20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Huddersfield Town - Newcastle United 4.3.17 kl. 18.30 Eurosport Norge  (Lest 9167 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
I overtroens ånd vil jeg følge opp min forrige kamptråd. Og i iveren etter å komme i gang/ ikke la andre komme meg i forkjøpet, kommer denne allerede nå.

http://www.footballgroundguide.com/leagues/england/championship/john-smiths-stadium-huddersfield-town.html
Dette er slagmarken hvor det hele skal foregå.

Huddersfield er årets største overraskelse med positivt fortegn i Championship. Fra plass 19 og 51 poeng i fjor til kampen om direkte opprykk og allerede 65 poeng i år. Må innrømme at det jeg har opplevd av laget i år er en omgang i hjemmekampen på radio hvor vi tapte. Så meget kan jeg ikke si om motstanderen.

Aner heller ikke hvilket lag de stilte med mot city og det gidder jeg heller ikke finne utav. Men Brede Hanglestad sa i en podcast at det tar 72 timer å restituere seg etter en toppkamp i fotball, hvis du ikke har fått deg en smell, og det har du alltid. Så om de samme spillerene spiller mot oss, bør vi ha en fordel.

For vår egen del var jo Gouffrantrekket særdeles mislykket. Jeg forstår hvor Rafa ville, men det slo ikke til. Det var også lite som tydet på at det noen gang vil slå til. Mitt forslag er Murphy på topp. Helt greit, verken mer eller mindre. Men han var nå der da det snudde sist. Mitro er njaa vet ikke helt. Atsu hadde et par fine mot slutten av første omgang sist, men det må legges til at backen kom inn kald fra benken og spilte seg opp i andre omgang. Sannsynligvis ser vi Gouff ut venstre i morgen vil jeg tro. Ellers uforandret? Diame imponerte ingen med grussko og tyngdepunktet over ørne. Ritchie må fremdeles passe seg for et gult til. Da ryker to kamper for han. 12. mars kan han begynne å komme på etterskudd/slenge med kjeften igjen. Da er alle kort strøket.
« Siste redigering: 03. Mars 2017, 13:10 av siddis »
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
H'field gjorde 9 endringer til kampen mot City. Så ingen tvil om at dei prioriterer ligaen.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Gayle med i troppen. Har tatt jevnt med poeng selv uten han, men en bonus. Lenge siden vi har hatt Gayle, Ritchie og Shelvey på i 90 min. Nå kommer han nok ikke til å starte, men megaviktig å få han i gang igjen.

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Viser de kampen? Virker som om de sender Rovers når castle spiller, selv om det egentlig er 16 kampen
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Eurosport/Dplay er JÆVLIG treige med å legge ut info om Championship-sendingene. Kommer nok
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Det står på tv2appen at de sender kampen pluss at den går på Sky. Men ser nå at Blackburn - Wigan står på det tidspunktet. Men herregud den går da på formiddagen. Hvis de sender den i opptak før vår live er de faenmeg fjerne, men ingenting i denne industrien overrasker.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Hanesen

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 12
    • Vis profil
Ser ut som Blackburn kampen starter 16.00 og blir vist da, og vår starter 18.30 og vist da :) Håper jeg  :D

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
I følge Championshipnorge så blir vi sendt på tv
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Men da er det jo bare å skynte seg på apoteket for å få litt valium ut av siste resept så er vi klar for kveldens berg- og dalbane.

Howay!
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Avhengig av Huddersfields hengekamp mot Wolverhampton i april kan forskjellen på seier og tap i dag være en poengdifferanse fra 11 til 2 poeng.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Brighton ligger under borte mot Forrest. Spilt 70 min. *bank i bordet
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Laget: Darlow, Anita, Lascelles, Clark, Dummett, Ritchie, Shelvey, Diame, Colback, Atsu, Murphy #nufc

Yedlin, som hadde ein svak kamp sist, går ut sammen med ein usynlig Gouff. Murphy var farlig fra første minutt. Satser på han fortsetter der han slapp!

HWTL!
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Eikelanden

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 100
    • Vis profil
Brighton ligger under borte mot Forrest. Spilt 70 min. *bank i bordet

2-0 😀

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
3-0! Da regner eg med at vi roter det til i kveld :p
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

nufc88

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 643
    • Vis profil
http://gibanica.club/eurosportn.html euro norge link for de som ikke har den kanalen. :)