20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Lewis Hall  (Lest 670 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7613
    • Vis profil
Lewis Hall
« på: 23. Aug. 2023, 11:50 »
Da var det offisielt! Lån med opsjon på kjøp. Spennende spiller!

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8657
    • Vis profil
Sv: Lewis Hall
« Svar #1 på: 10. Des. 2023, 18:59 »
Spennende spiller som ikke får et eneste minutt uansett hvor dårlig Newcastle spiller, og uansett hvor dårlig enkelte spillere i hans posisjon presterer. Eddie Howe, Dan Ashworth & co. burde grilles angående den signeringen her, for her er det noe som er riv ruskende galt.
Nei.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7613
    • Vis profil
Sv: Lewis Hall
« Svar #2 på: 17. Des. 2023, 13:54 »
Spennende spiller som ikke får et eneste minutt uansett hvor dårlig Newcastle spiller, og uansett hvor dårlig enkelte spillere i hans posisjon presterer. Eddie Howe, Dan Ashworth & co. burde grilles angående den signeringen her, for her er det noe som er riv ruskende galt.

Chelsea fansen var ganske irritert da Chelsea lot han gå for den prisen, og de aller fleste anså han som spennende. Han er god med ballen, men har sett ganske dårlig ut uten ball. Nå er det ikke sikkert at vi skal kjøpe Hall heller da. Jeg tror nok at Howe selv er litt skuffet over denne dealen sålangt.

https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-12867967/Eddie-Howe-not-100-cent-sure-Lewis-Hall-Newcastle-28m-obligation-buy-deal-Chelsea-loanee.html

Sitat
A club official then intervened when Howe was asked directly if Hall would be a Newcastle player beyond this campaign. But would the decision be made by Howe?

‘It’s not mine,’ said the head coach. ‘For me, he’s here now, he’s a Newcastle player. But I think there’s certain criteria he has to meet.’

Howe added: ‘Lewis is a really talented player. He has huge technical qualities. He is creative and has very good final delivery. He’s a really good attacking full-back. He’s got certain things to learn defensively, which we’re working on with him.

‘But he’s a young age and also recently converted to a left-back. There needs to be a little bit of understanding that he may take a little bit of time to get the defensive solidity that we’re looking for, but he’s a player of such high promise.’
« Siste redigering: 17. Des. 2023, 13:56 av Eriksen »

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8657
    • Vis profil
Sv: Lewis Hall
« Svar #3 på: 06. Jan. 2024, 15:45 »
Jeg skjønner fremdeles ikke dette lånet. Får 5-10 min en sjelden gang, men det er det. Er virkelig dette store talentet så dårlig at han ikke har noe å bidra med, selv mot CC-motstand?
Nei.