20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hatem Ben Arfa  (Lest 329861 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #60 på: 31. Aug. 2010, 10:33 »
http://www.skysports.com/story/0%2C%2C11661_6348249%2C00%2Ben-USS_01DBC.html

Ben Arfa - Toon No. 1 choice


Sitat
When I saw the atmosphere in Wolverhampton's stands, I had shivers at kick-off

Høres veldig bra ut.
Hvis atmosfæren på Molineux var noe å skryte av, så bør han vente til han debuterer mot Blackpool på SJP. Eller vente til vi spiller borte mot Blackpool. Noe sier meg at stemningen på Bloomfield Road kommer til å overgå alle andre arenaer i England denne sesongen. Nesten uansett hvordan det skulle gå med Blackpool.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #61 på: 31. Aug. 2010, 19:46 »
I samme artikkelen stod det at han så Aston Villa på tv. Kan være skjebnen det gitt: Kan være akkurat den kampen som gjorde at han bestemte seg for at Castle var klubben.

Hm merkelig. TV2s reporter så han da vitterlig på tribunen ;)
Det var Steven Taylor han så... Han trodde bare det var Ben Arfa.

Nokke sier meg at Siddis er vel klar over det ... :P

Touché!
Over til Ben Arfa er det vel liten tvil om at talentet er der, men så gjenstår det å se hvordan han kan fungere mot engelske "bonecrushers" som f.eks. Cattermole eller kanskje det er utfordring nok å møte Smith på trening?
« Siste redigering: 31. Aug. 2010, 19:53 av siddis »
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #62 på: 31. Aug. 2010, 20:04 »
Smith og Nolan har jo tatt på seg en faderlig rolle i gruppa. Regner med at hvis Cattermole er stygg med Ben Arfa, kommer Smith til å gjengjelde med en god gammel smudgetakling.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #63 på: 31. Aug. 2010, 20:24 »
Off-topic, men JA, Smith er en mann du kan stole på...  :P


 ;)

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #64 på: 31. Aug. 2010, 20:50 »
Ja det virker som om spillergruppa er en god gjeng med Smith og Nolan som utrolig positive frontfigurer og faddere for nye og yngre spillere. Det var mer om Ben Arfa takler PL's noe direkte og kontante spillestil.

Har ingen tro på at Smudge vil komme til å skade Ben Arfa, men det var dette navnet som landet i hodet på meg da jeg tenkte tøffe spillere i PL hehe
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #65 på: 31. Aug. 2010, 22:42 »
Så har jo både Smudge og Nolan snakket om at nye spillere er nødt til å yte litt samt passe inn i en allerede sammensveiset spillergruppe! Så Ben Arfa får antakeligvis ikke lov til å ture frem som han måtte ønske heller!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #66 på: 31. Aug. 2010, 23:06 »
Så har jo både Smudge og Nolan snakket om at nye spillere er nødt til å yte litt samt passe inn i en allerede sammensveiset spillergruppe! Så Ben Arfa får antakeligvis ikke lov til å ture frem som han måtte ønske heller!

Ka angår lover og lignende er vel ikke Ben Arfa kjent for å vere direkte opptatt av tidligere då, men satser på at Smith og co temmer han :)

Vegard9

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 681
    • Vis profil
« Siste redigering: 03. Sep. 2010, 14:32 av Vegard9 »

Mikael

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 701
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #68 på: 03. Sep. 2010, 18:53 »
Jeg gleder meg også veldig! Endelig har vi en ballkunstner i stallen igjen.

Og selv om jeg er/var skeptisk til holdningene hans etter streikeepisoden i Marseille, så synes jeg det virker som han har veldig rett innstilling i forhold til Newcastle. Han sier i allefall veldig mye riktig i intervjuene jeg har lest.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #69 på: 03. Sep. 2010, 22:16 »
Har veldig stor sans for Ben Arfa, uten tvil. Håper han kan blomstre, selv om han sikkert trenger litt tid for å venne seg til PL.
Sikker på at Ben Arfa kan gjøre det skarpt, bare han får tid og får føle seg viktig :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #70 på: 05. Sep. 2010, 12:35 »
Det er kanskje litt strengt å si det, men jeg føler han bør prestere mer eller mindre fra dag 1, hvis han skal kunne forsvare måten han sutret seg til en overgang på.

Det vil naturligvis kunne ta litt tid å tilvenne seg tempoet og fysikken som preger Premier League, men han bør være i stand til å vise oss hva han kan bidra med allerede fra første spark på ballen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #71 på: 05. Sep. 2010, 13:01 »
Han bør? Ikke mer enn alle andre nykomlinger. Hvorfor skal han forsvare måten han sutret på, når han sutret fordi han ville til oss?

Men venner han seg til tempoet og fysikken fort, skal det nok ikke bli noe problem.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #72 på: 05. Sep. 2010, 13:07 »
Jeg synes måten han sutret på var forkastelig, og når han var så til de grader desperat etter å komme til oss, da bør han være jævlig god.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #73 på: 05. Sep. 2010, 13:09 »
Jeg synes måten han sutret på var forkastelig, og når han var så til de grader desperat etter å komme til oss, da bør han være jævlig god.
Fordi han hadde lyst til å spille for Newcastle, så bør han være jævli god? Javel...

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #74 på: 05. Sep. 2010, 13:10 »
når han var så til de grader desperat etter å komme til oss, da bør han være jævlig god.

Jeg skjønner ikke helt tankegangen din her, men det kan være det samme. :P

Nei, måten han drev på var ikke spesielt voksent, skal være enig med deg der.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒