20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steve Bruce  (Lest 75594 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #435 på: 20. Sep. 2021, 23:24 »
Dersom han får sparken skal han nok se lenge etter en ny PL jobb. Håper da virkelig ingen andre klubber i PL vil vurdere å hente han inn. For de sin skyld.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #436 på: 02. Okt. 2021, 20:39 »
7 seire på de 37 siste. Seiersprosent på i underkant av 19 %. Steve Bruce bare fortsetter å gjøre sin rævva PL-statistikk enda mer rævva. Jalla-manager.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #437 på: 02. Okt. 2021, 21:07 »
Eneste overraskelsen i prosjekt Bruce er at det ikke har klappet sammen før. Flere tiår som manager og fortsatt vet ingen hva filosofien til Bruce er. Identitetsløs er filosofien til Bruce.

Men hey...det var kjedelig under Benitez. Jaggu var det kjedelig.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #438 på: 02. Okt. 2021, 22:04 »
Det er faktisk helt nydelig. Måtte Steve Bruce få tjue år til som Newcastle-manager.  :-*
Nei.

Andy35

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #439 på: 03. Okt. 2021, 13:58 »
Kan si det sånn at dette er ashley som kjører klubben til nedrykk, og jeg tror ikke om det blir nedrykk at saudi er veldig intresserte da å skulle bli nye eiere. Om ashley ønsker å få solgt klubben må han sparke bruce og få inn en ny manager. feks så kan han gi Jones muligheten men uansett hvem som skulle ta over så vil ikke ashley gi manageren midler til å forsterke laget og da hjelper det lite...  Vi har hentet et par søramerikanse spillere som Vilca og santiago Munez og da burde disse ihvertfall fått mulighet til å komme inn på laget. bedre det enn hvis vi ikke kan få penger til nye spillere så kan vi ikke hente spillere som kun er ment som skal spille på 23 laget, det er så dårlig og svak klubbledelse at ingen klubber i Europa har en eier som ikke bryr seg. Se på Watford som har sparket sin manager igjen, men dem bytter manager hele tiden, men dem ser at resultatene ikke er bra og det gjør ikke Ashley pga han bryr seg null og niks ... Hadde jeg vært eier å i samme sted som ashley så hadde jeg ihvertfall gjort alt for å hjelpe klubben til det beste... Jeg er skeptisk til om vi får noen nye eiere i 22 også, men newcastle må begynne å vinne kamper om laget skal klare seg denne sesongen...

Andy35

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #440 på: 03. Okt. 2021, 14:03 »
Det er ikke mange spillere heller som vil spille i newcastle så lenge ashley og bruce er i klubben. bruce har aldri fått til noe i sine tidligere klubber og newcastle er den største klubben han har vært manager for, men han er ikke god nok for en så stor klubb. Han er ingen PL Manager, Championchip hører han til...  Mike Ashley er og blir en gjerrig mann som kun bryr seg om seg selv. Synes synd på Klubben vår som fortjener såååå mye bedre.

wiigen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 458
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #441 på: 10. Okt. 2021, 17:35 »
  ;D
he shagged your lass, taylor shagged your lass

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #442 på: 10. Okt. 2021, 19:49 »
Farley tar ting på kornet  ::) ::)
No fate but what you make

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #443 på: 11. Okt. 2021, 15:54 »
Amanda Stavely har forlatt Benton etter et 90 min møte med Stiv Brus og spillergruppa. Betyr vel høyst sannsynlig at Bruce ikke får fyken idag.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #444 på: 11. Okt. 2021, 17:35 »
https://www.nufcblog.com/2021/10/11/381467/

Ikke et bilde av Bruce i den videoen lagt ut av klubben. Tenker Bruce er ferdig, de må bare bli enige om sluttavtalen...
No fate but what you make


oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #446 på: 15. Okt. 2021, 16:46 »
Bruce pressekonferanse før Spurs:

For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #447 på: 17. Okt. 2021, 01:19 »
Skjønner at det er mye styr for Bruce, og at han har gjennomgått MYE de siste snaut 30 mnd.
Noe synes jeg har vært latterlig av fansen, og flere ting folk kan holde seg for gode til. Mye smakløst på Twitter synes jeg. Andre ting får han tyn for, med rette! Alt som dreier seg om hvordan han utfører jobben sin, er "fair game". Gjort det "ok-" i mine øyne resultatmessig, men verken spillestil eller taktikk er spesielt bærekraftig over tid. Feil mann til feil tid på feil plass (under Ashley).

Samtidig gjør han det svært vanskelig for seg selv.
Ikke sett videoen lagt ut over meg her, men sett småklipp av samme pressekonferanse (antar det er det samme). Kommer med stikk til journalister, "mister" det rett og slett litt innimellom. Havner veldig i forsvarsposisjon, og tåler verken saklige eller usaklige angrep. Det må man som manager i PL/England, og spesielt i Newcastle.
Gjør meg ingenting at han leder laget i denne kampen, og eventuelt noen uker til, såfremt det jobbes med en erstatter i kulissene. Da er det sporty av han å bli værende. Men han kunne gått ut med stil, det gjør han så absolutt ikke slik som han driver på pressekonferanser.
Blir nok godt for både lag, klubb og Steve selv når dette arbeidsforholdet avsluttes..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #448 på: 17. Okt. 2021, 11:21 »
Mange engelske pundits som er opptatt av at han skal få sjansen videre fordi han er blitt behandlet så dårlig av fansen. Vel, han gikk til denne jobben vel vitende om forutsetningene. Og han fikk en unik sjanse til å lede sitt favorittlag, en mulighet han ikke hadde fått av noen annen eier. Nå får han 8 millioner pund snart. Bruce er på ingen måte noe offer, absurd fortolkning av virkeligheten.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #449 på: 17. Okt. 2021, 13:57 »
Det var ikke min mening heller altså, hvis du tolket det dit. At han er et offer.
Han er et offer av egen inkompetanse i jobben han har utført.
Husker fortsatt Sheffield United borte i fjor. Det er noe av det verste jeg har sett. Forsvarte oss i 80 minutter, mot et lag uten en seier så langt i sesongen. Kjørte over de etter vi slapp inn, men fikk ikke mål. Tapte 1-0 mot ligaens desidert dårligste lag på det tidspunktet.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒