20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hatem Ben Arfa  (Lest 329909 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #570 på: 26. Juli 2011, 21:06 »
Og der ble det stillt fra Flatline???

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #571 på: 26. Juli 2011, 21:54 »
FLATLINE?

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #572 på: 26. Juli 2011, 22:53 »
Hehe ;D
Han kom, ble mett og dett var dett....

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #573 på: 26. Juli 2011, 22:58 »
FLATLINE?
FLATLINE?

Pappaen min er sterkere enn din!  ;D

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #574 på: 26. Juli 2011, 23:00 »
Har for lengst sluttet å ta halvparten av det han sier seriøst uansett, men når man først skal fare med løgn bør man jo velge noe som er LITT vanskeligere å gjennomskue :)

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #575 på: 26. Juli 2011, 23:43 »
Er det ikke slik at benbruddet han pådro seg var såpass høyt på leggen at når det gror så vil det danne "brusk" rundt der bruddet var og også bli sterkere enn før? Mulig jeg tar feil, men mener jeg har hørt/lest det tidligere. Om det er tilfellet så vil vel ikke skaden hemme han? Og jeg tviler på at ferdighetene hans forsvant med bruddet.. tar litt tid og da er han i hundre..

Det stemmer.. I følge det jeg har lest skal han bli 100%. Brusken gjør leggen sterkere enn tidligere. Da er det som nevnt verre med de som brekker leggen nede ved ankelen eller brekker ankelen. Brusken vil da hindre fleksibiliteten og da ender man opp som Smith og Eduardo.  HBA slapp forøvrig skader på alt annet enn beinet. Ingen muskelrift etc..

Forøvrig gode nyheter på skadefronten...
« Siste redigering: 26. Juli 2011, 23:46 av InspectorC »

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7625
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #576 på: 26. Juli 2011, 23:46 »
FLATLINE?
FLATLINE?

Pappaen min er sterkere enn din!  ;D

Flatline?

8)

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #577 på: 27. Juli 2011, 00:11 »
Jeg må nok skuffe dere. Dette er tull. Ved tilheling av benbrudd dannes det ikke brusk, det dannes ben, av bendannende celler, osteoblaster. Brusk finnes stort sett i ledd og i ribbeina, og hvis det dannes brusk ved tilheling av brudd, har det gått galt.

Hvis et brudd ikke får nok stabilitet kan det dannes brusk i bruddflaten, og dette kan på en måte bli et "falskt ledd", pseudartrose.


bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #578 på: 27. Juli 2011, 00:22 »
Ikke kvel den kjekke debatten med fakta nå da :p

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #579 på: 27. Juli 2011, 00:24 »
Min forståelse er at ben blir som før etter brudd, med mindre spesielle omstendigheter spiller inn. Eksempelvis som Eivind påpeker at bruddet ikke får nok stabilitet, det gror feil, det er et komplisert brudd osv.

Rent styrkemessig så mener jeg at benet etter friskmelding returnerer til samme "soliditet" som det var før bruddet. Sjelden jeg hører om folk som bryter benet samme plassen flere ganger.

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #580 på: 27. Juli 2011, 00:26 »
He he, jeg er en populær mann her skjønner jeg  ;D

Jeg tok det fra Chroniclelive sine kommentar-felter. At Pardew og gutta sier han er "fantastisk" er jo bare å forvente, hva annet skal de si.

Kan paste det jeg leste:


As I have said on numerous ocassions on this site. Ben Arfa isn't half the player he was last year. This has been said to me twice by one particular staff member at the club.

In training, he's nowhere near as good and his leg just isn't as strong. thats what happens after serious breaks, it brings on other injuries easily. If he plays more than 10 games this season, it will be a major surprise.

Honestly, I'm not just making this up and the latest extension of recovery time proves my point!!


I wouldn't expect anything from Arfa in the near future unfortunately.


 
Så kom det en reply fra en annen fyr:


As unpopular as it is I have to agree. I heard similar reports from someone at the club but hoped it was wrong. He is a fragile player who will be high maintenance and might never be the player he was. However that does not mean he cannot be good enough for NUFC, just that Ashely will not be able to make money from his future sale.






Kan jo være piss, men kan være sant og. Håper selvfølgelig det ikke er tilfelle, men begynner å bli redd for Ben Arfa ikke blir den spilleren for oss jeg trodde han ville bli. Synd at skader skal ødelegge så mye.
« Siste redigering: 27. Juli 2011, 00:30 av Flatline »
If it has tits or wheels, count on problems!

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7625
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #581 på: 27. Juli 2011, 00:29 »
Er sikkert bare bullshit fra random personer, slik som mange andre rykter er, eller noe som har ført til et rykte.. Masse av slike ting stemmer ikke. Hørte jo f.eks. påståelige Phil Thompson som mente at Enrique til Liverpool var done deal, £15mill..
« Siste redigering: 27. Juli 2011, 00:31 av thomashaer »

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #582 på: 27. Juli 2011, 00:30 »
Vi får da inderlig håpe at det ikke er tilfelle, men jeg liker ikke å høre det uansett..
If it has tits or wheels, count on problems!

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #583 på: 27. Juli 2011, 00:42 »
Såpass useriøse kilder altså. Med andre ord på selverklært ITK-nivå fra Twitter bare langt mindre troverdig. "Someone at the club told me this and now I'm telling you the same at this commentary here". Den neste kommentaren var vel at hans søsters gartner også klipper gresset til svogeren til en som er vaktmester på treningsfeltet som hadde overhørt at dette ble sagt.  ::)

Null kredibilitet for min del.

Bare det faktum at han knapt har spilt eller vært fit enda gjør jo utsagnet om at han ikke er på fjorårets nivå helt meningsløst. Skulle vel si seg selv det, men det er vel neppe noen indikator på at han ikke kan nå sitt beste nivå i løpet av de neste ti årene.

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #584 på: 27. Juli 2011, 00:48 »
Med tanke påat det sluttet med ashley abuse var det sikkert flatline som skrev den siste der?:p
Han kom, ble mett og dett var dett....