20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hatem Ben Arfa  (Lest 329927 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #750 på: 03. Okt. 2011, 23:53 »
Så vidt eg forsto var Daniel's kommentar mer et forsvar for Obertan, enn kritikk mot Jonas :) Eller ?

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #751 på: 03. Okt. 2011, 23:56 »
Så vidt eg forsto var Daniel's kommentar mer et forsvar for Obertan, enn kritikk mot Jonas :) Eller ?
Korrekt, men vi kan vel ikke forvente oss at den surrekukken skal få med seg alt :)

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #752 på: 04. Okt. 2011, 00:06 »
Det er vel forøvrig langt fra gitt at Marveaux er noen bedre mann bakover enn Obertan da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #753 på: 04. Okt. 2011, 00:14 »
Det er vel heller ikke poenget. Han virker mye klokere fotballmessig.. Når jeg ser lynraske Obertan slå støttepasninger istedenfor å bruke farten sin fordi han ikke tør å utfordre,  inntar jeg fosterposisjon på gulvet mens jeg gråter ( og runker litt)
If it has tits or wheels, count on problems!

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2643
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #754 på: 04. Okt. 2011, 00:35 »
Det jeg synes er grunnen til at Marve, i mine øyne er bedre en Gabi, er at Marve er mye flinkere til å komme med et sluttprodukt i form av et skudd eller innlegg. Obertan derimot virker mer som en urutinert ungutt, mye fine finter og detaljer, men det blir sjelden noe produktivt ut av det :-\

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #755 på: 04. Okt. 2011, 00:36 »
...inntar jeg fosterposisjon på gulvet mens jeg gråter ( og runker litt)

Og med det altfor forstyrrende bildet i hodet, kan jeg bare glemme å få sove i natt. Takk skal du ha, flattis!

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #756 på: 04. Okt. 2011, 00:40 »
hehe, snakkes tveity
If it has tits or wheels, count on problems!

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #757 på: 04. Okt. 2011, 12:38 »
Mot Blackburn og Givet synes jeg Obertan spilte en meget god kamp. Givet ga han den plassen du ikke kan gi slike type spillere, og endte vel ofte opp en mot en.
Wolves var mye bedre til å unngå en mot en defensivt, og da er det ikke lett å utnytte farten konstruktivt. Dumt å bare løpe for å løpe, når man har to motspillere mot seg. Da mister man lettere ballen.
Er enig i at han kunne utnyttet hastigheten i større grad, men jeg satt med følelesen av at det var få muligheter.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #758 på: 07. Okt. 2011, 01:17 »
Gleder meg som en liten unge til Ben Arfa er tilbake for fullt!

Gruer meg også allerede til den dagen han forlater oss :/
Same old Shearer, always scoring!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #759 på: 07. Okt. 2011, 10:31 »
Er enig i at han kunne utnyttet hastigheten i større grad, men jeg satt med følelesen av at det var få muligheter.
Det er vel dette vi må lære han. Han må rett og slett lære seg å bruke sine fremste styrker for å bli en mer effektiv spiller. Spørsmålet er om Premier League er arenaen for å lære. Hvis du bare kan det absolutt grunnleggende innenfor alle fag, men ikke noe mer, så må man stille spørsmål ved hva du har på universitet/høgskole å gjøre. Du blir ikke noe mattegeni av å ikke kunne den lille gangetabellen. Du blir ikke forfatter, hvis du ikke kan å skrive.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7625
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #760 på: 09. Okt. 2011, 11:14 »
(hvem andre i laget scorer slik som Jonas mot Wolves?)

Ben Arfa i form. ;)

Kjottbolle

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 348
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #761 på: 09. Okt. 2011, 19:33 »
I tottenham kamp tråden så diskuterte mange hvordan Ben Arfa tribler iforhold til foreksempel Bale eller Ronaldo.

Hvis noen er intrisert så kan man se hvordan han dribler i denne vidoen(Ronaldo that is )
!

cirka rundt 17-18 min.
Newcastle United Football Club<3

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #762 på: 09. Okt. 2011, 19:37 »
Jupp. Sett alle de videoene der før. Meget flotte og spennende videoer. Sykt imponerende.
Nei.

Chrisnr.9

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 313
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #763 på: 18. Okt. 2011, 22:57 »
Individuelle highlights av Ben Arfa fra spurs kampen for de som er interesserte: !

LazyLeif

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 246
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #764 på: 18. Okt. 2011, 23:35 »
Masse blandet drops der.... Men deilig med en spiller som går rett mot mann og utfordrer :thumbu:

Skulle likt å sett Shola sine innvolveringer mot Spurs;)