20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Forbedringer & oppdateringer av siden newutd.no???  (Lest 61653 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tønsberg

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 690
    • Vis profil
Sv: Forbedringer & oppdateringer av siden newutd.no???
« Svar #45 på: 11. Aug. 2007, 22:49 »
http://newutd.no/index.php/spillere/

Her trengs det vel litt oppdatering. Pluss et lag bilde med kluiver,O`Brain osv. ;D

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Forbedringer & oppdateringer av siden newutd.no???
« Svar #46 på: 12. Aug. 2007, 10:45 »
Det er straks ferdig, Tønsberg.

djmattis

  • Gjest
Sv: Forbedringer & oppdateringer av siden newutd.no???
« Svar #47 på: 17. Aug. 2007, 13:18 »
Og resultater, hvor hardt er det egentlig å oppdatere resultatene? kan jo ikke ta mere enn et par minutter.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Forbedringer & oppdateringer av siden newutd.no???
« Svar #48 på: 17. Aug. 2007, 17:26 »
Det er jeg som har ansvaret for både spillerstallen og resultat-oppdateringen. Dessverre har jeg akkurat flyttet så langt bort som det går an å komme fra Norge, så det har ikke vært så mye tid til overs til NewUtd.no. For å kunne arbeide med studier og denne siden trenger jeg arbeidsro. Det får jeg ikke på hostelet jeg bor på nå. Men jeg får meg en delt leilighet 1. september og da får jeg et mye bedre grunnlag for denslags. Bare til å beklage.

Men Djmattis, du er vel ikke riktige personen til å klage på arbeidet vårt med denne siden? Hva har du bidratt med, hvis vi ser bort ifra dine 1368 meningsløse innlegg på toppen to linjer her på forumet?
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

djmattis

  • Gjest
Sv: Forbedringer & oppdateringer av siden newutd.no???
« Svar #49 på: 17. Aug. 2007, 19:09 »
Har rett som hvilken som hellst bruker her til å klage jeg.
Og det du kanskje synes er meningsløse svar er kanskje et stort grunnlag for en annen bruker til å få inspirasjon.
Du må klare å tåle litt kritikk når du ikke klarer å gjøre "jobben" din her vet du.
Kanskje du skal legge over jobben til en som har peiling på å oppdatere en side?

Ikke legg over de negative sidene ovenfor jobben du gjør på en bruker, det er en dårlig start for en side som skal bli best i Norge, og hvis dere skal bli så store som det virker som om dere har ambisjoner om må dere lære dere at det kommer til å komme verre personer enn meg her, klarer du ikke av å takle sånne mennesker skal du holde på med noe annet...

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Forbedringer & oppdateringer av siden newutd.no???
« Svar #50 på: 17. Aug. 2007, 22:22 »
Du må klare å tåle litt kritikk når du ikke klarer å gjøre "jobben" din her vet du.
Kanskje du skal legge over jobben til en som har peiling på å oppdatere en side?

...Nordin IKKE klarer å gjøre jobben sin? Av alt det dumme jeg har hørt fra deg, må det være toppen av isberget. Gutten har ene og alene bygget opp Norges desidert største og beste nettside som omhandler Newcastle United. Han har til og med lokket slike "kresne brukere" som deg inn på sine beitemarker, noe som er en prestasjon i seg selv. Hvis du er så grådig misfornøyd, kan du vel bare hoppe over til NUSSC?

Jeg kunne akseptert denne smålige kritikken hvis dette var en tjeneste folk betaler for, men hva kan man forvente av en som nettopp har sluttet på sin videregående utdannelse - og hans crew? Dette er tross alt et meget godt tilbud for fansen i Norge, og det er som sagt hundre prosent gratis! Her diskes det opp med konkurranser med kampbilletter som premie, noe du skal lete veldig lenge etter i andre supporterklubber som ikke krever betalt.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Forbedringer & oppdateringer av siden newutd.no???
« Svar #51 på: 17. Aug. 2007, 23:01 »
Siste innlegget der djmattis var rimelig unødvendig. Så vidt jeg vet har Nordin laget dette nettstedet på egenhånd på fritiden uten noen som helst tanke på å tjene noen ting.

Mulig det hadde vært en ide å fått inn noen flere moderatorer? Og flere folk til å oppdatere nettsiden?

djmattis

  • Gjest
Sv: Forbedringer & oppdateringer av siden newutd.no???
« Svar #52 på: 17. Aug. 2007, 23:07 »
Det er pga av oss brukere dere har en side i det hele tatt.
Uten meg og en haug av andre brukere så har vi ingen side her lenger, da kan man ikke komme og si at noen skriver unødvendige innlegg, haha verste jeg hørt.
Er som å drive butikk og hvis man ikke liker en kunde så skal man si at han ikke får handle der fordi han handler meningsløse ting.

du handler bare nudler du til 10 kr, deg vil jeg ikke ha som kunde!
Da blir man fort Rimi Hagen, eller ikke.

Det verste er egentlig at jeg ikke gikk inn i denne tråden for å direkte klage, ville bare påpeke at det er greit å oppdatere siden hvertfall 1 gang i året som det virker som om dere gjør.
Dere er så flinke til å klage på andre sider og så snubler dere på de samme steinene, helt sykt latterlig.
Folk som jobber med slike sider MÅ klare å ta litt kritikk uten å ta frem klørne med en gang noen sier noe imot, noe Nordin og Eivind tydelig ikke klarer.
Kanskje dere ikke er tilpasset et slikt ansvar?
Kanskje skal begynne å bygge lego igjen?
« Siste redigering: 17. Aug. 2007, 23:12 av djmattis »

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Forbedringer & oppdateringer av siden newutd.no???
« Svar #53 på: 17. Aug. 2007, 23:16 »
Jeg kunne ikke unngå å reagere på dette.

Først av alt må jeg si at det er latterlig å påstå noe annet enn at Nordin har gjort en god jobb med newutd.no. Han har gjort en fantastisk jobb faktisk. Newutd.no har jo mildt sagt utkonkurrert heggholmen-forumet... Han har tydeligvis også viktigere ting å prioritere i livet enn denne siden for tiden.

Jeg syntes (selv om det ikke er opp til meg) at du har rett til å komme med innspill og konstruktiv kritikk rundt newutd, djmattis, men det er måten du gjør det på som ser ut til å være problemet. Dette er en gratis tjeneste, og da syntes jeg ikke at folk skal klage og syte slik. Vel, jeg er enig med EivindI med andre ord.

Sitat
Kanskje du skal legge over jobben til en som har peiling på å oppdatere en side?

Den kunne du også spart deg for, djmattis...

Å sammenligne newutd med en butikk var også litt rart. Her koster i tilfellet ingen av godene noe som helst. Nei, dette er en helt gratis flott side for supportere av supportere, som man så fint kaller det.
« Siste redigering: 17. Aug. 2007, 23:33 av geordie-olav »

djmattis

  • Gjest
Sv: Forbedringer & oppdateringer av siden newutd.no???
« Svar #54 på: 17. Aug. 2007, 23:28 »
Hele poenget mitt her er at jeg mente at det bør oppdateres litt oftere, et lforslag, og så går Nordin direkte i forsvars posisjon og begynner å klore, blir for dumt i mine øyner.
Men om han vil drive siden sånn så er det jo opp til han, men har vært innom en del forum gjennom årene og slik instilling funker sjeldent.

Men Djmattis, du er vel ikke riktige personen til å klage på arbeidet vårt med denne siden? Hva har du bidratt med, hvis vi ser bort ifra dine 1368 meningsløse innlegg på toppen to linjer her på forumet?

Er det sånn en leder skal reagere mot en bruker som har noe å si fra om?
Det mener ihvertfall ikke jeg, og jeg sier ikke han gjort en dårlig jobb foruten det å oppdatere til nå, men om han ikke klarer å følge opp siden skal han virkelig ha ansvaret for slike ting da?
Da må han jo nesten prøve å skaffe en person som har tid til det og ikke bli sur når folk som bruker siden lurer på hvorfor ingenting blir oppdatert, og bare fordi vi ikke betaler for å være her skal vi la vær å si fra om slike ting?
Friheten til å mene noe hvor blir den da av?
blir nesten litt oppgitt her.

Tim Buch

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 633
    • Vis profil
Sv: Forbedringer & oppdateringer av siden newutd.no???
« Svar #55 på: 17. Aug. 2007, 23:29 »
hihihi, dette fryder meg på så mange måter at jeg ikke får satt ord på det.

Ordtak som "Man kan ikke få i både pose og sekk", "Gresset er ikke alltid grønnere på den andre siden" osv sniker seg inn her. Får vi snart oppleve anarki som leder til forum moderering med jernhånd, PPV for hver topic på forumet og buy inn på flerfoldige kronasjer for å bli med i konkurransene for å finansiere Nordin sitt Argentinaopphold? Er dette slutten på newutd, og en ny vår for NUSSC?

Spekulasjonene og konspirasjonsteoriene vil florere i lange tider - når kommer sannheten frem?
Er Nordin faktisk Christian Weisth som nå har tatt østrogenpiller og forvandlet seg til Lene Jensen!?

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Forbedringer & oppdateringer av siden newutd.no???
« Svar #56 på: 17. Aug. 2007, 23:31 »
hihihi, dette fryder meg på så mange måter at jeg ikke får satt ord på det.

Ordtak som "Man kan ikke få i både pose og sekk", "Gresset er ikke alltid grønnere på den andre siden" osv sniker seg inn her. Får vi snart oppleve anarki som leder til forum moderering med jernhånd, PPV for hver topic på forumet og buy inn på flerfoldige kronasjer for å bli med i konkurransene for å finansiere Nordin sitt Argentinaopphold? Er dette slutten på newutd, og en ny vår for NUSSC?

Spekulasjonene og konspirasjonsteoriene vil florere i lange tider - når kommer sannheten frem?
Er Nordin faktisk Christian Weisth som nå har tatt østrogenpiller og forvandlet seg til Lene Jensen!?

Hvor enn meningsløst denne posten er så må jeg bare si at dette er det morsomste innlegget jeg har lest på et forum noensinne.

OK, nok om det.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Forbedringer & oppdateringer av siden newutd.no???
« Svar #57 på: 18. Aug. 2007, 03:39 »
Djmattis,

Den eneste som tydeligvis ikke tåler kritkkk her er deg selv. Jeg svarte med en gang på kritikken din og beklaget det hele. Burde muligens spart meg for min krasse kommentar til slutt, men synes du var såpass lite konstruktiv i tonen din i det første innlegget at jeg ikke klarte å dy meg. Hvis du har fulgt med litt her på forumet så har jeg etterlyst konstruktiv kritikk i lang tid. Det er absolutt ikke alt som har blitt tatt tilfølge, ettersom vi alle er opptatt med vårt i tillegg til NewUtd.no, men mange av ideene har faktisk blitt realisert etter hvert.

Sitat
Uten meg [...]og en haug av andre brukere[....] så har vi ingen side her lenger

Bare jeg som reagerte på denne?  ;D

Sitat
Er som å drive butikk og hvis man ikke liker en kunde så skal man si at han ikke får handle der fordi han handler meningsløse ting.

Sammenligningen din er meningsløs. Ville heller sagt det sånn at hvorfor du i himmelens navn handler i en butikk hvis du ikke er fornøyd med varene, som du mener har gått ut på dato?

Og friheten til å mene noe?!? Er det noen som har slettet innleggene dine? Sensurert dem? Flytta  dem til en betydningsløs tråd? Du har lov til å mene akkurat hva du vil her, så sant det ikke er totalt usaklig eller er i strid med norsk lov. Men du må også tåle krasse svar når du ikke akkurat er hyggelig i tonen selv. Konstruktiv kritikk er bra, men oppfattet innlegget ditt litt mer "aggressivt" enn nødvendig. Og når det var deg, som ikke akkurat har bidratt med så aaalt for mye her på forumet, for å si det mildt, så klarte jeg som sagt ikke å dy meg. Hvis du ser hvordan jeg og mine medarbeidere har taklet konstruktiv krikkk her tidligere, så vil du oppdage en forskjell i forhold til denne gangen.

Og hvorfor er det egentlig så viktig for deg at vi oppdaterer resultatene? Jeg bør naturligvis klare dette etter hver kamp når jeg har tatt på meg oppgaven, men bare spør av nysgjerrighet. Vet du ikke hvordan det har gått i kampene hittil i sesongen? :) Spillerstallen er i mine øyne langt viktigere å fikse ettersom slik informasjon ikke er så lett tilgjengelig på norsk. Eivind har jobbet godt og fikset halvparten av spillerne, mens jeg hittil ikke har klart å følge opp med min del av arbeidet. Men det kommer.

Til slutt vil jeg bare si at du faktisk har rett i at det er dårlig av meg ikke å ha oppdatert siden tilstrekkelig hittil i sesongen når det gjelder spillerstallen og terminlista. Men som sagt tidligere så har det sin forklaring, og jeg håper folk har forståelse for det.

Hvis du vil kan vi gjerne begravlegge stridsøksa. Vi klangler altfor mye om en altfor liten sak.

Tim Buch: God humor :)
« Siste redigering: 18. Aug. 2007, 03:42 av Nordin »
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Paul Andreas

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 383
    • Vis profil
Sv: Forbedringer & oppdateringer av siden newutd.no???
« Svar #58 på: 18. Aug. 2007, 10:33 »
Det er ikke ofte jeg skriver på forumet lenger, men jeg tar meg likevel en tur innom en gang iblant for å titte litt. Og jeg må si jeg er lettere sjokkert over det som er skrevet lengre oppe i denne tråden. Derfor ønsker jeg å si et par ting. Jeg skal så godt jeg kan la være å kommentere fillesaken det krangles om. Men:

Hvem er det som gir dere gratis konkurranse som premieres - Nordin

Hvem var det som kritiserte seg selv da nyhetsfrekvensen var dårlig - Nordin

..og hvem var det som tok tak i det - Nordin og Eivind

Hvem har lagt ut flest nyheter på forsiden den siste måneden - Nordin

Hvem er det som har gitt dere dette flotte forumet som dere får disponere fritt uten at ting blir sensurert eller fjernet - Nordin

Hvem er det som, så godt det lar seg gjøre, gjennomfører endringer som er ønsket av dere brukere - Nordin

Jeg synes Nordin har gjort en kjempejobb med siden. Å si noe annet er en komplett skandale. Jeg regner med at du hever deg over den usakelige kritikken du har fått rettet mot deg, Nordin, og at du heller bruker energien din på viktigere ting, som skole og flytting.

I stedet for å peke fingeren og kritisere hver minste detalj som ikke er helt perfekt ved websiden, kan man heller tilby seg å hjelpe. Hvis ikke man gidder det, har man, etter min mening, ingen verdens ting å klage på. Teamet Newutd slik jeg kjenner det, gjør sitt beste for at siden skal være så god som mulig for DERE brukere. Å komme med lite konstruktiv kritikk og stille spørsmålstegn ved innsatsen til en person som har ofret utallige timer for DERE fører ikke til noe godt, heller det motsatte. Det er kanskje vanskelig for noen å få det inn i hodet at Nordin faktisk har et liv utenom Newutd.no. Jeg tar av meg hatten for hva han har fått til her, jeg hadde aldri hatt overskudd til å drive på som han gjør. Uten Nordin tror jeg ikke Newutd.no hadde vært en dritt. Det var bare det jeg ville si.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Forbedringer & oppdateringer av siden newutd.no???
« Svar #59 på: 18. Aug. 2007, 10:44 »
Hele poenget mitt her er at jeg mente at det bør oppdateres litt oftere, et lforslag, og så går Nordin direkte i forsvars posisjon og begynner å klore, blir for dumt i mine øyner.
Men om han vil drive siden sånn så er det jo opp til han, men har vært innom en del forum gjennom årene og slik instilling funker sjeldent.


Jaha. Og din innstilling funker som bare det da eller ?
Du eiger jo faen ingen respekt.
Du skriver:
Og resultater, hvor hardt er det egentlig å oppdatere resultatene? kan jo ikke ta mere enn et par minutter.
Da er det jo ikkje rart du får tebake med samme mynt. Ialfall ikkje når du nesten ikkje har bidratt med annet enn tullete innlegg siden dag 1.
Og så klikker du og skriver masse tull. Skjerpings.

Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]