20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Burnley lørdag 03.10.20 kl 2100  (Lest 3326 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Burnley lørdag 03.10.20 kl 2100
« Svar #15 på: 05. Okt. 2020, 10:31 »
Synes det er deilig å ha kommet dit (for lenge siden) at jeg ikke har noen forventninger til Newcastle. Handler bare om å ikke rykke ned. Derfor er jeg storfornøyd med denne kampen! Wilson er jo en klassespiss vi ikke har hatt på lenge. ASM er nydelig. Resten av laget er helt middels og det er greit.

Eneste som er litt bittert er å se Villa, som jeg tenker er våre likemenn, slå Pool 7-2. Med et lag full av entusiasme. Har riktignok brukt nesten 2 milliarder på to sesonger da.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Burnley lørdag 03.10.20 kl 2100
« Svar #16 på: 05. Okt. 2020, 14:00 »
Synes det er deilig å ha kommet dit (for lenge siden) at jeg ikke har noen forventninger til Newcastle. Handler bare om å ikke rykke ned. Derfor er jeg storfornøyd med denne kampen! Wilson er jo en klassespiss vi ikke har hatt på lenge. ASM er nydelig. Resten av laget er helt middels og det er greit.

Eneste som er litt bittert er å se Villa, som jeg tenker er våre likemenn, slå Pool 7-2. Med et lag full av entusiasme. Har riktignok brukt nesten 2 milliarder på to sesonger da.

De har jo lånt spilleren jeg ville vi skulle låne. Barkley vil bli kanon. Akkurat det vi hadde trengt

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Burnley lørdag 03.10.20 kl 2100
« Svar #17 på: 05. Okt. 2020, 19:16 »
Jeg har ikke sett god fotball fra Newcastle på en stund. Godt spill for meg er flere en to pasninger i laget før vi mister den. evne til å vri spillet ,  spille gjennom og utfordre ledd. Jeg tror dessverre vi kommer til å bli revet i filler så fort vi møter et lag som er et hakk bedre Burnley

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Burnley lørdag 03.10.20 kl 2100
« Svar #18 på: 05. Okt. 2020, 22:06 »
Ja da er det ikkje sikkert du får sett ein god kamp denne sesongen.. Virket som du trur Nufc er eit topplag, visst nufc skal prøve å dominere kamper og spille tikkitakka kommer det til å ende med 0 poeng men Bruce er heldigvis smartere enn det.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Burnley lørdag 03.10.20 kl 2100
« Svar #19 på: 06. Okt. 2020, 00:28 »
Stockholm syndrom?

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Burnley lørdag 03.10.20 kl 2100
« Svar #20 på: 06. Okt. 2020, 00:38 »
Ja da er det ikkje sikkert du får sett ein god kamp denne sesongen.. Virket som du trur Nufc er eit topplag, visst nufc skal prøve å dominere kamper og spille tikkitakka kommer det til å ende med 0 poeng men Bruce er heldigvis smartere enn det.
Det behøver ikke vere topplag og CL selv om man vil ha bedre fotball. Jeg synes Burnley kampen var godkjent, men er lei "eksperter" (ikke rettet mot deg) som drar dette kortet. Det finnes en mellomting. Er mange lag i denne ligaen som klarer det uten at man er City..

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Burnley lørdag 03.10.20 kl 2100
« Svar #21 på: 06. Okt. 2020, 11:05 »
Er bare helt uenig jeg altså.  Jeg så kampen sammen med en kompis som er leedsfan og vi var begge enige i at kampen var dårlig.

Då lurer eg på når du såg du ein god kamp sist ?

Dere har gode poenger begge to. Jeg så også hele kampen og konkluderer med at det er ikke moro å se på Newcastle, og jeg blir ikke overimponert over det jeg ser utpå der, selv om det blir tre poeng.

Allikevel, er det fortsatt en av to godkjente PL kamper til nå i år. Og en av de to beste fra Newcastle sin side -dessverre.