20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Oliver  (Lest 3332 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Alan Oliver
« på: 13. Feb. 2008, 20:33 »
Jeg fant ut at det var like greit å lage en egen tråd til ære for denne snåle, ikke lenger like morsomme og ikke fullt så godt informerte liksom-journalisten fra Evening Chronicle.

Grunnen til at jeg lager tråden er merkelig nok at jeg skal poste en link til en sak om Mourinho. Men poenget med artikkelen om Mourinho er å henlede oppmerksomheten til noe Alan Oliver skrev tidligere denne sesongen, mulig det var rett etter at Allardyce fikk sparken, om at han hadde fått telefon fra en agent til en stor, stor, stor manager, som ønsket telefonnummeret til Mort. Og jammen skrev ikke Oliver noe sånt som at Mort fikk en telefon av denne karen, som visstnok gjorde at han datt av stolen (eller "knocked his socks off", som han vel skrev). Og det ble vel hintet til at agenten blant annet representerte [ur=http://www.dagbladet.no/sport/2008/02/13/526789.htmll]Mourinho[/url].

Vel, som artikkelen vil vise, så er det visstnok en fyr som har tatt kontakt med Sevilla, og ment å være Mourinhos mellommann, noe Mourinho hevder er totalt feil.

Min teori er da: Det må ha vært denne falske Mourinho-agenten som ringte og lurte Oliver trill rundt, men som tydeligvis ikke greide å narre Mort. Med mindre han også har Harry Redknapp som klient da...

Forøvrig kan denne tråden brukes til å klappe mannen på ryggen hver gang han skriver noe som faktisk stemmer, og vi kan skjelle ham ut og latterliggjøre han hver gang han skriver noe som IKKE stemmer, noe det viser seg at det blir mer og mer av, etter at Fat Fred ble kastet ut.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Chris

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 347
    • Vis profil
    • girls and corpses
Sv: Alan Oliver
« Svar #1 på: 18. Feb. 2008, 19:07 »
Konklusjonen blir uansett at Anal Oiler er en jævla idiot.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Alan Oliver
« Svar #2 på: 16. Mars 2008, 09:27 »
http://nufcblog.com/2008/03/16/newcastle-news/daily-mail-getting-inside-stories-at-newcastle/
Herregud..Dette må leses folkens ;D
Russiske spioner i telt som jobber for The Daily Mail ;D ;D
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Alan Oliver
« Svar #3 på: 17. Mars 2008, 15:37 »
Hehe.
Jeg lar meg stadig provosere av Anal Olivers rævslikking av eierne av denne klubben, samma faen om det var Fat Fred eller Ashley og co. Var jo positiv overfor Big Sam helt til han blei sparka eksempelvis.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Alan Oliver
« Svar #4 på: 24. Mars 2008, 23:05 »
http://nufcblog.com/2008/03/16/newcastle-news/daily-mail-getting-inside-stories-at-newcastle/
Herregud..Dette må leses folkens ;D
Russiske spioner i telt som jobber for The Daily Mail ;D ;D

Har The Daily Mail trykket et dementi? En så seriøs avis må jo ta denne historien seriøs. Rart at ikke Dagbladet eller VG har laget en sak på denne saken.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Alan Oliver
« Svar #5 på: 06. Mai 2008, 18:54 »
Det jeg alltid har lurt på er: Oliver pleier alltid å skrive noe ala: "Keegan told me today" osv...Men det som Keegan lissom har sagt til Oliver er jo NØYAKTIG det samme som står på hjemmesiden til Newcastle! :) Er det Oliver som sitter å drømmer, eller hvordan fungerer dette?

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Alan Oliver
« Svar #6 på: 06. Mai 2008, 21:53 »
Nå skriver jo broren hans (er det ikke det da?), Gary, for klubbens hjemmeside. Så det Keegan sier til Gary Oliver, blir til "Kevin told me today" av Alan.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Alan Oliver
« Svar #7 på: 06. Mai 2008, 21:58 »
Hm, har aldri sett noen Oliver som har skrevet på hjemmesiden! Godt mulig det er det, uten at jeg har lagt merke til det bare! :)


Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Alan Oliver
« Svar #8 på: 06. Mai 2008, 22:19 »
Vet ikke om det står byline på hjemmesiden. Mener det har gjort det før. Uansett, skal det være mulig å se Gary Oliver dukke opp på skjermen når du ser nyheter på Newcastle World. Det har ihvertfall vært det tidligere.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anti-mackem

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 287
    • Vis profil
Sv: Alan Oliver
« Svar #9 på: 06. Mai 2008, 23:21 »
Joda, Gary Oliver er en som skriver en del på den offisielle siden. Det er nærmest kopier av dette som blir gjengitt i Chronicle ofte,
Norwegian blood, Geordie heart

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Alan Oliver
« Svar #10 på: 06. Mai 2008, 23:27 »
Har alltid tenkt meg til at denne Gary Oliver måtte ha noe med Alan å gjøre!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Alan Oliver
« Svar #11 på: 07. Mai 2008, 07:06 »
Tror ikke Gary Oliver skriver eller lager reportasjer på nufc.co.uk lenger. Tror faktisk SAMTLIGE intervjuer og nyheter denne sesongen er skrevet og laget av Craig Hope.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM