon ship. Well Well Well Colo join the Scumbag Club along with The Manager, SNIDES"

Så skjelden det er vi har spillerer som virkelig ytrer ett ønske om å spille for oss, og når de i tillegg er av samme talent som Ben Arfa, så bør det være mulig å gi dem samme sjangsen som de andre spillerene.

Når det er sagt så har jeg stort sett alltid likt Colo, men den perioden han hadde hvor han ville bort og spillte rævva hele tiden, kunne vi godt sendt han ned på reservelaget en stund.

Den perioden foregår ennå.

Edit: Snakker om å spille rævva hele tiden.
« Siste redigering: 13. Sep. 2014, 12:57 av Eriksen »

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1772 på: 13. Sep. 2014, 12:27 »
Så er spørsmålet, hvorfor vil Coloccini bort? Jeg vil bli sjokkert dersom det ikke handler om Pardew. Så skal Colo bestemme at Ben Arfa ikke har noe i klubben å gjøre? Ikke overbevist om det. Jeg vet jammen ikke om jeg tror det om jeg skulle høre han si det selv.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1773 på: 14. Sep. 2014, 11:58 »
Fint at en spiller som ser ut som han gir seg så totalt faen i alt skulle være avgjørende for Ben Arfas fremtid.
Nå veit jeg jo at Colo er en profejsonell type egentlig, men ser helt udugelig ut.
Problemene både her og generelt bunner vel som Jokke påpeker i Pardew. Spillerne spiller åpenbart ikke for manageren sin.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1774 på: 19. Sep. 2014, 12:43 »
Sitat
En som følger nøye med på hva som skjer i Newcastle er Hatem Ben Arfa. Newcastle-favoritten ble sendt på lån til Hull på Deadline Day. Men dersom Alan Pardew får sparken, er han klar for å rive i stykker avtalen med The Tigers og returnere til St. James' Park, skriver The Sun. Med Pardew borte, så kan det være en mulighet for at franskmannen kan få spille for Newcastle. Ikke bare ta i mot hyllesten fra fansen mens han varmer opp på sidelinjen.

Enda en grunn til å sparke Pardew! :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1775 på: 19. Sep. 2014, 13:38 »
Hva i all verden er kilden til dette?

Er vel ingen fare for at vi får se ham varme opp på sidelinjen i Newcastle da han ikke får lov til å spille mot oss, men regner med å se ham på tribunen eller på benken (som en del av "teamet" - ikke laget).
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1776 på: 19. Sep. 2014, 13:43 »
Hovedkilden for at Ben Arfa skal ha en slik klausul om at han innen 10. januar kan avbryte lånet er det visst Canal+ fra Frankrike som er.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7625
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1777 på: 19. Sep. 2014, 13:50 »
Hva i all verden er kilden til dette?

Er vel ingen fare for at vi får se ham varme opp på sidelinjen i Newcastle da han ikke får lov til å spille mot oss, men regner med å se ham på tribunen eller på benken (som en del av "teamet" - ikke laget).

De tenker nok på om han velger å dra tilbake til Newcastle og at han da kanskje vil få spille under en ny manager. Og ikke bare ta imot hyllest under oppvarming. Men det ble jo litt feil å skrive, når han stort sett satt på tribunen den siste tiden i Newcastle.

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1778 på: 19. Sep. 2014, 14:04 »
Ooooh... godt å vite!
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1779 på: 19. Sep. 2014, 14:20 »
Og The Sun er kilden i mitt sitat, som er hentet fra tv2sporten :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1780 på: 20. Sep. 2014, 12:04 »
Vil tro Pardew er i ekstase over at denne klausulen er offentlig kjent blant fansen nå!

Tremblem

  • Gjest

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1782 på: 20. Sep. 2014, 15:22 »
På tide å slutte med denne fascinasjonen av Ben Arfa. Ja han glimter til innimellom med noe bare de beste kan. Forskjellen er de beste leverer hver bidige kamp mens Ben Arfa leverer annenhvert skuddår. Han kom inn når Hull spilte mot West Ham. Hva fikk han til da?

PeterH

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 415
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1783 på: 20. Sep. 2014, 16:11 »
Kortidsminne klubben?
Ben Arfa presterte fantastisk i hele vår sesongen i 5plass sesongen vår. Det er den eneste gangen han har fått en seriøs og saklig mulighet.
Når han kom innpå sesongen etterpå i de siste 20 minuttene hver kamps skapte han vanligvis mer på de 20 minuttene han var innpå en hva resten av laget hadde gjort resten av kampen. At han sluttet totalt å prestere ettter hvert de siste 2 sesongene er ganske forståelig da spillerere som presterte 10 ganger dårligere enn Ben Arfa fikk klippekort, det gjør noe med selvtillitten til folk.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1784 på: 20. Sep. 2014, 16:17 »
Kortidsminne klubben?

Han gikk til NUFC sesongen etter vi rykket opp. Nå gikk han til Hull på lån. De klubbene han var linket med (ett par i Tyrkia og en i Saudi Arabia) var heller ikke av veldig god kvalitet. Enkelte her snakker som om han er en av verdens beste. Om han så var burde han gått til Bayern, Real eller Barcelona. Om han er så god som enkelte mener burde han jo vært en ettertraktet mann, og ikke endt opp i Hull..........

Gå videre, det finnes andre spillere enn Ben Arfa.