20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Problemer med og skrive innlegg  (Lest 2689 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Problemer med og skrive innlegg
« på: 19. Jan. 2007, 12:33 »
Eg får ikkje skrevet innlegg.
Når eg sender så kommer det feilmelding ala:

Could not insert new word

DEBUG MODE

SQL Error : 1196 Warning: Some non-transactional changed tables couldn't be rolled back

INSERT IGNORE INTO phpbb_search_wordlist (word_text, word_common) VALUES ('alfri', 0), ('behandla', 0), ('benken', 0), ('blei', 0), ('blitt', 0), ('bønn', 0), ('det', 0), ('din', 0), ('drøssevis', 0), ('dårligt', 0), ('ein', 0), ('eller', 0), ('englebarn', 0), ('etter', 0), ('faen', 0), ('fy', 0), ('få', 0), ('gidda', 0), ('gong', 0), ('hadde', 0), ('han', 0), ('har', 0), ('hel', 0), ('heller', 0), ('helv', 0), ('ikkje', 0), ('kamp', 0), ('kan', 0), ('karriera', 0), ('koffor', 0), ('kom', 0), ('kommer', 0), ('liverpoolb', 0), ('luque', 0), ('lån', 0), ('makes', 0), ('matchvinner', 0), ('med', 0), ('mot', 0), ('mål', 0), ('naboen', 0), ('nedbråten', 0), ('nermare', 0), ('nufc', 0), ('når', 0), ('palermo', 0), ('perlemål', 0), ('psykisk', 0), ('på', 0), ('scora', 0), ('sick', 0), ('siste', 0), ('sjangsen', 0), ('skal', 0), ('sko', 0), ('snart', 0), ('spille', 0), ('stå', 0), ('svarte', 0), ('throw', 0), ('til', 0), ('trening', 0), ('uansett', 0), ('ut', 0), ('vere', 0), ('wanna', 0), ('år', 0)

Line : 234
File : functions_search.php
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Problemer med og skrive innlegg
« Svar #1 på: 20. Jan. 2007, 11:08 »
Jeg får også den samme feilen. i tillegg er det sånn at jeg ikke får sett nye innlegg ? Siden blir aldri oppdatert for meg. Eneste måten jeg kan lese de nye innleggene er ved å trykke "post reply" og bla meg nedover !? Har prøvd med både IE og Opera.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Problemer med og skrive innlegg
« Svar #2 på: 20. Jan. 2007, 12:14 »
Sitat fra: "kesse"
Jeg får også den samme feilen. i tillegg er det sånn at jeg ikke får sett nye innlegg ? Siden blir aldri oppdatert for meg. Eneste måten jeg kan lese de nye innleggene er ved å trykke "post reply" og bla meg nedover !? Har prøvd med både IE og Opera.
Jeg har akkurat samme problem som det dere 2 over nevner!! Men jeg har ikke peiling på PC, og har derfor ikke prøvd IE og Opera. Ikke vet jeg hva det er heller!! Men sånn har det vært hos meg ca 2 dager!!!

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Problemer med og skrive innlegg
« Svar #3 på: 20. Jan. 2007, 12:15 »
Sitat fra: "kesse"
Jeg får også den samme feilen. i tillegg er det sånn at jeg ikke får sett nye innlegg ? Siden blir aldri oppdatert for meg. Eneste måten jeg kan lese de nye innleggene er ved å trykke "post reply" og bla meg nedover !? Har prøvd med både IE og Opera.
Jeg har akkurat samme problem som det dere 2 over nevner!! Men jeg har ikke peiling på PC, og har derfor ikke prøvd IE og Opera. Ikke vet jeg hva det er heller!! Men sånn har det vært hos meg ca 2 dager!!!

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Problemer med og skrive innlegg
« Svar #4 på: 20. Jan. 2007, 13:16 »
En annen feil jeg har lagt merke til i det siste er at på forsiden står det alltid at Geir Andreas, Kesse og et par andre er den siste som har skrevet i det forumet selvom det er noen andre som nå, Tønsberg og Benson.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Problemer med og skrive innlegg
« Svar #5 på: 20. Jan. 2007, 13:29 »
Det er riktig at det er en feil. En relativt vanskelig feil å fikse da det er SQL-serveren som sliter litt. Men vi har vært klar over den en stund og jobber med å fikse saken. Da dette er relativt kompliserte saker tar det litt tid å lese seg opp og finne ut av feilen. Men det jobbes med dette.

Innleggene får dere heldigvis postet, så ignorer feilmeldinger inntil videre.
Toon, Toon,
Black and white army

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Problemer med og skrive innlegg
« Svar #6 på: 20. Jan. 2007, 13:35 »
Sitat fra: "Håvard"
En annen feil jeg har lagt merke til i det siste er at på forsiden står det alltid at Geir Andreas, Kesse og et par andre er den siste som har skrevet i det forumet selvom det er noen andre som nå, Tønsberg og Benson.


Sånn er det hos meg også. Altså Geirandreas, kesse osv.. Bra det ikke bare er slik hos meg hvertfall!;)

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Problemer med og skrive innlegg
« Svar #7 på: 20. Jan. 2007, 14:32 »
Sånn er det vel hos alle. Er slik hos meg også.

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Sv: Problemer med og skrive innlegg
« Svar #8 på: 25. Jan. 2007, 23:30 »
Og løsningen ble som vanlig svært bra.
Toon, Toon,
Black and white army