20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle erstatter Kevin Bond  (Lest 1121 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Newcastle erstatter Kevin Bond
« på: 23. Okt. 2006, 17:15 »
Den tidligere WBA assisterende manageren Nigel Pearson har nå blitt Roeders høyre hånd. Hans første kamp på benken var mot Boro. Vil dette snu skuta?  :lol:

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Newcastle erstatter Kevin Bond
« Svar #1 på: 23. Okt. 2006, 17:16 »
Shearer skulle kommet å redde oss...igjen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Newcastle erstatter Kevin Bond
« Svar #2 på: 24. Okt. 2006, 22:44 »
Shearer er ingen mann for å være Roeders assistent.
Pearson har erfaring fra å være her oppe i nord. Reddet Carlisles skjebne i løpet av tiden der, og spilte lenge for Boro.
I tillegg har han nylig vært assistent for Robson og caretaker for Robson i WBA, før de nylig ansatte ny manager. WBA vant tre av fire kamper under Pearson.

Shearer kan komme inn i en deltidsstilling som motivator og spisstrener. Han trenger bare å være på trening en gang i uka, bidra med det han kan på treningsfeltet og leder skuddtrening med spissene.
Jeg hadde håpet at noen kunne videreformidle denne tanken til Roeder.

Jeg er spent på hva Pearson kan tilføre oss. Jeg har bittelitt mer til overs for Bryan Robson enn Harry Redknapp, og stoler på at Robson har fått god nok opplæring av Ferguson til også å ha gitt Pearson god opplæring.

Jeg aner ikke om det vil hjelpe. Men det kan jo hende.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon