20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1069617 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #30 på: 01. Feb. 2011, 20:32 »
Må jo bare si det, de siste spillerene vi har skaffet oss har vært skadet? Ireland, HBA og Gosling.
Kansje derfor vi kommer til å kjøpe en skadet Adam Johnsen?

Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #31 på: 01. Feb. 2011, 20:50 »
Ut:
Sol Campbell
Wayne Routledge
Peter Lovenkrands
James Perch
Ryan Taylor
Alan Smith
Xisco
Leon Best

Inn:
2 spisser
1 høgreving
1 høgreback
1 venstreback
1 stoppar

Krul/Forster
Simpson/NY - NY/S.Taylor-Colo/Willy - Enrique/NY
Tiote/Gosling
Barton/NY-Nolan/Ireland*-Ben Arfa/Jonas
NY/Ameobi - Ranger/NY

*= Om han gjere ein god halv sesong, viss ikkje Vučkić eller Guthrie.

I mål så er tiden til Harper nok over, reknar med Forster eller Krul tar over neste sesong. I forsvaret treng me ein ny makker til Colo, og ein backup på høgreback og venstreback. Kan vudere å beholde Ryan Taylor, som backup på høgreback. På midten treng me ein høgreving som kan enten flytte Barton inn i midten, eller være backup for Barton. På topp treng me to nye spissar. Trur det blir vanskleg å finne to av PL klasse utan å bruke alle pengane på spissar, dermed sastar eg på ein av PL klasse som kan danne duo med Ranger. Håpar og trur Ranger kan vokse nå som vegen er kortare til XI.

Hehe, trur du verkeleg dette skjer?! Dette er ekstremt optimistisk, som vanleg, og når ein ser på historien vår på transferfronten so er det lite sannsynleg.
Eg trur heller ikkje på det dei seier om at mi skal bruke so mykje pengar. Viss mi overleve i PL burde mi ha rundt 50 mill pund til transfers, det skjer ikkje. Er vel heller større sjanse for at Enrique verte selde. Og eg er lite overbevist når dei presterar å by, dobbelt av det mi fekk for han, på Nzomnia! ::)

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #32 på: 01. Feb. 2011, 20:55 »
Du er så forbanna negativ heile tida, kvifor giddar du egentleg å heie på Newcastle? Når du skal være så negativ til alt?  ::)

Når det gjelder transfers og managerar dei siste åra har eg all grunn til å vera negativ ;)
Dessutan litt vanskeleg med tanke på CH og Carroll denne sesongen...

Men skal komma med noko positivt, det var eit veldig bra innlegg av deg! Og eg er veldig einig i at det er sopass mange mi må ha inn. Og då kan 50 mill vera passeleg å bruka.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #33 på: 01. Feb. 2011, 21:00 »
Du er så forbanna negativ heile tida, kvifor giddar du egentleg å heie på Newcastle? Når du skal være så negativ til alt?  ::)

Det her er ikke akkurat dagen å slakte folk fordi dem er negative. Det er jaggu meg naturlig at det sitter mange skuffa folk rundtomkring i dag. Hjelper å tenke på neste kamp, men å begynne å diskutere transfers om 6 måneder i dag gjør meg bare deprimert.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #34 på: 01. Feb. 2011, 21:03 »
Gameiro står med to mål foreløpig i cupkampen mot Metz!
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #35 på: 01. Feb. 2011, 21:04 »
lgrinde har ikkje akkurat berre vore negativ idag :p

Hehe, eg er igrunn ganske positiv som person. Men kanskje ikkje so mykje her inne. Lyte vera ei motvekt til deg veit du :)
Må ærleg innrømma at eg likar spelartypen Carroll ekstremt mykje, og kjem vel aldri til å gløyma detta. Og det er som kø1 seier, vanskeleg å teinkja noko bra om neste transferperiode.


Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #36 på: 01. Feb. 2011, 21:07 »
Noen som vet om vi har opsjon på Ireland? Har liksom ikke sett det bekreftet noe sted...

NUFranC

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1652
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #37 på: 01. Feb. 2011, 21:29 »
Du er så forbanna negativ heile tida, kvifor giddar du egentleg å heie på Newcastle? Når du skal være så negativ til alt?  ::)

Tja, jeg er enig med igrinde her. Jeg skal være positiv den dagen Ashley og Liambas dingler fra brua i Newcastle, og vi faktisk får eiere som bryr seg om det sportslige. Kan godt slenge på at jeg kanskje bør ta feil av lykkepiller og knott også:) Cheer up, det blir ikke svartere enn akkurat nå ;D
Who else...... Alan Shearer

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #38 på: 01. Feb. 2011, 21:33 »
Er det seriøst noen som mener at vi skulle takket nei til nærmere 40 millioner pund for Carroll? Hvor mye er Enrique verdt da i såfall? 75?!

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #39 på: 01. Feb. 2011, 21:41 »
Er det seriøst noen som mener at vi skulle takket nei til nærmere 40 millioner pund for Carroll? Hvor mye er Enrique verdt da i såfall? 75?!

Hadde uten tvil takket nei. Av mange grunner. Allerede kanongod, ung, masse potensiale, lokal, blødde for drakta(selv om noen sikkert mener noe annet nå). Carroll var en av spillerne man gledet seg til å se på hver gang han spilte. 40m pund er mye, men penger garanterer ingenting i fotball. Derimot hjelper det å ha kvalitetsspillere.

Markedsprisen for spisser er generelt mye høyere enn spisser. Det sier seg selv at han er verdt en god del mindre på markedet.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

NUFranC

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1652
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #40 på: 01. Feb. 2011, 21:41 »
Er det seriøst noen som mener at vi skulle takket nei til nærmere 40 millioner pund for Carroll? Hvor mye er Enrique verdt da i såfall? 75?!

Ser jo det. Men liker du hvordan tullingene styrer skuta? Da har du fått i deg for mye rom.

Hvordan vi kan forvente oss mål og assist av en tom trøye nr. 9 med navnet 40 mp bak.
Who else...... Alan Shearer

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #41 på: 01. Feb. 2011, 21:53 »
Om jeg liker hvordan tullingene styrer skuta? Ja, jeg syns de har gjort særdeles mye bra den siste tiden. De har hentet Ben Arfa for drøye 5 millioner pund, de har signert kontrakter med Ranger, Taylor og Williamson - snart også Barton, og antakeligvis Enrique.

At Carroll ble presset ut tror jeg ikke en dritt på. Hvis han hadde så jævlig lyst til å bli, så kunne han bare nektet å dra - verre er det ikke!

Vi klarer oss høyst sannsynlig uten nr. 9 ut denne sesongen, og da kan vi forsterke laget med 3-4 top class spillere/ unge talenter, som kan dra laget i riktig retning.

Sånn som Carr og gutta har jobbet det siste året, tør jeg ikke tenke hvor mange gode spillere vi kan få for en slik sum. Vi har hentet Tiote, Ben Arfa og Williamson for under 10 millioner pund!

Jeg er selvfølgelig bitter på måten Carroll forsvant på, og ikke minst med tanke på hvilken klubb han stakk til. Men for å vende litt på flisa; hvor mye skulle budet ha vært på for at du skulle ha akseptert et salg, kø1?

Rissen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1192
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #42 på: 01. Feb. 2011, 21:56 »
Dere som er så positive til salget, hva sier dere ? Solgt Shearer noen dager etter vi kjøpte han for 40mp, hadde dere solgt ??
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Rissen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1192
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #43 på: 01. Feb. 2011, 21:57 »
Eller tror dere han har fiksa mer penger på drakt salg + plasseringer i PL ?? Med tanke på hans mål osv. ??

SALG av Carroll er noe av det versta !!
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #44 på: 01. Feb. 2011, 21:58 »
Dere som er så positive til salget, hva sier dere ? Solgt Shearer noen dager etter vi kjøpte han for 40mp, hadde dere solgt ??

Kan jo selvfølgelig ikke sammenliknes. Hva er sannsynligheten for at Carroll blir like god som Shearer? Den er veldig liten, spør du meg.

For all del, Carroll er et supertalent, men det er LANG vei fra supertalent til klassespiller.