20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?  (Lest 271864 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sinhol9

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 55
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #315 på: 12. Aug. 2008, 19:58 »
Jeg tviler Ciljan hadde holdt nivå, jeg liker ikke ham heller  >:( ;D

jeg liker Tettey derimot, og jeg FØLER han kan bli mye bedre... OG jeg tror han hadde greid seg bedre psykisk enn Ciljan :P

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #316 på: 12. Aug. 2008, 20:01 »
Fysisk vel? hehe

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #317 på: 12. Aug. 2008, 21:33 »
Synes ikke Tettey er vesentlig bedre rustet, verken fysisk eller psykisk, enn det Ciljan er, for å lykkes i PL.
Tettey har problemer med å slå gode pasninger, han har store problemer med å treffe brukbart når han skyter. Han har litt Essien/Vieira over seg, men har fremdeles veldig langt igjen til han er god nok for utlandet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Liqqa

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 32
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #318 på: 12. Aug. 2008, 23:48 »
Leste dt her på nufc.com

Youngster eyed

Newcastle's ongoing search for young talent has taken them to Norway and a central defender is reported to have turned up on Tyneside on trial.

The player in question is Aleksander Solli (pictured)- an 18 year-old Norwegian youth international from Division Two side Løv-Ham.

(Thanks to NUFC.com reader Svein)

Maybe old news men

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #319 på: 12. Aug. 2008, 23:51 »
Hehe, ja, Lasse har da vitterlig limet inn link til dette i to tråder vel :P
Spennende er det uansett. Selv har jeg overhodet ikke hørt om han, men når Forren har klart spranget fra Kil/Hemne til MFK og TL er vel ikke dette noen umulighet. Spennende med talenter fra vårt hjemland!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

RHCP14

  • Gjest
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #320 på: 13. Aug. 2008, 02:16 »
Er ein spiller som eg kunne sett i Newcastle. Daniel Fredheim Holm. Han er ein av dei største talentene i norsk fotball. Talent fordi han ikkje enda har sprunge ut i full blomst. Syns han viste noen tegn av storhet i treningskampen mot Liverpool. Ein spiller med god teknikk, ro og blikk for spillet. Har også ein bra skuddfot. Kunne blitt stor under Keegan. Er vel også Newcastle-supporter meiner eg :)

.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #321 på: 13. Aug. 2008, 16:00 »
Er Daniel fremdeles et talent?
Jeg regner ikke Daniel Braaten som et talent lenger. Lenge siden jeg sluttet å regne Fredheim Holm som talent.
Synes forøvrig Braaten er bedre enn sin gamle Skeid-kompis.

Han har grei teknikk og et godt skudd. Men si meg nå, hva er det som tilsier at han skal kunne bli en hit i Newcastle, når han knapt nok er god nok for Vålerengen?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

RHCP14

  • Gjest
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #322 på: 13. Aug. 2008, 17:56 »
Kan jo begynne med å sei at Fredheim Holm er tre år yngre enn Braathen, og ikkje burde bli satt i samme talentbås. Det var sesongen for tre år siden Braathen fikk sitt gjennombrudd i Rosenborg. Fredheim har slitt litt med å "finne seg sjøl" ute på banen, men han viser til tider eit enormt potensiale, som i kampen mot Viking borte. Det tar tid for noen å få ut potensialet. Litt av og på som Braathen. Solskjær var vel ikkje den yngste i verden da han kom til United heller....

Han er ein av dei med best teknikk i tippeligaen, og dermed blir det bedre enn grei teknikk. Hans basisteknikk er minst like god som Ciljans.    Har eit veldig bra skudd, og med den rette treneren som kan gi han det motiverende sparket i ræva, kan han bli veldig god.

Wroom

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 704
  • "Space-collector"
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #323 på: 13. Aug. 2008, 21:41 »
Han burde først og fremst komme seg til en annen klubb. Vålerenga spiller jo anti-fotball store deler av tiden.

Sinhol9

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 55
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #324 på: 14. Aug. 2008, 16:09 »
og det gjør ikke Rbk? :P

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #325 på: 14. Aug. 2008, 16:11 »
Jo, Rosenborg har jo vært den største eksponenten for anti-fotball i Norge  ::) Rbk og Bodø/Glimt. Vær så snill å si at du ikke mente det der?

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #326 på: 14. Aug. 2008, 20:13 »
Det vil isåfall være total skivebom.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sinhol9

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 55
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #327 på: 14. Aug. 2008, 20:46 »
jeg mente det jeg sa, men bare sessongen så langt, jeg vet ikke helt va du mener me Anti-fotball men RBK har vert skuffende denen sessongen! ???

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #328 på: 14. Aug. 2008, 20:48 »
RBK har jo uansett aldri stått for noe annet en godfotball, selv om de de siste par årene ikke har lyktes like godt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tommen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 465
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #329 på: 14. Aug. 2008, 22:54 »
Har spilt mot solli i fjor og i år, eller han er vel mest på benken for løv ham. Synes ikke han er så veldig bra. Mange stoppere i Norge som er bedre enn han på den alderen. Men for all del , er du 18 år så kan du jo bli god. Styrken hans er vel at han har en bra oppspillsfot. Jaw som er i brann, på samme alder er nok en spiller som passer bedre i england.