20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hatem Ben Arfa  (Lest 329845 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1275 på: 08. Juni 2012, 14:07 »
Her snakker vi vel Real Madrid, Barca, United osv... Ble vel linka til Real tidligere i vår og mener jeg å huske!

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7625
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1276 på: 10. Juni 2012, 13:15 »
Her snakker vi vel Real Madrid, Barca, United osv... Ble vel linka til Real tidligere i vår og mener jeg å huske!

http://www.liverpool-kop.com/2012/06/wing-star-admits-i-would-leave-if.html

Hahahaha, det tror ikke de folka her! Herre!

"Wing star admits: I would leave if a 'serious' offer came in. Should LFC bid...?"

Dere kan jo prøve.. :lol:
« Siste redigering: 10. Juni 2012, 13:44 av Eriksen »

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1277 på: 10. Juni 2012, 14:04 »
Ben Arfa er en spiller vi ikke bør selge til engelske klubber - ihvertfall ikke en ala LFC, av prinsipp. Men igjen - vifter de med latterlige summer. Dog føler jeg at Ben Arfa er en slik spillertype som vi svært sjeldent har sjans på å komme over igjen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1278 på: 10. Juni 2012, 14:26 »
Helt enig!! Det Hatem gir oss er vanskelig å sette en pris på :wub:

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Venter i spenning...

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1280 på: 21. Juni 2012, 11:30 »
Ser ut som Benny er i gang igjen ja!

andyman

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1266
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1281 på: 21. Juni 2012, 11:44 »
Nå skal ikke jeg komme her og si om disse ryktene stemmer eller ei, men hvis det er tilfelle, så skjønner jeg Barfa litt. Frankrike var jo middelmådige på det beste, og han var en av få som i det minste prøvde på noe. Å bli byttet ut mot Malouda som betaling... ja, den er rett og slett litt drøy. :koko:

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1282 på: 21. Juni 2012, 11:46 »
Ikke bra det her nei. Men det viser jo også hvilken fantastisk jobb Pardew har gjort med gutten. Har så og si ikke vært noe bråk i det hele tatt hos oss.
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1283 på: 21. Juni 2012, 11:49 »
Kva er det med franskmenn og nederlendara på landslaget?

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1284 på: 21. Juni 2012, 11:57 »
Kva er det med franskmenn og nederlendara på landslaget?
Spillere med svære egoer. Sånn sett er disse laga litt like. Van der vaart som syter ræva av seg fordi han ikke får starte. Spillere som Van Persie og Ribery som ikke tåler å bli byttet ut. Det er så mange typer av denne sorten i begge laga, og oppførselen til Ben Arfa grenser til barnslig. Selv om vi ikke vet alt her, så er det mange spillere i disse laga der det ikke skal mer til enn en liten filleting før sutringa begynner.
« Siste redigering: 21. Juni 2012, 11:59 av Fluffy »

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1285 på: 21. Juni 2012, 12:09 »
Sitat
NEWCASTLE’S HATEM BEN ARFA AND MANCHESTER CITY’S SAMIR NASRI IN FRANCE BUST-UP

Hatem Ben Arfa and Samir Nasri were among the players involved in an alleged bust-up in France’s dressing room following their defeat to Sweden.

Newcastle star Ben Arfa reportedly told France boss Laurent Blanc to send him home after he was substituted in the Sweden game. He angered Blanc when the team returned to the dressing room to find him chatting on the phone to his family.

The 25-year-old told Blanc he should not have been subbed because there were players “who were worse” than him. That prompted Samir Nasri to get involved in the row.

The Manchester City midfielder then fell out with Alou Diarra over the Marseille man’s comment that many players’ performances were so poor that they were “not normal”.

Chelsea’s Florent Malouda told the French media that the scene reminded him of the squad’s 2010 World Cup meltdown.

He said: “What I saw awakened some demons in me.”Report to moderator    Logged

Enig i det fluffy sier. Selvsagt ikke greit at HBA har disse utbruddene, men når det er sagt er Frankrike fullt av egoer. Det er flere spillere som har vært veldig svake og som har sterke, vanskelige personligheter.: Nsri, Benzema og Evra ikke minst.  Kanskje jeg er litt subjektiv, men bortsett fra å drive med småpasninger rundt motstanderens 16 meter synes jeg Nasri ikke har vært god. Så jeg forstår frustrasjonen av at HBA ble byttet ut mot Sverige. Han var en av de få som prøvde, og han har i de kampene jeg har sett av ham, som regel kommet mot slutten av kampene og jeg syntes han begynte å bli mer involvert i kampen.  Blanc svarte derimot med å bytte ham ut.

Synes Blancs taktikk har også vært feil. Gjør bytter for sent, og tviholder på enkeltspillere til tross for svak innsats. Benzema har i hele EM manglet hjelp på topp, i tillegg til at han har gjort ting generelt for vanskelig. Likevel har ikke Girourd nesten fått spilt, og konsekvensen er at Frankrike kastet bort en trygg 1. plass og sannsynligivis ryker ut mot Spania.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1286 på: 21. Juni 2012, 12:18 »
Nå kan jo dette vere en sak som er hauset voldsomt opp av media. Det som kan irritere Ben Arfa er at når laget gjør det dårlig er han ofte den første som blir byttet ut. Nå skal det også vere sagt at det var flere spillere som var dårligere enn Ben Arfa, men han skal ikke lage et stort oppstyr av å bli byttet ut.

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1287 på: 21. Juni 2012, 13:58 »
Høres mer eller mindre ut som en helt ordinær garderobe etter et tap mot et lag man strengt tatt bør slå. De involverte sier jo selv at dette ikke var noe særlig å snakke om og at de fikk roet seg med en dusj og at alt er i orden. Men jeg er enig i at Ben Arfa kanskje burde vist litt mer ydmykhet og respekt ovenfor sine landsmenn.

Når det er sagt så kan nesten Ben Arfa gjøre seg så uspiselig han bare klarer, minsker sjansen for at andre klubber vil ha han!  :smug:

Vel uansett så er jo det største problemet slik jeg ser det hvordan dette havner i avisene til stadighet, Frankrike virker til å ha problemer med muldvarper og personer som er litt for glade i å overdele saker som burde vært holdt innenfor husets fire vegger.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7625
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1288 på: 21. Juni 2012, 14:41 »
Nå skal ikke jeg komme her og si om disse ryktene stemmer eller ei, men hvis det er tilfelle, så skjønner jeg Barfa litt. Frankrike var jo middelmådige på det beste, og han var en av få som i det minste prøvde på noe. Å bli byttet ut mot Malouda som betaling... ja, den er rett og slett litt drøy. :koko:

Helt enig! Satt å irriterte meg over at det var Benny som gikk ut. Også for Malouda.. :koko: Følte Benny hadde mer å by på utover, og han kommer seg ofte mot slutten. Han mistet ballen et par ganger, men han prøvde hvertfall. Ribery derimot var bare ego og slapp. Nasri var heller ikke god. Likevel måtte det bli Benny som ble byttet ut på et dårlig tidspunkt. Burde fått hvertfall 15 minutt til på banen.

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1289 på: 21. Juni 2012, 14:56 »
Tror ikke dette er veldig alvorlig. Alle sol har spilt fotball selv vet hvordan stemningen i garderoben kan bli etter et tap hvor samtlige har undrrprestert og når dette i tillegg er så enorme vinnerskaller det er snakk om er jeg ikke overrasket i det hele tatt. Dette har de franske gutta glemt allerede!